دینامیت عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را از مطرب گرفت

به گزارش فارس کلوب، فیلم دینامیت به کارگردانی مسعود اطیابی با بازی نازنین بیاتی، احمد مهرانفر، پژمان جمشیدی و محسن کیایی به پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران تبدیل شد.

دینامیت عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را از مطرب گرفت

ساعاتی قبل مجموع فروش فیلم دینامیت به 38 میلیارد و 600 میلیون تومان رسید تا این فیلم کمدی با کنار زدن مطرب عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را از آن خود کند. این رکورد طی دو سال گذشته در اختیار مطرب بود، اما دینامیت در زمان دنیاگیری کروناویروس پیروز به عبور از آن شد. البته شایان ذکر است افزایش قیمت بلیت سینماها در سال 1400 و مدت زمان اکران طولانی دینامیت در رقم خوردن این اتفاق بسیار تاثیرگذار بوده اند. هرچند مطرب با بیش از سه میلیون مخاطب به این آمار فروش رسیده بود، اما همین نسبت بین مطرب و هزارپا و رکوردشکنی های قبلی هم وجود داشت و افزایش قیمت بلیت همواره در رکوردشکنی های سینمای ایران نقش داشته است.

هفته گذشته فروش کلی دینامیت تقریباً با گشت 3 برابر بود و حتی بنابر برخی گزارشات فروش فیلم مسعود اطیابی در تهران پس از 2 ماه از گشت 3 پیشی گرفته است. انتظار داریم فروش خوب این دو فیلم تا اسفند ماه ادامه یابد و فروشی بالغ بر 40 میلیارد تومان را تجربه کنند.

در خلاصه داستان رسمی دینامیت آمده است: این فیلم داستان آپارتمانی را روایت می کند که افرادی از اقشار مختلف جامعه، مانند ساقی و طلبه در آن ساکن هستند. دو طلبه با بازی پژمان جمشیدی و احمد مهرانفر، ساقی با بازی محسن کیایی و همچنین دو دختر با ایفای نقش نازنین بیاتی و زیبا کرمعلی بازیگران و شخصیت های اصلی دینامیت به شمار می فرایند که با توجه به تضادهای فکری شان موقعیت های طنزی را به وجود می آورند.

در زمان دنیاگیری کروناویروس فروش بالای فیلم های کمدی امر خوش آیندی ست و به طور کلی باعث آشتی عموم مردم با سالن های سینما خواهد شد، اما سینمادوستان در این روزها نباید فیلم های دغدغه مند و دوست داشتنی در حال اکران، همچون بی همه چیز، جنایت بی دقت و تومان را از یاد ببرند؛ زیرا بازگشت سرمایه و پیروزیت حداقلی این فیلم ها در گیشه، در کنار رکوردشکنی های دینامیت و گشت 3 برای بقای سینمای ایران الزامی است.

نظر شما در این باره چیست؟

منبع: دیجیکالا مگ

به "دینامیت عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را از مطرب گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دینامیت عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را از مطرب گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید