برترین و زیباترین استخرهای دنیا

به گزارش فارس کلوب، شاید جایی که الان هستید تابستان نباشد اما نظرتان در خصوص شیرجه رفتن در یکی از 20 استخر شگفت انگیز دنیا چیست؟

برترین و زیباترین استخرهای دنیا

به گزارش فارس کلوب به نقل از مگلی؛ از آریزونا تا استرالیا بزرگترین، عجیب ترین و شگفت انگیزترین استخرهای جهان وجود دارند.

  1. استخر Gold Energy

اگر حاضرید ولخرجی کنید به هتل پنج ستاره St. Regis در لهاسای تبت بروید. درازای شبی 300 دلار چشم انداز ها فوق العاده هیمالیا همراه با دسترسی به تنها استخر با کف پوش طلا عایدتان می گردد. آبش شور و دارای درجه حرارت لذت بخش 28-32 درجه سانتی گراد است. بعلاوه در نزدیکی آن استراحتگاهی دنج همراه با ماساژ پا و پذیرایی قرار گرفته است. تجربه ای کاملا لذت بخش برای همه.

  1. استخر استراحتگاه Jade Mountain

این استخر در جزیره Saint Lucia مروارید پنهان کارائیب واقع شده است. Jade Mountain یک استراحتگاه مجلل و دارای ساحل اختصاصی، آب گرم درمانی عالی و چشم انداز تماشای از هر اتاق است. خوب با این تفاسیر یک مقصد عالی برای ماه عسل رفتن نیست؟ هزینه هر روز اقامت در این بهشت برای هر اتاق 1550 دلار است. اما تصور آن بد نیست، درسته؟

  1. استخر طبیعی Havasu Falls

اگر واقعاً در جستجوی تجربه شنا دریک محیط طبیعی هستید به Havasu Falls نزدیک Supai در آریزونا بروید. مکانی رویایی که دو جهان با هم تلاقی پیدا نموده اند. فرهنگ سنتی مردمان محلی Havasupai و زیبایی های طبیعت. فقط تعداد محدودی گردشگر اجازه دید و بازدید دارند و باید از قبیله Havasupai اجازه ورود بگیرید. در نتیجه این مکان زیبا به تمامی در اختیار شماست.

  1. استخر Chongwe River House

دوست دارید سفر safari داشته و در عین حال در آب سرد شیرجه بزنید؟ به هتل Chongwe River House در زامبیا بروید این مکان یک استراحتگاه و فروشگاه تغییر یافته با دکوراسیون زیبا و استخری رو به رودخانه Chongwe می باشد. در سایه یک درخت بزرگ winterthorn استراحت کنید، نوشیدنی تان را بنوشید و نظاره گر حیات وحش باشید. همه اینها با شبی 550 دلار در فصول خلوت (آپریل، می ، ژوئن و قسمتی از نوامبر).

  1. استخر The Cambrian Hotel

The Cambrian Hotel در Adelboden به اسم یکی از 20 هتل و چشمه برتر سوئد شناخته شده و دارای استخری فوق العاده بر فراز کوههای آلپ بوده و همواره در آن به روی مسافران باز است. قیمت آن برای هر اتاق دو نفره از شبی 216 دلار آغاز می گردد.

  1. استخر Infinity در Hotel Caruso

این عمارت بازسازی شده در ایتالیا که متعلق به قرن 11 میلادی است همچون ایوانی بر روی دریای مدیترانه قرار گرفته است. در این استخر بزرگ بیضوی شکل نمای 180 درجه ای از کوه ها و دریا دیده می گردد. ولی برترین ویژگی آن اینست که هر وقت بخواهید می توانید از مستخدمان بخواهید تا iPod تان یا یک نوشیدنی لذت بخش برای شما بیاورند.

  1. استخر آب دریایی The San Alfonso del Mar

یک استراحتگاه مجلل در Algarrobo واقع در کشور شیلی مدعی است که بزرگترین استخر جهان را دارد. استخری از یک کیلومتر آب دریای بکر که در طول یک ساحل اختصاصی با شن های سفید گسترده شده را تصور کنید. اگر قرار باشد در این هتل بمانید دغدغه اصلی چند روز آینده تان این خواهد بود آیا باید سراغ امواج اقیانوس بروم یا در این استخر بزرگ استراحت کنم؟

  1. استخر Crocosaurus Cove

آیا هوادار پر و پا قرص آدرنالین هستید؟ اگر جوابتان بله هست پس عاشق پریدن داخل این استخر پر از کروکودیل در Darwin واقع در کشور استرالیا خواهید شد. بیشتر از 200 گونه کروکودیل های آب شور که به بزرگی 5 متر می رسند وجود دارند. می توانید 12 بار داخل یک قفس حفاظت شده از 9:30 صبح تا 5 بعدازظهر در ازای هر نفر 160 دلار یا 240 دلار اگر می خواهید دوست نترستان را هم با خودتان ببرید، بپرید.

  1. استخر Infinity در One&Only Reethi Rah

در واقع استخری داخل استخری دیگر است که در اقیانوس و یکی از برترین هتل های آبگرم جهان در مالدیو واقع شده است. هرچند اجاره یک ویلای خصوصی چشم انداز دار برای شما شبی 2250 دلار آب می خورد.

  1. استخر Nemo 33

می توانید عمیق ترین استخر جهان طبق کتاب رکوردهای گینس را در بروکسل بلژیک بیابید. مخصوص شیرجه زن ها طراحی شده و تمام سال باز است.

می توانید اولین درس شیرجه زنی خود را با 61 یورو بیاموزید یا اگر قبلاً مدرکی گرفته اید و احتیاج به کمی تمرین بیشتر دارید برای هر شیرجه 28 یورو بپردازید. بعد از این هم می توانید از چند غذای تایلندی خوشمزه در رستوران محلی اش لذت ببرید.

  1. استخر The Oberoi Udaivilas

ماهاراجه واقعی بودن را در Udaipur هند، مرکز سفید با شکوه حکومت باستانی Mewar تجربه کنید. هتل Oberoi Udaivilas یک کاخ به وسعت 222557 متر مربع، به همراه باغهای بزرگ و این استخر شگفت انگیز که نمای فوق العاده ای هم از دریاچه Pichola دارد می باشد. هزینه هر شب اقامت در این عمارت رویایی از 525 دلار آغاز می گردد.

  1. استخر سرخ در هتل Library

جدیداً استخرها به جای آبی سرخ شده اند؟ در Koh Samui واقع در تایلند می توانید در این استخر آب گرم فوق العاده که با رنگ نارنجی، زرد و سرخ پررنگ کاشی کاری شده شنا کنید و تجربه ای از این چشم انداز پرزرق و برق، با رنگهای پرطراوت و سبک غیر معمول آن داشته باشید.

بعلاوه یک ساحل سفید اختصاصی هم در چند قدمی تان است. اگر مشتاق شنا کردن در این استخر هستید باید برای هر شب اقامت در این هتل 320 دلار بپردازید.

  1. استخر Floating Lake در Grand Hotel Tremezzo

در آب های بکر دریاچه کومو در ایتالیا پریده و خودتان را برای شنا در این استخر شگفت انگیز که در کوههای Bellagio قرار گرفته گرم کنید. بعلاوه اگر یک شب را در Grand Hotel Tremezzo رزرو کنید به استخر بزرگ سرپوشیده دیگری که دارای 5 جکوزی و آبگرم های آرامش بخش است دسترسی می یابید. قیمت ها از شبی 522 دلار آغاز می گردد.

  1. استخرهای Pamukkale Thermal

طبیعت همواره ما را محسور می نماید. این استخر فیروزه ای طبیعی از تراورتن و سنگهای رسوبی محسور نماینده سفیدی که از آب چشمه های آبگرم نشأت گرفته اند ساخته شده است. چشم انداز Pamukkale وسیع و دارای صدها استخر آبگرم کم عمق در همه میزان ها و شکل هاست.

