نمایش مستندی درباره تاریخچه یونیسف

به گزارش فارس کلوب، اورلاندو بلوم از جمله سفیران یونسکوست که در ساخت مستندی درباره تاریخ 75 ساله یونیسف مشارکت داشته است.

نمایش مستندی درباره تاریخچه یونیسف

به گزارش گروه فرهنگی فارس کلوب به نقل از آسوشیتدپرس، در مراسم هفتاد و پنجمین سال فعالیت یونیسف مستندی به تهیه کنندگی اورلاندو بلوم، سوفیا کارسون و لوسی لیو سفیران یونیسف، نمایش داده شد که اکنون اکران عمومی می شود.

در حالی که این چهره ها به عنوان تهیه کننده اجرایی برای ساخت مستند اگر داشته باشی انتخاب شدند این فیلم به کارگردانی بن پرادفوت برنده جایزه اسکار ساخته شد.

بن پرادفوت مستند سازی است که برای فیلم کوتاه ملکه بسکتبال در سال 2022 جایزه اسکار دریافت کرد. در این فیلم فعالیت های یونیسف برای کمک به بچه ها و خانواده های آن ها در سراسر جهان تصویر شده است.

پرادفوت از این فیلم به عنوان فیلمی یاد کرد که پس از تجربه دوران تاریک کووید می تواند خوش بینی و الهام بخشی را به مردم جهان یادآوری کند.

یونیسف که پس از جنگ جهانی دوم تاسیس شد در بیش از 190 کشور به ارایه مراقبت های بهداشتی، تلاش برای تامین آب سالم و بهداشت، تغذیه، آموزش و امداد اضطراری و توزیع واکسن برای نیازمندترین بچه ها و خانواده ها پرداخته است.

اورلاندو بلوم بازیگر ارباب حلقه ها و دزدان دریایی کاراییب از سال 2009 به عنوان سفیر حسن نیت یونیسف شناخته شده است. کارسون در سال 2020 همکاری اش را با یونیسف آغاز کرد و لیو از سال 2004 به عنوان سفیر یونیسف منصوب شد.

اگر داشته باشی اولین بار در نوامبر 2021 در مراسم هفتادوپنجمین سال فعالیت یونیسف پخش شد، اما قرار است از اواخر ماه آوریل برای عموم منتشر شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نمایش مستندی درباره تاریخچه یونیسف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش مستندی درباره تاریخچه یونیسف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید