یاقوت سرخ، مسی نو بارسلونا؟ ، شگفت زدگی دنیای فوتبال از ستاره نوظهور فوتبال اسپانیافرزند لاماسیا

به گزارش فارس کلوب، چپ پای نوظهور فوتبال اسپانیا، همه را شگفت زده نموده است و ژاوی امید زیادی به درخشش این بازیکن در بارسلونا دارد.

یاقوت سرخ، مسی نو بارسلونا؟ ، شگفت زدگی دنیای فوتبال از ستاره نوظهور فوتبال اسپانیافرزند لاماسیا

به گزارش فارس کلوب آنلاین، وقتی دوران افول ژاوی و اینیستا شروع شد، نقش لاماسیا در تیم ملی اسپانیا نیز به حداقل رسید، حالا اما ستاره های جوان بارسلونا دوباره در حال تغذیه تیم ملی هستند. پدری و گاوی در چند سال گذشته درخشش قابل توجهی در تیم ملی داشته اند و این روزها همه از ستاره چپ پایی حرف می زنند که با قدرت دریبل زنی و گلزنی اش، نوید ظهور یک استعداد خارق العاده را به جهانی فوتبال می دهد.

رکورد، رکورد، رکورد!

لمینه یامال که جوان ترین بازیکن بارسا در تاریخ لالیگا بوده، در همین 2هفته اخیر چند رکورد تازه را به نام خودش ثبت نموده است. او درحالی که 16سال و 45روز سن داشت، در جدال همین فصل با ویارئال به جوان ترین پاسور تاریخ لالیگا بدل شد. فقط 10روز بعد او در ترکیب تیم ملی اسپانیا نهاده شد تا با 16سال و 55روز سن، جوان ترین بازیکن تاریخ لاروخا باشد. یامال در این بازی پیروز شد دروازه حریف را هم باز کند و با سهم داشتن در جشنواره گل اسپانیا، جوان ترین گلزن تاریخ تیم ملی این کشور هم بگردد. او با سرعتی اعجاب آور، رکوردها را یکی پس از دیگری جابه جا می نماید.

فرزند لاماسیا

یامال از سال 2014 یعنی زمانی که فقط 7سال داشت، به لاماسیا ملحق شد و مدت زیادی در آموزشگاه فوتبال بارسلونا حضور داشت. ژاوی در تیم دوم باشگاه، بازی های این ستاره را دید و او را با خودش به تیم اصلی برد. او در 15سالگی، توجه ژاوی را جلب کرد تا در کنار سوپراستارهای بارسا تمرین کند. اتفاق مهم این فصل برای او شاید جدایی دمبله از باشگاه بود؛ اتفاقی که فضای بیشتری را برای بازی کردن در تیم اصلی به لمینه داد. او مدال قهرمانی فصل گذشته لالیگا را هم گرفت اما شرکت در جشن قهرمانی را به خاطر همراهی با تیم ملی جوانان اسپانیا از دست داد.

مسی باش، نه فاتی!

پای چپ یامال، خیلی ها را یاد لئو مسی می اندازد. این بازیکن البته در 16سالگی، 11سانتی متر از لئو بلندقامت تر است. همه می خواهند که او، مسی بعدی بارسلونا باشد اما این نگرانی هم وجود دارد که این ستاره سرنوشتی شبیه آنسو فاتی را تجربه کند. باید به این استعدادهای جوان زمان داد تا خودشان را به اثبات برسانند. اگر فشاری بیش از حد به این نفرات آورده گردد، ممکن است استعداد آنها در خطر قرار بگیرد. تا اینجا یامال، پتانسیل تبدیل شدن به یکی از برترین های جهان را به نمایش گذاشته است.

منبع: همشهری آنلاین

به "یاقوت سرخ، مسی نو بارسلونا؟ ، شگفت زدگی دنیای فوتبال از ستاره نوظهور فوتبال اسپانیافرزند لاماسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاقوت سرخ، مسی نو بارسلونا؟ ، شگفت زدگی دنیای فوتبال از ستاره نوظهور فوتبال اسپانیافرزند لاماسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید