کعبی: مقابل پرسپولیس باید باهوش بازی کنیم، می خواهیم بین 4 تیم اول لیگ باشیم

به گزارش فارس کلوب، مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان مهمترین هدف تیمش در فصل جاری را ایستادن در بین چهار تیم بالای جدول دانست.

کعبی: مقابل پرسپولیس باید باهوش بازی کنیم، می خواهیم بین 4 تیم اول لیگ باشیم

عقیل کعبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس کلوب، درباره شرایط مس رفسنجان و نتایج خوبی که مسی ها در این فصل گرفته اند، گفت: خدا را شکر می کنیم که تا هفته نوزدهم عملکرد خوبی داشتیم، ولی هنوز کار ما به انتها نرسیده است و باید تا آخر فصل این فرایند خوب را ادامه دهیم. ما بازی به بازی جلو می رویم و هر بازی هم برای مس حکم فینال را دارد.

مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان در پاسخ به این پرسش که آیا آنها می توانند در این فصل سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورند، توضیح داد: فوتبال قابل پیش بینی نیست و نمی توان در خصوص آینده حرف زد، ولی قطعاً تمام هدف ما این است که در انتها فصل جزو چهار تیم بالای جدول باشیم. قطعاً در ادامه کارمان سخت تر می گردد، ولی کوشش می کنیم تا برترین نتایج را بگیریم.

وی در خصوص بازی بعدی تیمش برابر پرسپولیس گفت: مساوی پرسپولیس برابر گل گهر قطعاً کار تیم ما را برای این بازی سخت تر خواهد نمود. پرسپولیس تیم بسیار خوبی است و بازیکنان تأثیرگذار و خطرناکی هم دارد که می توانند سرنوشت هر مسابقه ای را معین نمایند. ما باید برابر این تیم باهوش فوتبال بازی کنیم و قطعاً هدف مان این است که امتیاز بگیریم. بازیکنان ما هم انگیزه زیادی دارند تا خودشان را در این بازی نشان دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کعبی: مقابل پرسپولیس باید باهوش بازی کنیم، می خواهیم بین 4 تیم اول لیگ باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کعبی: مقابل پرسپولیس باید باهوش بازی کنیم، می خواهیم بین 4 تیم اول لیگ باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید