واکنش نصیرزاده به حضور تماشاگران در سالن کشتی: تخلفی اتفاق نیفتاد

به گزارش فارس کلوب، رئیس سازمان لیگ کشتی تاکید نمود که حضور تماشاگران در سالن مهدی حاجی زاده جویبار با مجوز بوده و تخلفی در لیگ برتر اتفاق نیفتاده است.

واکنش نصیرزاده به حضور تماشاگران در سالن کشتی: تخلفی اتفاق نیفتاد

به گزارش فارس کلوب، روز گذشته با برگزاری رقابت های گروه ب در سالن مهدی حاجی زاده جویبار، دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد به خاتمه رسید.

مسابقه دو تیم صنایع مازندران و ستارگان ساری گل کشتی هایی بود که روز آدینه (7 آبان) در جویبار برگزار گردید که در نهایت نیز تیم میهمان پیروز شد شکست نزدیک 5-5 را به تیم صنایع در خانه اش تحمیل کند.

یکی از نکات جالب این رقابت، حضور تماشاگران در سالن بود، آنهم در شرایطی که پیش از این اعلام شده بود حضور تماشاگران در سالن های کشتی ممنوع است و سایر رقابت های دور رفت نیز بدون تماشاگر به انجام رسید.

عبدالمهدی نصیرزاده در این رابطه به خبرنگار فارس کلوب گفت: حضور تماشاگران در سالن جویبار با مجوز بود، مسئولیت برگزاری مسابقات در اختیار ستاد مقابله با کرونا در هر استان است که بسته به شرایط منطقه و شرایط کرونا، تصمیمات لازم را اتخاذ می نمایند. میزبان مجوز لازم را در این ارتباط داشته، ضمن اینکه تماشاگر هم در سالن نبود، اگر قرار بود این مسابقه مهم با حضور تماشاگر برگزار گردد، 20 هزار نفر آنجا تجمع می کردند و خواستار ورود به سالن بودند، کسانی که آمدند درواقع تعدادی از مسئولان محلی به همراه لیدرها بودند و تخلفی در جویبار اتفاق نیفتاده است.

وی بعلاوه با اشاره به حضور دو کشتی گیر خارجی در ترکیب تیم ستارگان تاکید نمود: هیچ وقت ما در دور رفت مسابقات، آنهم در مبارزه اول شاهد حضور کشتی گیر خارجی در ترکیب تیم ها نبودیم و باید این را به فال نیک گرفت. حضور دو خارجی در تیم ستارگان نوید این را می دهد که در دور برگشت و بعلاوه فینال و رده بندی نیز شاهد رقابت های جذابتری باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "واکنش نصیرزاده به حضور تماشاگران در سالن کشتی: تخلفی اتفاق نیفتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش نصیرزاده به حضور تماشاگران در سالن کشتی: تخلفی اتفاق نیفتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید