ادامه کناره گیری از کنگره جهانی موبایل، اینتل و ویوو شرکت نمی نمایند

به گزارش فارس کلوب به نقل از دیلی میل، اینتل آخرین شرکت بزرگ فناوری است که در پی شیوع ویروس کرونا از شرکت در کنگره جهانی موبایل خودداری می نماید.

ادامه کناره گیری از کنگره جهانی موبایل، اینتل و ویوو شرکت نمی نمایند

این شرکت تراشه سازی در بیانیه ای گفت: ایمنی و سلامت کارمندان و شرکا یکی از اولویت های ما است و به همین دلیل ما از شرکت در کنگره جهانی موبایل در امسال خودداری می کنیم.

این خبر در حالی منتشر می گردد که شرکت چینی ویوو نیز گفت در این رویداد شرکت نمی کند. با شیوع ویروس کرونا نگرانی ها برای شرکت در کنگره جهانی موبایل بیشتر شده است.

پیش از این نیز ال جی، انویدیا، اریکسون و آمازون گفتند که از شرکت در کنگره جهانی موبایل خودداری می نمایند. بعضی شرکت ها نیز مانند سامسونگ حضور کمرنگی در این مراسم خواهند داشت.

GSMA سازمان برگزارنماینده کنگره جهانی موبایل اعلام نموده بود با وجود شیوع این ویروس مرگبار، نمایشگاه مذکور همچنان برگزار می گردد اما پس از آنکه بسیاری از شرکت های بزرگ از شرکت در کنگره جهانی موبایل کناره گرفته اند و آمار قربانیان ویروس کرونا افزایش یافته، سازمان برگزارنماینده این مراسم مجبور شده پروتکل های ایمنی سختگیرانه ای را برای حفاظت از شرکت نمایندگان اجرا کند.

برهمین اساس هیچ بازدیدنماینده ای از استان هوبی (واقع در ایالت ووهان) چین اجازه شرکت در این نمایشگاه را ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ادامه کناره گیری از کنگره جهانی موبایل، اینتل و ویوو شرکت نمی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه کناره گیری از کنگره جهانی موبایل، اینتل و ویوو شرکت نمی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید