رنکینگ باشگاه های فوتبال دنیا ، پرسپولیس همچنان در بین 100 تیم برتر

به گزارش فارس کلوب، تیم فوتبال پرسپولیس در تازه ترین رده بندی باشگاه های دنیا، همچنان در رتبه نخست باشگاه های ایران واقع شده است.

رنکینگ باشگاه های فوتبال دنیا ، پرسپولیس همچنان در بین 100 تیم برتر

به گزارش گروه ورزشی فارس کلوب، بر اساس تازه ترین رده بندی تیم های باشگاهی فوتبال دنیا که امروز (22 مهر) از سوی سایت فوتبال دیتابیس اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس همچنان در رتبه نخست باشگاه های ایران واقع شده است.

از سوی دیگر قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران با 1623 امتیاز، مانند هفته گذشته در رتبه 4 قاره کهن ایستاده است، اما در سطح دنیای در مقایسه با هفته گذشته یک پله سقوط نموده و در صندلی 95 قرار گرفته است.

استقلال با 1532 امتیاز مانند هفته گذشته همچنان در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران جای گرفته است و بدون تغییر نسبت به هفته قبل در رتبه 12 آسیا ایستاده است، اما این تیم در سطح دنیای یک پله نزول نموده و در رده 221 واقع شده است.

سپاهان اصفهان با 1473 امتیاز بدون تغییر نسبت به رده بندی پیشین، همچنان سومین تیم برتر فوتبال ایران است. همچنین صندلی قاره ای این تیم نسبت به هفته گذشته تغییری ننموده و همچنان در رتبه بیست و پنجم آسیا قرار گرفته است، اما سپاهان با سه پله صعود در سطح دنیای در رتبه 360 جای دارد.

در این رده بندی، تراکتور، فولاد و ذوب آهن به ترتیب در رتبه های چهارم تا ششم فوتبال ایران جای گرفته اند.

شهرخودروی مشهد و صنعت نفت آبادان هم به ترتیب در رتبه هفتم و هشتم فوتبال باشگاهی ایران قرار دارند.

بر اساس این رده بندی در قاره آسیا صندلی 5 تیم نخست نسبت به رده بندی پیشین تغییری نداشته و تیم الهلال عربستان با 1681 امتیاز همچنان صدرنشین است، کاوازاکی فرونتاله ژاپن با 1632 امتیاز در رتبه دوم و تیم چئونبوک موتورز کره جنوبی با 1631 امتیاز در صندلی سوم جای گرفته است.

پس از پرسپولیس رده چهارمی، تیم الدحیل قطر با 1590 امتیاز در رتبه پنجم قاره کهن قرار گرفته است.

در رده بندی دنیای نیز صندلی 5 تیم اول جدول تغییری نداشته است و بایرن مونیخ، قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، با 2082 امتیاز مانند هفته گذشته در صدر جدول ایستاده است. پس از سرخپوشان آلمانی، لیورپول با 1945 امتیاز در رتبه دوم و پاری سن ژرمن با 1932 امتیاز در صندلی سوم واقع شده است.

2 تیم اسپانیایی رئال مادرید و بارسلونا هم به ترتیب در رتیه های چهارم و پنجم دنیا جای گرفته اند.

10 تیم برتر فوتبال باشگاهی دنیا:

بایرن مونیخ

لیورپول

پاری سن ژرمن

رئال مادرید

بارسلونا

آتالانتا

منچسترسیتی

اینتر میلان

سویا

اتلتیکو مادرید

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رنکینگ باشگاه های فوتبال دنیا ، پرسپولیس همچنان در بین 100 تیم برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنکینگ باشگاه های فوتبال دنیا ، پرسپولیس همچنان در بین 100 تیم برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید