کاغذ دیواری راه پله دوبلکس مدل های شیک ایده های ناب

به گزارش فارس کلوب، راه پله ها از جمله مکانهایی در درون آپارتمان های دوبلکس محسوب می شوند که زیبا و شیک بودن آن ها از نظر دکوراسیون داخلی، نقش زیادی در مدرن سازی فضای یکی از برترین روش ها برای زیباسازی فضای راه پله دوبلکس در مجتمع های ویلایی و آپارتمان های مختلف، استفاده از کاغذ دیواری شیک و مناسب است. همانطور که می دانید، دکوراسیون داخلی منزل شما در ارتباط مستقیم با زیبایی تمامی مکان های بزرگ و کوچک خانه شماست. انتخاب کاغذ دیواری مناسب از جهات مختلف، به شما یاری می نماید تا برترین دکوراسیون داخلی را برای راه پله داخل آپارتمان خود فراهم کنید. طرح مناسب در کنار رنگ متناسب کاغذ دیواری نمایش زیبایی از راه پله را به ارمغان خواهد داشت. در این مقاله اطلاعات نکات مهمی درباره نحوه انتخاب کاغذ دیواری راه پله دوبلکس و نکات مهم در این زمینه در اختیار شما قرار می دهیم تا نمای کلی دکوراسیون داخلی منزلتان را زیباتر و شیک تر کنید.

کاغذ دیواری راه پله دوبلکس مدل های شیک ایده های ناب

چه طرح هایی برای کاغذ دیواری راه پله دوبلکس مناسب است؟

یکی از مهم ترین نکات اولیه در انتخاب کاغذ دیواری مناسب راه پله دوبلکس، انتخاب طرح مناسب برای کاغذ دیواری است. درواقع اولین جلوه ی بصری از کاغذ دیواری که باعث احساس خوشایندی در بیننده می گردد، طرح کاغذ دیواری البته در کنار رنگ آن است. البته انتخاب طرح کاغذ دیواری بستگی زیادی به سلیقه شما دارد و در حالت کلی هیچ محدودیتی برای انتخاب طرخ کاغذ دیواری راه پله دوبلکس وجود ندارد؛ اما طبق تحقیقاتی که در زمینه دکوراسیون داخلی صورت گرفته است، توصیه و پیشنهاد ما این است که از طرح های نسبتا ساده برای راه پله آپارتمان خود بهره ببرید. طرح های کلاسیک و پیچیده انواع کاغذ دیواری، بیشتر برای فضاهای داخلی غیر از راه پله ها مناسب هستند و استفاده از آن ها برای راه پله دوبلکس پیشنهاد نمی گردد. البته استفاده از کاغذ دیواری های سه بعدی با طرح ساده و رنگ روشن، فضای بسیار خاصی به دکوراسیون داخلی منزل شما خواهد داد. هم چنین استفاده از کاغذ دیواری با طرح هایی از گل و گیاهان ساده می تواند جلوه زیبایی داشته باشد.

رنگ مناسب کاغذ دیواری، جلوه خاص برای راه پله دوبلکس

در کنار انتخاب طرح مناسب برای راه پله دوبلکس، قطعا انتخاب رنگ مناسب هم تاثیر فوق العاده ای در زیباسازی جلوه دکوراسیون راه پله خواهد داشت. در این مورد به این نکته توجه کنید که اگر راه پله منزل شما کوچک است و متراژ زیادی ندارد، پیشنهاد می گردد از رنگ های روشن و ملایم برای کاغذ دیواری بهره ببرید. البته این نکته هم قابل ذکر است که در این مورد باید به رنگ دیوارهای راه پله و هم چنین المان ها و وسایلی که در نزدیکی راه پله و در اطراف آن قرار گرفته اند، توجه کنید تا رنگ انتخابی شما برای کاغذ دیواری مغایر با آن ها نباشد. در این مورد استفاده از رنگ های روشن مانند کرم، طوسی ملایم و روشن، نقره ای و آبی روشن آسمانی مناسب می باشد.

از طرفی اگر متراژ راه پله شما بزرگ است و خودتان هم می خواهید یک فضای گرم و رومانتیک از نظر دکوراسیون در منزل خود داشته باشید، می توانید از رنگ های گرم مانند قرمز برای کاغذ دیواری راه پله دوبلکس بهره ببرید. البته دقت کنید رنگی مثل قرمز برای کاغذ دیواری پذیرایی و اتاق نشیمن زیاد مناسب نیست؛ اما انتخاب رنگ های گرم صرفا برای راه پله می تواند فضای گرم و صمیمی به منزل شما ببخشد. خبر خوب اینکه اگر به رنگ های سرد هم علاقه دارید، می توانید از رنگ هایی مثل آبی و بنفش روشن که سرشار از آرامش هستند، برای کاغذ دیواری راه پله خود بهره ببرید. نکته مهم دیگر در انتخاب رنگ مناسب برای کاغذ دیواری راه پله این است که رنگ کاغذ دیواری راه پله شما نباید مغایرت زیادی با رنگ کاغذ دیواری سایر فضاهای منزلتان مثل اتاق نشیمن یا پذیرایی داشته باشد. در حالت کلی ایجاد دکوراسیون شلوغ و نامنظم و استفاده از طیف رنگ های مختلف، نتیجه عکس خواهد داشت.

کدام کاغذ دیواری مناسب راه پله دوبلکس منزل ماست؟

همانطور که اشاره شد، علاوه بر سلیقه خود شما، باید به نکات مهم دیگری هم انتخاب کاغذ دیواری برای راه پله دوبلکس دقت کنید. هماهنگی رنگ و طرح با سایر دیوارها، هماهنگی رنگ با سایر المان ها در کنار ساده بودن طرح کاغذ دیواری مهم ترین نکاتی بودند که برای انتخاب کاغذ دیواری مناسب راه پله دوبلکس شرح داده شدند. استفاده از کاغذ دیواری های تک رنگ ویا ترکیب دو رنگ ملایم و یا کاغذ دیواری رنگ مات می تواند نمونه خوبی برای انتخاب شما باشد.

تصاویر بیشتز :

منبع: اتاق

به "کاغذ دیواری راه پله دوبلکس مدل های شیک ایده های ناب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاغذ دیواری راه پله دوبلکس مدل های شیک ایده های ناب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید