ایلان ماسک می گوید ربات انسان نمای تسلا احتمالاً سال 2024 می تواند اسلحه به دست بگیرد

به گزارش فارس کلوب، دیجیاتو: یک ویدیوی جعلی در یوتوب و شبکه های اجتماعی وایرال شده است که در آن سه ربات انسان نمای تسلا برای آزمایش مقاومت سایبرتراک به سمت این خودروی عجیب با اسلحه شلیک می نمایند. اما نکته جالب توجه واکنش ایلان ماسک به این ویدیو است که می تواند آینده ای ترسناک را به ما نشان دهد.

ایلان ماسک می گوید ربات انسان نمای تسلا احتمالاً سال 2024 می تواند اسلحه به دست بگیرد

ویدیویی که در کانال یوتوب SoKrispyMedia منتشر شده است، از تصاویر کامپیوتری استفاده می نماید و واقعی نیست. این ویدیو سه ربات تسلا را نشان می دهد که آزمایش شلیک گلوله به سایبرتراک را بازسازی می نمایند. یکی از ربات ها کلاه کابوی پوشیده و به سمت سایبرتراک شلیک می نماید، ربات دیگر اسلحه ها را تحویل می دهد و ربات سوم داخل سایبرتراک نشسته است. پس از شلیک های پرآب وتاب، ربات راننده از سایبرتراک بیرون می آید و می گوید: من زنده هستم.

این ویدیو در ایکس نیز منتشر شد و خود ماسک در خصوص آن نظر داد. او در واکنش به این ویدیو گفت: احتمالاً می توانیم سال آینده این اتفاق را محقق کنیم. این پست واکنش های زیادی را در بین هواداران ربات های تسلا و سایبرتراک در پی داشت و بعضی مشتاق تماشا نوآوری های این شرکت بودند. اما آیا واقعاً رسیدن به چنین آینده ای هیجان انگیز است؟

سایبرتراک و ربات های اپتیموس تسلا

ربات های تسلا نیز با نام مستعار اپتیموس (Optimus)، ربات هایی انسان نما هستند که قرار است در کار های مختلف به انسان یاری نمایند؛ به ویژه کار هایی که خسته نماینده، تکراری یا خطرناک هستند. ماسک قبلاً گفته بود که ربات ها از فناوری و نرم افزاری مشابه وسایل نقلیه تسلا مانند سیستم خلبان اتوماتیک و کامپیوتر خودران استفاده خواهند کرد.

منبع: انتخاب

به "ایلان ماسک می گوید ربات انسان نمای تسلا احتمالاً سال 2024 می تواند اسلحه به دست بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلان ماسک می گوید ربات انسان نمای تسلا احتمالاً سال 2024 می تواند اسلحه به دست بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید