خواب های طلایی دارا خسروشاهی برای اوبر تعبیر می گردد؟ ، کوشش برای عرضه اولیه عمومی سهام شرکت تا سال 2019

به گزارش فارس کلوب، دارا خسروشاهی مدیرعامل اوبر اعلام نموده که میخواهد تمام کوشش خود را به کار ببندد تا همزمان با فرارسیدن سال 2019 اقدام به عرضه اولیه عمومی سهام اوبر (IPO) کند.

خواب های طلایی دارا خسروشاهی برای اوبر تعبیر می گردد؟ ، کوشش برای عرضه اولیه عمومی سهام شرکت تا سال 2019

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از سی نت، دارا خسروشاهی، مدیر عامل شرکت اوبر، از اوت 2017 رهبری این شرکت را برعهده گرفت و از لحظه پذیرش این مقام نشان داد که قرار نیست در برابر مسائل سر خم کند و هدفی جز پیشرفت اوبر ندارد.

بر همین اساس است که وی اعلام نمود میخواهد یک روز خیابان ها و جاده های سراسر دنیا را به تسخیر اوبر در آورد. وی در این خصوص گفت: ما اکنون کمتر از 1 درصد از مایل ها جاده دنیا را پیموده ایم و من فکر می کنم باید این رقم را به حداقل 30 تا 40 درصد برسانیم.

خسروشاهی در ماه اوت سال 2017 پس از سال ها اقدامات اشتباه و ضعیف مدیرعامل پیشین اوبر و اخراج او به مقام مدیریت اوبر رسید. خسروشاهی در مورد فعالیت های نو اوبر گفت: از این پس تمرکز خود را روی پیشرفت مبتنی بر حرکت می گذاریم و کوشش داریم بیش از هر چیز روی بهبود شرایط رانندگان متمرکز شویم. بر این اساس قصد داریم یک فرهنگ سازمانی و ایمنی برای مسافران و رانندگان ایجاد کنیم.

خسروشاهی گفت: سال جاری ما قصد داریم کارت امتیازی ایمنی را صادر کنیم. این روش به طور کلی در پلتفرم ما لازم به نظر می رسد و اساسا آمار های ایمنی را کنترل خواهد نمود.

در حال حاضراوبر میلیون ها مسافر و مواد غذایی را در حدود 70 کشور جا به جا می نماید. در ماه آوریل اوبر سامانه دوچرخه اجاره ای را خریداری کرد و اسکوترهای الکتریکی را به آن اضافه نمود. اوبر هم اکنون با رکورد 72 میلیارد دلار بالاترین ارزش سرمایه گذاری شرکت های خصوصی در دنیا را داراست.

منبع: انتخاب

به "خواب های طلایی دارا خسروشاهی برای اوبر تعبیر می گردد؟ ، کوشش برای عرضه اولیه عمومی سهام شرکت تا سال 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواب های طلایی دارا خسروشاهی برای اوبر تعبیر می گردد؟ ، کوشش برای عرضه اولیه عمومی سهام شرکت تا سال 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید