همه اخبار و مقاله ها

مهاجرت کاری به آلمان

مهاجرت کاری به آلمان با اخذ ویزای جاب آفر آلمان، این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد تا با ورود به دنیایی تازه، یک زندگی مجذوب کننده را آغاز کنید.

3 اردیبهشت 1403

6 راهکار کاربردی برای تبدیل مانیتور به تلویزیون

آیا دوست دارید از مانیتور خود به عنوان یک تلویزیون استفاده کنید؟ در دنیای امروز، بسکمک از وسایل الکترونیکی دارای کاربردهای چندگانه ای هستند و امکان انجام چندین وظیفه را با یک دستگاه فراهم می کنند. استفاده از مانیتور به عنوان یک تلویزیون، می تواند به...

27 فروردین 1403

اتاق فرمان اتمی شوروی، عکس

طراحی سلاح هیدروژنی شوروی تحت رهبری ایگور کورچاتوف و گروه فیزیکدانان آندره ساخاروف، ویکتور آدامسکی، یوری بابایف، یوری اسمیرنوف، یوری تروتنیف و دیگران انجام می شد. 5 اوت 1963 اتحاد شوروی، آمریکا و انگلیس در مسکو توافق نامه درباره منع آزمایش سلاح هسته...

26 اسفند 1402

گلکسی A55 اولین گوشی میان رده سامسونگ با 12 گیگابایت رم است

زومیت: گلکسی A55 اولین گوشی میان رده سامسونگ است که با 12 گیگابایت رم در دسترس قرار می گیرد.

21 اسفند 1402

جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث چقدر است؟ ، جدول مبلغ دیرکرد روزانه

خودروهایی که فاقد بیمه شخص ثالث هستند، جریمه خواهند شد. بر همین اساس، بیمه مرکزی لیست مبلغ جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث را گفت تا برابر مقررات با متخلفان برخورد شود. رانندگانی که در زمان مقرر اقدام به تمدید بیمه شخص ثالث خودرو خود نکرده باشند، مشمول جریمه...

29 بهمن 1402

حشره عجیبی که منقرض نشد!، عکس

زومیت نوشت: حشره ای که مهندس زیست بوم لقب گرفته و سال ها پیش تصور می شد منقرض شده، بازگشتی خیره کننده داشته است و به زودی به طبیعت بکر باز خواهد گشت.

8 بهمن 1402

همه چیز درباره قابلیت Spatial Audio اپل؛ در صدای سه بعدی غرق شوید!

قابلیت Spatial Audio یکی از بهترین ویژگی های هندزفری ها و ایربادهای برند اپل محسوب می شود. در این مقاله قصد داریم این ویژگی جالب را ابتدا معرفی کرده و سپس به شما کمک کنیم تا از این خصیصه به واسطه گوشی آیفون خود استفاده کنید.

30 دی 1402

گوشی پرچمدار تازه سامسونگ در دنیای واقعی، عکس

دیجیاتو نوشت: تنها چند هفته قبل از معرفی رسمی سری گلکسی S24، حالا تصاویر واقعی گلکسی اس 24 اولترا به سطح اینترنت راه پیدا نموده است. در این تصاویر که کیفیت نسبتاً خوبی دارند، می توانیم طراحی جلو و عقب گوشی را ببینیم.

16 دی 1402

ایلان ماسک می گوید ربات انسان نمای تسلا احتمالاً سال 2024 می تواند اسلحه به دست بگیرد

دیجیاتو: یک ویدیوی جعلی در یوتوب و شبکه های اجتماعی وایرال شده است که در آن سه ربات انسان نمای تسلا برای آزمایش مقاومت سایبرتراک به سمت این خودروی عجیب با اسلحه شلیک می نمایند. اما نکته جالب توجه واکنش ایلان ماسک به این ویدیو است که می تواند آینده ای ترسناک...

12 آذر 1402

مرگ تلخ یک مقام امنیتی براثر تصادف ، سانحه برای استاندار یک استان مهم کشور

غلامرضا محمدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان خوروبیابانک عصر امروز براثر تصادف جان باخت.

31 شهریور 1402

یاقوت سرخ، مسی نو بارسلونا؟ ، شگفت زدگی دنیای فوتبال از ستاره نوظهور فوتبال اسپانیافرزند لاماسیا

چپ پای نوظهور فوتبال اسپانیا، همه را شگفت زده نموده است و ژاوی امید زیادی به درخشش این بازیکن در بارسلونا دارد.

19 شهریور 1402

از آشفتگی تا نظم؛ راهنمای مدیریت زمان برای دانش آموزان

دوران مدرسه و دانشگاه و به خصوص روزهای امتحان، می تواند دوره پراسترسی باشد و مدیریت زمان یکی از ضروری ترین، اما دشوارترین مهارت هایی است که باید یاد بگیرید. شرکت در کلاس ها، مطالعه برای امتحانات، دوست یابی و زمان گذاشتن برای استراحت و سرگرمی، می تواند...

14 شهریور 1402

خوشحالی رونالدو پس از اولین قهرمانی با النصر!

ابرستاره پرتغالی بعد از اولین قهرمانی با النصر عربستان از همه تشکر کرد.

22 مرداد 1402

7 کاربرد پودر بچه در خانه داری که شما را شگفت زده خواهد کرد

اگر در خانه پودر بچه دارید می توانید برای حل بسیاری از مسائل در خانه از آن استفاده کنید.

18 مرداد 1402

عکس ، راز عظمت مشتری فاش شد!

یک تصویر دیدنی تازه منتشر شده به وسیله رصدخانه جنوبی اروپا (ESO) سرنخ هایی در خصوص چگونگی تشکیل سیاراتی به جرم مشتری به ما می دهد.

6 مرداد 1402

دستاوردهای مهم رئیسی در آفریقا ، رئیسی: آفریقا سرزمین فرصت هاست؛ مورد غفلت واقع نشود

سیدابراهیم رئیسی پس از بازگشت از سفر منطقه ای به آفریقا، تقویت عمق راهبردی جمهوری اسلامی ایران را از اهداف اصلی سفر به آفریقا برشمرد و گفت: آفریقا سرزمین فرصت هاست و نباید مورد غفلت واقع شود.

23 تیر 1402

9 سد مهم تأمین آب شرب با ذخایر زیر 20درصد

تسنیم نوشت: بر اساس جدیدترین آمار رسمی شرکت مدیریت منابع آب ایران، ذخایر فعلی سد های کشور بالغ بر 30 میلیارد و 110 میلیون مترمکعب است که نسبت به ذخایر 25 میلیارد و 50 میلیون مترمکعبی سد های کشور در زمان مشابه سال قبل، رشدی 20 درصدی دارد.

11 تیر 1402

در معرفی خدایی که فیروز نادری به او باور داشت

از قضا فرومایگانی البته زشت رو، تمسخر می کردند که خدا جزایِ او را داد. البته صورت بخشیِ هرکس به آنچه صورت ندارد (به امر بی شکل/ formless) خبر از کیستی و درونمایۀ ذهنیِ او می دهد. بنگر چه تصوری از خداوندت داری تا بگویم چگونه کسی هستی.

30 خرداد 1402

اردوغان: ما و ترک های قبرس نمی خواهیم 50 سال دیگر را از دست بدهیم

ایسنا نوشت: رئیس جمهور ترکیه امروز دوشنبه در نشست خبری مشترک با رئیس جمهور منطقه قبرس شمالی گفت که اگر قرار است بازگشتی به میز مذاکره صورت گیرد، تنها راه آن به رسمیت شناختن جمهوری قبرس ترک نشین شمالی است.

25 خرداد 1402

بنزما از رئال مادرید جدا شد، الاتحاد: دستمزد سالانه 200 میلیون یورو

باشگاه رئال مادرید با انتشار پستی در صفحاتش در شبکه های اجتماعی و همچنین انتشار بیانیه ای به صورت رسمی خبر جدایی این بازیکن در پایان فصل جاری را تایید کرد.

18 خرداد 1402
تعداد: (943)