این مکان رویایی در شهری به همین نام در استان Denizli در جنوب غربی ترکیه واقع شده است. می توانید با قطار، ماشین و یا اتوبوس خودتان را به این محل برسانید یا از یک تور مسافرتی استفاده کنید. بهای ورودی برای هر نفر فقط 13 دلار است.

  1. استخر آبگرم Como Shambhala Estate

در میان جنگلهای سرسبز و زمینهای کشاورزی برنج زمردین در Ubud بالی این استخر همچون واحه ای بی سر و صدا و آرام به نظر می رسد. Como Shambhala Estate راه خوبی برای بازیابی انرژی و دستیابی به توازن بیشتر در زندگی تان است.

درکنارساعتها شناور ماندن در این استخر خیره نماینده با دسترسی اختصاصی از اتاقتان به آن، می توانید از کلاسهای روزانه یوگا و مدیتیشن ، آبگرم ها و بوفه های ویژه که میان وعده های سالم در طول روز سرو می نمایند لذت ببرید. هزینه اتاقها از شبی 600 دلار آغاز می گردد.

  1. استخر عمومی Bondi Iceberg

فقط با 15 دقیقه رانندگی از سیدنی می توانید به Bondi Baths برسید. این استخر تاریخی عمومی 50 متری آب شور تقریباً یک قرن قدمت دارد و گردشگران را از سراسر جهان مجذوب خود نموده است.

خبر خوب این است که می توانید از نمای یک استخر میلیون دلاری به ازای هر نفر بزرگسال 5.5 دلار و هر خردسال 3.5 دلار استفاده کنید. روزانه از ساعت 6:30 صبح تا 7:30 عصر در روزهای عادی و روزهای آخر هفته تا 6:30 عصر باز است.

  1. استخر Ik Kil Cave

یک استخر مسحور نماینده طبیعی دیگر در پارک Ik Kil Archeological واقع شده که فقط 3 کیلومتر از Chichén Itzá و Pisté در مکزیک فاصله دارد. یک استخر طبیعی کاملاً گرد با عرض 96 فوت و عمق 130 فوت به همراه آبشارها، آب زمرد رنگ و پوشش گیاهی جنگلی در همه جای آن است. فقط 6 دلار شنا کردن در این مکان هزینه دارد.

  1. استخر Purobeach

کلوب های نفیس ساحلی در تفرجگاه های ساحلی در اطراف شهر Kotor واقع در پورتو و کشور مونته نگرو مکانی برای استراحت در طول روز و شبهای پر از شور و حال است. از ویژگی های این کلوب می توان به استخر بزرگ 64 متری و معلق آن، دو کلوپ ، یک آبگرم ، رستوران و چند فروشگاه اشاره نمود.

  1. استخر Harbour Plaza Hotel

برترین چشم انداز ها هنگ کنگ و Victoria Harbour از این استخر در پشت بامی مجلل قابل تماشا است که در طبقه 23 در هتل Harbour Plaza واقع شده است. فقط مهمانان حق ورود به این استخر شگفت انگیز را دارند پس آماده باشید شبی حدود 200 دلار برای اقامت بپردازید.

  1. استخر طبیعی Giola

الماس پنهان یونان ، Giola است که یک استخر طبیعی شفاف واقع در دهکده Astris در بخش جنوبی جزیره Thassos است. کمی رفتن به این مکان سخت است چون باید 2 کیلومتر از راه اصلی پیاده روی کنید. اما شیرجه از یک صخره بلند 8 متری داخل این آبهای نیلگون ارزشش را ندارد؟

12 کلیسای معروف فرانسه

جاهای تماشای توکیو و جاذبه های گردشگری ژاپن

15 علت برای تجربه یک مسافرت تنهایی

20 جاذبه گردشگری برتر آسیا

منبع: آلامتو

به "برترین و زیباترین استخرهای دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین و زیباترین استخرهای دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید