کشف جسد 2 نوجوان در کانال آب پاکدشت

به گزارش فارس کلوب، رئیس آتش نشانی شریف آباد از پیدا شدن پیکر بی جان دو نوجوان در محل کانال آب بهاران پاکدشت خبر داد.

کشف جسد 2 نوجوان در کانال آب پاکدشت

به گزارش تسنیم، احمد تاجیک از مفقود شدن 2 نوجوان از پنج شنبه گذشته خبرداد و گفت: 3:30 دقیقه بامداد روز گذشته طی خبری مبنی بر سقوط 2 پسر نوجوان به کانال آب محله بهاران در منطقه شن و ماسه پاکدشت به سامانه 125 اطلاع داده شد که تیم های آتش نشانی سریعاً به محل اعزام شدند.

وی گفت: در ساعت 19:45 دقیقه روز گذشته پس از حدود 16 ساعت عملیات مداوم گرو های امدادی متشکل از آتش نشانی شهر های پاکدشت، شریف آباد و شهرستان ورامین و نیز هلال احمر، نیروی انتظامی و اعضای ستاد مدیریت بحران سرانجام پیکر بی جان نخستین نوجوان غرق شده در محدوده محل بهاران از درون آب نمایان و با کمک اهالی محل، از آب خارج شد.

رئیس آتش نشانی شریف آباد همچنین با اشاره به پیدا شدن پیکر نوجوان دوم و سرانجام عملیات آتش نشانی گفت: ساعت 23:25 دقیقه شب پیکر نوجوان دوم در کانال آب مادر در محله بهاران پس از 19 ساعت تلاش و پیگیری به روی آب آمد.

تاجیک اضافه کرد: پیکر این نوجوان نیز پس از گرفتن از سطح آب به نیرو های انتظامی که از ابتدای وقوع حادثه در کنار نیرو های آتش نشانی بودن تحویل داده شد.

رئیس آتش نشانی پاکدشت در ادامه گفت: با تحویل پیکر بی جان نوجوان دوم عملیات آتش نشانی که از ساعت 3:30 دقیقه بامداد جمعه آغاز شده بود به اتمام رسید و گروه های مستقر با تحویل پیکر سرانجام عملیات را اعلام کردند.

تاجیک در ادامه از درخواست های مکتوب خود برای فنس کشی و روکش کردن کانال آب در نیمه دوم سال گذشته به فرماندار سابق پاکدشت خبرداد و گفت: سال گذشته پس از یافتن پیکر مرد سالخورده از کانال آب مادر، نامه ای مبنی بر نیاز مبرم به روکشی کانال به فرمانداری ارسال کردم که پیگیری نشد.

منبع: فرارو

به "کشف جسد 2 نوجوان در کانال آب پاکدشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف جسد 2 نوجوان در کانال آب پاکدشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید