اپل واچ به روز رسانی شد ، نسخه OS 5.1 در دسترس کاربران است

به گزارش فارس کلوب، اپل واچ به روز رسانی شد و هم اکنون نسخه OS 5.1 در اختیار کاربران این ساعت هوشمند قرار گرفته است. نسخه ای که به نظر می رسد از نسخه های پیشین بسیار قدرتمند تر خواهد بود.

اپل واچ به روز رسانی شد ، نسخه OS 5.1 در دسترس کاربران است

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، ارائه این به روزرسانی در کنار iOS 12.1، یکی از برترین اتفاق ها را برای کاربران os رقم زد. بر این اساس کاربران امیدوارند با مسائل رایج در نسخه های پیشین به روزرسانی اپل واچ رو به رو نشوند.

البته هنوز ساعاتی از این به روز رسانی نگذشته بعضی کاربران ابراز نگرانی نموده اند که نسخه نو برای اپل واچ آنان در دسترس نیست و نمی توانند اپل واچ را به روزرسانی نمایند.

اپل نیز در این خصوص بیانیه ای رسمی داده است:

با توجه به تعداد محدود کاربران اپل واچ نسبت به دیگر محصولات اپل، ما برای به حداقل رساندن مسائل در هنگام اجرایی نسخهOS 5.1 ما در این به روز رسانی نرم افزاری نهایت احتیاط را به خرج داده ایم . بنابراین هر یک از کابرانی که در این زمینه با مشکل مواجهند می توانند با AppleCare تماس بگیرند، اما اگر به روز رسانی با موفقیت انجام گردد هیچ اقدامی لازم نیست.

از مهم ترین ویژگی های نسخه نو امکان تشخیص اتفاقاتی مثل پرت شدن صاحل اپل واچ روی زمین و البته تماس اتوماتیک با مراکز اضطراری و اورژانس و در نهایت ارسال موقعیت مکانی به این مراکز محسوب می گردد.

در عین حال ویژگی ارسال پیغام صوتی اضافه شده برای دوستان فرد آسیب دیده از ویژگی های دیگر این محصول محسوب می گردد. گروه پشتیبانی اپل تاکید نموده که اپل واچ برای دریافت این به روزرسانی باید حداقل 50 درصد شارژ داشته باشد.

منبع: انتخاب

به "اپل واچ به روز رسانی شد ، نسخه OS 5.1 در دسترس کاربران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل واچ به روز رسانی شد ، نسخه OS 5.1 در دسترس کاربران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید