سه حلقه هوشمند برتر بازار برای ردگیری خواب، تناسب اندام و باز کردن درب

به گزارش فارس کلوب، حلقه های هوشمند هم مشابه ساعت های هوشمند یک فناوری پوشیدنی هستند که برای آسان تر شدن زندگی طراحی شدند.

سه حلقه هوشمند برتر بازار برای ردگیری خواب، تناسب اندام و باز کردن درب

بعضی از آن ها برای ردیابی سلامتی و تناسب اندام یا جفت شدن با گوشی هوشمند طراحی شدند. بعضی دیگر دارای ویژگی هایی مانند جمع آوری اطلاعات علایم حیاتی بدن یا تگ توکار NFC هستند تا پرداخت الکترونیک را آسان تر نمایند.

این حلقه ها اگرچه یک قطعه فناورانه هستند ولی شیک و سبک و مد ساخته می شوند تا روینمودهای پوشیدنی و تجملاتی آن ها نیز حفظ گردد و مردم تمایل به پوشیدن آن ها داشته باشند.

برای انتخاب یک حلقه هوشمند، ابتدا باید تصمیم بگیرید چگونه می خواهید از آن بهره ببرید. بعضی حلقه ها نحوه خواب شما را ردیابی نموده و سطح اکسیژن خون را زیر نظر می گیرند. این حلقه ها می توانند به شما یادآوری نمایند هر زمان سطح اکسیژن خود شما پایین است؛ نفس های عمیقی بکشید.

گونه دیگر این حلقه ها طوری ساخته شدند که برای استفاده مدام در طول روز و فعالیت های بدنی سنگین و عرق ریزی مناسب هستند. بنابراین، ضد آب بوده و می توانند ضربان قلب یا علایم حیاتی دیگر را اندازه گیری نمایند.

به غیر از حلقه هایی که بیشتر برای مصارف تندرستی طراحی شدند؛ بعضی حلقه ها دارای تراشه و تگ های NFC هستند که اجازه می دهند اطلاعات اسمارت فون ها را مدیریت کنید یا بعضی درها و قفل ها را با یک حرکت باز کنید.

وقتی می خواهید یک حلقه هوشمند بخرید؛ باید مطمئن شوید با گوشی شما سازگاری دارد و از نظر ابعاد، اندازه انگشت، راحتی دست و تنظیمات مربوط به این ها مناسب شما است.

برای انتخاب آسان تر، در ادامه به سه حلقه هوشمند اشاره می کنیم که در سایت آمازون برای فروش در دسترس هستند:

1- بهترین حلقه هوشمند برای ردگیری خواب

اگر می خواهید خواب خود را بهتر کنید؛ حلقه هوشمند Wellue O2Ring Oxygen Tracker یک گزینه عالی است.

به طور مداوم میزان ضربان قلب، میزان خواب عمیق و سبک، میزان اکسیژن و موارد دیگر مشابه را چک می نماید. هرگاه میزان اکسیژن شما پایین تر از حد طبیعی بود یا ضربان قلب شما نامنظم شد؛ شما را از خواب بیدار می نماید.

تمام اطلاعات شما در یک اپلیکیشن حرفه ای و رایگان ذخیره شده که روی کامپیوترهای ویندوزی نیز قابل نصب و مشاهده است. شما می توانید به راحتی این اطلاعات را با دکتر خود به اشتراک بگذارید.

می توانید روزانه نمودارها گرافیکی از شرایط خواب خود ببینید و متوجه فرایند مثبت یا منفی بهبود الگوی خواب خود شوید.

این حلقه هوشمند قابل شارژ است و در هر بار شارژ می توانید 14 ساعت بهره ببرید. دو ساعت طول می کشد تا به طور کامل شارژ گردد. هنگام پوشیدن؛ بسیار سبک و راحت است ولی باز هم می توانید آن را مناسب انگشت خود تنظیم کنید.

یک کارشناس درباره این حلقه هوشمند می گوید: من آپنه خواب دارم و از این حلقه برای رصد خوابم استفاده می کنم. گزارش های SpO2 آن بسیار دقیق و با جزئیات زیاد است به طوری که یک تصویر دقیق و روشن از کیفیت خواب من به دست می دهد.

کار با این حلقه بسیار آسان است. به محض اینکه به وسیله ارتباطات بلوتوث به گوشی وصل شد؛ تمام اطلاعات به برنامه آن منتقل می گردد.

2- بهترین حلقه هوشمند برای باز کردن درب و جایگزینی کارت های دسترسی

حلقه چوبی هوشمند CNICK Smart NFC RFID با اندروید، NFC و RFID سازگار است و با فناوری های رده بالایی که دارد؛ بهترین جایگزین برای کارت های اعتباری و دسترسی است.

با این حلقه هوشمند می توانید درب خانه، محل کار، سالن ورزشی و باکس های اختصاصی خود در محل های مختلف را باز و بسته کنید. کافی است در فاصله 3 الی 5 سانتی متری درب قرار بگیرید تا به راحتی باز و بسته شوند.

با این حلقه می توانید تمام اطلاعات روی گوشی از جمله مخاطبین و کارت های تجاری را مدیریت کنید و البته امکان تماس، تنظیم هشدار، پخش موسیقی و ابزارهای غیره را هم در اختیار دارید.

اگر بلوتوث را فعال نموده باشید؛ با یک ضربه لمسی روی تلفن هوشمند می توانید اطلاعات را ذخیره یا اشتراک گذاری کنید. این حلقه دارای 8 کیلوبایت حافظه است و از یک ظاهر شیک و چوبی در رنگ های مختلف سود می برد.

اگر بخواهید این حلقه را با آیفون و آیپد جفت کنید؛ احتیاج به یک اپلیکیشن شخص ثالث دارید. ضد آب است و می توانید در هر شرایط آب و هوایی بهره ببرید.

3- بهترین حلقه هوشمند برای ردگیری تناسب اندام

حلقه Motiv Ring Fitness Tracker یکی از معدود نمونه هایی است که می تواند به طور کامل ضربان قلب، گام ها و خواب را کنترل و اندازه گیری کند.

این حلقه هوشمند دارای سنسورهای داخلی و سنجش گر ضربان قلب است، به طور کامل فعالیت های بدنی از جمل تعداد گام ها را اندازه گیری نموده و میزان کالری سوخته شده توسط بدن را معین می نماید. به شما گزارش می دهد چند ساعت بدون وقفه و با چشمانی بسته خواب بودید.

این حلقه هم ضد آب است و باتری آن سه روز دوام می آورد. برای شارژ باتری 90 دقیقه کافی است. با دستگاه های مبتنی بر iOS 9 به بالا و همین طور اندروید 6 به بالا سازگار است و با برنامه هایی مانند Apple Health و Google Fit هماهنگ می گردد.

می توانید این حلقه را در اندازه های مختلف سفارش دهید. زیبا و بادوام با عملنمودهای بالا است. حلقه ای است که می توانید در کل روز در دست داشته باشید و برای سرکار یا میهمانی هم همراه خود ببرید.

منبع

منبع: یک پزشک

به "سه حلقه هوشمند برتر بازار برای ردگیری خواب، تناسب اندام و باز کردن درب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه حلقه هوشمند برتر بازار برای ردگیری خواب، تناسب اندام و باز کردن درب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید