برنامه های کونامی برای سایلنت هیل فاش شد؛ چند بازی در دست ساخت است

به گزارش فارس کلوب، طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، به نظر می رسد که چندین بازی از سری سایلنت هیل در استودیوهای مختلف در حال توسعه هستند. گفته شده که این ها شامل یک بازسازی، دنباله و یک سری داستان محور می شوند.

برنامه های کونامی برای سایلنت هیل فاش شد؛ چند بازی در دست ساخت است

چندی پیش تعدادی تصویر از پروژه در حال توسعه یا لغو شده سایلنت هیل منتشر شد که بار دیگر نام این مجموعه را بر سر زبان ها انداخت. اکنون، جزئیاتی در خصوص بازی هایی که از این سری در دست ساخت هستند، منتشر شده است. همانطور که برای اولین بار به وسیله یکی از فارس کلوب صنعت با نام جف گراب ذکر شد، یکی از پروژه های کونامی احتمالا بازسازی سایلنت هیل 2 خواهد بود. اثری که به عنوان برترین نسخه سری از آن یاد می گردد و هواداران زیادی دارد.

گفته شده که این بازسازی دارای هوش مصنوعی بهبود یافته، انیمیشن های تازه، پازل ها و چندین خاتمه متفاوت خواهد بود و احتمالا به صورت انحصاری زمانی برای کنسول های پلی استیشن منتشر خواهد شد. نام استودیوی سازنده بازی مدیوم یعنی بلوبر تیم نیز در ماه های گذشته به طور مداوم با این مجموعه آورده شده است.

سال گذشته، این توسعه دهنده لهستانی گفت که در حال ساخت یک بازی از یک مجموعه ترسناک معروف است و چند ماه بعد قراردادی را با کونامی امضا کرد. جالب است بدانید که آکیرا یامائوکا، آهنگساز سری سایلنت هیل، روی اثر تازه بلوبر تیم یعنی مدیوم کار نموده است. با این حال به نظر می رسد که کونامی با چندین استودیو در خصوص ساخت بازی های مختلفی از سایلنت هیل صحبت نموده است.

گفته شده که یکی از این پروژه ها قرار است مجموعه ای اپیزودیک شامل داستان های کوتاه با موضوع شهر سایلنت هیل باشد. طبق گزارش ها استودیوی سوپرمسیو، سازنده بازی آنتیل داون، زمانی درگیر مذاکرات برای چنین پروژه ای بوده است که در نهایت به بازی های سری Dark Pictures تبدیل شد. یکی دیگر از کمپانی های نام برده شده، Annapurna Interactive است. ناشر تحسین شده ای که بازی هایی مانند Sayonara Wild Hearts ،Outer Wilds و Telling Lies را عرضه نموده است.

در نهایت به نظر می رسد که علاوه بر پروژه های ذکر شده، کونامی در حال برنامه ریزی برای عرضه یک دنباله تازه است. مشخص نیست چه کسی پروژه ساخت این بازی را رهبری می نماید، اما سال گذشته اعلام شد که یک استودیوی ژاپنی در حال کار روی اثری تازه از سایلنت هیل است و شاید منظور همین پروژه بوده است. گفته شده که تصاویر منتشر شده در هفته گذشته مربوط به یک دموی ترسناک به سبک PT با نام رمز ساکورا است که قرار است به عنوان یک اثر دیجیتالی رایگان منتشر گردد.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ

به "برنامه های کونامی برای سایلنت هیل فاش شد؛ چند بازی در دست ساخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های کونامی برای سایلنت هیل فاش شد؛ چند بازی در دست ساخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید