خندوانه با بازیگران نون خ و خداداد عزیزی به استقبال عید می رود

به گزارش فارس کلوب، برنامه خندوانه در حالی از امشب قسمت های جدید خودش را روی آنتن می برد که هم فوتبالی های شاخص حضور دارند و هم بازیگران طنازی می نمایند.

خندوانه با بازیگران نون خ و خداداد عزیزی به استقبال عید می رود

به گزارش گروه فرهنگی فارس کلوب، فصل هفتم برنامه خندوانه یکی دو هفته ای است به خاطر تشدید کرونا تا مرزِ تعطیلی و توقف هم پیش رفت، اما با تشدید اجرای پروتکل ها و کم کردن اعضای عوامل این برنامه، رامبد جوان و همکارانش در کوشش اند که روی آنتن باقی بمانند؛ همان طور که در دو هفته اخیر شاهد مسابقه ادابازی بانوان هنرمند و ورزشکار بودیم و از امشب هم با فضای عیدانه روی آنتن خواهند رفت.

همان طور که از ویدئوی کوتاه این سه شب برنامه پیداست شب های سرگرم کننده و جذابی در پیش داریم؛ چه از حیثِ حضور و رقابت و طنازی بازیگران نون خ که در تصاویر دیده می شوند، چه اجرای موسیقی کُردی و شکل و شمایل جدید و جالبِ جناب خان و چه حضور فوتبالی های شاخصی مثل خداداد عزیزی و فیروز کریمی و همچنین استندآپ و طنازی هنرمندان جوان خنداننده شو را از امشب می توان در سه قسمتِ جدید خندوانه پیگیری کرد.

خندوانه در قالب ویژه برنامه ای از چهارشنبه تا آدینه 22 تا 24 اردیبهشت ماه ساعت 23 روی آنتن خواهد رفت. فصل هفتم این برنامه تلویزیونی بعد از مدت ها غیبت، اسفندماه همزمان با عید مبعث پخش خودش را شروع نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "خندوانه با بازیگران نون خ و خداداد عزیزی به استقبال عید می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خندوانه با بازیگران نون خ و خداداد عزیزی به استقبال عید می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید