امیر عابدزاده در رئال مادرید؟

به گزارش فارس کلوب، امیر عابدزاده دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران بعد از چند فصل حضور در تیم ماریتیمو پرتغال، سال جاری تصمیم به جدایی از این تیم و حضور در تیم پونفرادینا اسپانیا گرفت؛ تیمی که در لالیگا دو بازی می نماید و هنوز برای صعود به لالیگا شانس دارد.

امیر عابدزاده در رئال مادرید؟

هرچند عابدزاده تصمیم گرفت لیگ برتر پرتغال را به مقصد تیمی از لیگ دو اسپانیا ترک کند، اما رویایش که همیشه حضور در تیم رئال مادرید اسپانیا بود او را به سمت این کشور سوق داد و امکان دارد این رویا به زودی و به شکل های دیگری برایش محقق گردد.

عابدزاده بعد از بازی تیم ملی ایران مقابل امارات علت انتخاب تیم پونفرادینا را حضور در مارکت اسپانیا و دیده شدن به وسیله تیم های لالیگایی مطرح کرد. در حالی که چند روز پیش از آن برخی از رسانه های اسپانیا خبر از پیشنهاد سِویا، تیم رده دومی لالیگا به امیر داده بودند.

بر اساس این گزارش ها، تیم سویا برای تقویت دروازه خود قصد داشت عابدزاده را در جابجایی زمستانی این فصل به خدمت بگیرد. این خبر از سوی امیر هم تکذیب نشد. او در تبادل نظر با برنامه فوتبال 120 گفت: خودم مستقیم با باشگاه در تماس نبودم ولی دو، سه باشگاه در همین سبک با پونفرادینا صحبت کردند. به مدیر برنامه ام گفتم که دوست دارم فصل را در پونفرادینا تمام کنم و الان وقت تغییر نیست. ان شاءالله تابستان اتفاق خوبی می افتد.

عابدزاده امیدوار است با ادامه فرایند خوب خود در پونفرادینا که ظرف کمتر از یک سال از خود بر جای گذاشته است و احتمال صعود این تیم، تا خاتمه فصل به پیشنهادات بهتری هم از لالیگا دست یابد. در این صورت، انتقال عابدزاده به لالیگا از نظر اقتصادی هم برای او شرایط بهتری به همراه دارد و در مقایسه با پیشنهادات زمستانی اخیر او بالاتر خواهد بود.

امیر که حالا دروازه بان شماره یک تیم ملی ایران هم محسوب می گردد، حالا با احتیاط بیشتری از علاقه انتقالش به رئال صحبت می نماید تا شانس حضور در دیگر تیم های بزرگ اسپانیا مثل بارسلونا و اتلتیکو را هم از دست ندهد. او در آخرین مصاحبه اش به صورت ضمنی بر این موضوع صحه گذاشت: چهار، پنج سال پیش می گفتم -کدام تیم را دوست دارم- ولی الان به این باور رسیده ام که شاید تیم حریف هم مرا بخواهد و دوست داشته باشم -به تیم حریف- بروم. هرچه خدا بخواهد.

منبع: فرارو

به "امیر عابدزاده در رئال مادرید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیر عابدزاده در رئال مادرید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید