20 کاری که در دهه بیستم زندگی باید در انگلستان انجام دهید

به گزارش فارس کلوب، انگلستان محل تولد ویلیام شکسپیر و گروه موسیقی بیتلز، بهترین مکان برای خوردن ماهی و چیپس و یک فنجان چای خوب و اصیل است. منطقه ها دیدنی انگلستان می تواند مکانی فوق العاده برای هر کسی باشد، به خصوص در دهه 20 زندگی. در این کشور می توانید چادر بزنید و از منظره ها طبیعی و دیدنی های انگلستان لذت ببرید یا در جشن های خیابانی شرکت کنید و به موج سواری بروید. در این جا لیستی از کارهایی که هر کسی قبل از فرا رسیدن 30 سالگی ترسناکش، باید در انگلستان انجام دهد را قرار داده ایم. پس با ما در مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید برای معرفی بهترین جاهای دیدنی انگلستان...

20 کاری که در دهه بیستم زندگی باید در انگلستان انجام دهید

به فستیوال گلستونبری بروید

گلستونبری که یکی از مشهورترین فستیوال های جهان است چیزی است که هرکسی که به موسیقی علاقمند است حداقل باید یک بار آن را تجربه کند. هر ماه ژوئن جمعیت هل هله کنان از همه نقاط جهان در جایی که به شهری کوچک می ماند در کنار مزارع جمع می شوند و تعدادی از بزرگترین گروه های موسیقی جهان برای اجرا روی بیشتر از 100 صحنه صف می کشند. محل فستیوال به گلی بودن معروف است پس چکمه هایتان را نباید فراموش کنید.

از استون هنج بازدید کنید

استون هنج از منطقه ها دیدنی انگلستان با افتخار، شناخته شده ترین اثر ماندگار ماقبل تاریخی اروپا است. این بنا را هر کسی باید ببیند. این بنای اعجاب انگیز که در ویلت شایر واقع شده است، چیزی فراتر از تعدادی سنگ است که دایره وار به دور هم قرار گرفته اند، در اطراف استون هنج می توانید در خانه های دوران نوسنگی گردش کنید، به دیدنی شگفتی های بیش از 250 شیء تاریخی و دیدنی های انگلستان بنشینید و در فصل هایی خاص در مراسم هایی که در این مکان برگزار می شوند، شرکت کنید.

در جزایر فارن به دیدنی خوک های دریایی بروید

ممکن است این طور به نظر نیاید اما جاهای دیدنی انگلستان جزایر شگفت انگیزی را در خود جای داده است، جزایری که برای دیدنی حیوانات وحشی فوق العاده اند. یکی از بهترین انتخاب ها جزایر فارن در نورث آمبرلند از منطقه ها دیدنی انگلستان هستند. در شمال شرقی کشور، مجموعه ای از جزایر سنگی، زیستگاه هزاران خوک دریایی خاکستری رنگی هستند که معمولا در حال به جهان آوردن بچه هایشان هستند.

در جشن های شلوغ درون کافه شرکت کنید

اگر مردم انگلیس تنها به یک چیز مشهور باشند، آن کافه هایشان است. با اعتقاد به سنت انگلیسی بپیوندید و به تعدادی از کافه، بارهای عمومی قابل اعتماد برای تجربه جشن و شادی، سری بزنید.

سری به درخت سیب نیوتون بزنید

این درخت که به احتمال زیاد معروف ترین درخت سیب باغ است به وسیله بنیاد اعتماد ملی نگه داری می شود. این باغ به علت کشف جاذبه به وسیله نیوتون در آن معروف است. باغ در کاخ وولزتروپ در لینکولن شایر واقع شده است و از مجذوب نماینده ترین منطقه ها دیدنی انگلستان می باشد. علاقه مندان به تاریخ می توانند گشتی در کاخ بزنند و در کنار درخت معروف عکس بیندازند.

در کنار کرانه ساحل ژوراسیک رانندگی کنید

برای کسانی که در پی سفری جاده ای به یاد دوران قدیم می گردند، هیچ جایی بهتری از کرانه ژوراسیک از دیدنی های انگلستان وجود ندارد. گردش با ماشین در امتداد کرانه این ساحل چشم نواز یکی از بهترین موقعیت ها برای سفرهای جاده ای در انگلستان است. در این سفر با چشم نوازترین چشم انداز ها و یکی از بهترین جاهای دیدنی انگلستان به نام Durdle Door روبه رو می شوید.

به جشن خیابانی بروید

هرچند که این یک سنت انگلیسی نیست اما مردم انگلیس خوب می دانند چطور یک جشن خیابانی درست و حسابی برگزار نمایند. هرگز نباید فرصت تجربه این جشن ها را از دست بدهید. چه کارناوال ناتینگ هیل لندن چه جشن محله رنگین کمان، یا جشن های درون یکی از بن بست های بیرمنگام، حتما در یکی از این جشن های بیشمار شرکت کنید.

از حمام های رومی دیدن کنید

حمام های رومی از منطقه ها دیدنی انگلستان که در پایین تر از سطح خیابان جای گرفته اند، جاذبه ای تاریخی در شهر بث هستند. این مجموعه در جنوب غربی در بین مسافران از تمامی جهان، محبوبیت بسیاری دارد. در این مجموعه چشم انداز ها شگفت انگیزی را می بینید و اجازه دارید تا به دل این چشمه های آب گرم که به خوبی حفظ شده اند، تلنگری بزنید.

به تور راز جادویی بروید

هر سفری به منطقه ها دیدنی انگلستان باید با گردشی در زندگی چهار اعجوبه گروه بیتلز کامل شود. تور راز جادویی شما را به اعماق شهر لیورپول می برد و در مکان هایی مانند کلوپ کاورن، پنی لین و مزارع توت فرنگی توقف می نماید. همین حالا بلیطتان را از این جا تهیه کنید.

گلف گتو بازی کنید

یکی دیگر از جاذبه های شهر لیورپول، گلف گتو است، گونه ای خاص از بازی کلاسیک مینی گلف. این بازی که اخیرا در کارخانه کاستارد بیرمنگام نیز باز شده است حالتی محلی و بزرگسانه دارد. پس برای کسانی که قلب ضعیفی دارند مناسب نیست. باید خودتان بازی کنید تا باور کنید.

در کورن وال موج سواری را یاد بگیرید

تعدادی از سواحل کورن وال بهترین محل های موج سواری کل کشور از دیدنی های انگلستان دارند. ساحل فیسترال در نیوکاوی احتمال معروف ترین آن ها است. ساحل که موج های آن معمولا به حداقل هشت فوت می رسند، در بین مردمی که از همه اروپا می آیند تا در این جا موج سواری نمایند محبوبیت بسیاری دارد. فقط امتحان کنید و زود به آن جا بروید، وگرنه در حال موج سواری با صدها نفر دیگر خواهید بود.

از تپه های مالورن بالا بروید

هر کسی باید یک بار بالا رفتن از تپه های زیبای وسترشایر از جاهای دیدنی انگلستان را تجربه کند. این تپه ها نه تنها حیوانات وحشی بسیاری را در خود جای داده اند بلکه چشم انداز ها زیبایی از کشور را در جلو چشمانتان به نمایش در می آورند. برای بهترین تجربه ممکن، شب را در دهکده زیبای مالورن اقامت کنید و سحر هنگام برای دیدن طلوع خورشید به سمت تپه ها راه بیفتید.

به کافه گربه بروید

عاشقان گربه ها خوش حال باشید! حالا همه انگلستان پر از کافه گربه است که هر ساله تعدادشان در کل کشور زیادتر می شود. این کافه گربه در نیوکاسل تنها یک مثال است. آن ها همه جا هستند.

یک بازی فوتبال را دیدن کنید

حتی با اینکه تیم ملی انگلستان پیروزیت چندانی کسب نکرده است، انگلستان تعدادی تیم فوتبال پیروز دارد. چه در جستجوی نورهای تابان بازی های بین المللی در ومبلی هستید یا چیزی معمولی تر مثل لیگ برتر، هر هفته صدها بازی در انگلستان برگزار می شوند.

از یک تاکستان انگلیسی بازدید کنید

سابقه فراوری نوشیدنی انگور به فرانسه، ایتالیا یا اسپانیا برمی شود. اما انگلستان نیز تعدادی تاکستان تاثیر گذار دارد. تاکستان های منطقه ها روستایی زیبای انگلستان برای گشت و گذار در دسترس اند و این فرصت را دارید که مقداری نوشیدنی انگور را تست کنید یا حتی با خود به خانه ببرید.

در ماراتون بدوید

چه کسی گفته است دوران 20 سالگی تنها به معنی ولگردی و سفر رفتن است؟ به عنوان یک هدف جدی، باید در ماراتن بدوید. ماراتون لندن در بهار برگزار می شود و به شما اجازه می دهد تا نه تنها سموم را از بدن خود بیرون کنید بلکه پایه های بدنتان را نیز محکم و قوی کنید.

در جهانی جادوگری هری پاتر گردش کنید

طرفدارن هری پاتر، حالا می توانند در استودیو برادران وارنر از دیدنی های انگلستان گردش نمایند. جایی که بیشتر فیلم های هری پاتر فیلم برداری شده اند! محلی که کمی در بیرون از لندن واقع شده است. این جاذبه گردشگری در شهر واتفورد، میلیون ها طرفدار هری پاتر را از همه جهان برای دیدن کوچه دایاگون، سکوی، محله پریوت درایو و سالن بزرگ هاگوارتز به خود جذب می نماید.

به هر تعداد نمایش خنده دار که می توانید بروید

لندن پرورشگاه نمایش های خنده دار است با صدها نمایش که هر شب در سرتاسر کشور برگزار می شوند. از پلی ماوث تا نیوکسل و مارگیت تا کارلیسل، طیف وسیعی از کنسرت ها هر شب در بهترین جاهای دیدنی انگلستان برگزار می شوند. به چند تا از آن می توانید بروید؟

در رودخانه تمز قایق سواری کنید

رودخانه تمز از جاهای دیدنی انگلستان، که قدرتمند ترین شهر انگلستان یعنی لندن را به دو بخش تقسیم می نماید تنها یک چشم انداز زیبای برای نگاه کردن نیست. وقتی کارتان در چرخ و فلک چشم لندن و محله سوث بانک تمام شد، چرا سوار یک قایق نمی شوید؟ انتخاب های زیادی برای گردش با قایق برای شما وجود دارد، مانند یک تور خصوصی، سرو یک وعده غذا در هنگام غروب روی آب رود خانه یا یک سواری کوتاه و ساده روی آب.

در روستاهای انگلیسی چادر بزنید

قبول داریم که هوای انگلستان غیر قابل پیش بینی است. اما هیچ چیز بهتر از این نیست که فکرتان را از کار در یک هفته طولانی خالی کنید و با دوستان یا خانواده تان قرار بگذارید تا برای گردش به دیدنی های انگلستان در روستا بروید. در حالی که همه پیشنهادهای دیگری که باید در 20 سالگی تان انجام دهید فوق العاده خوب هستند، در این کار آرامش، آزادی و هوای تازه ای وجود دارد که همه ویژگی های خوب را یک جا دارد.

منبع: همگردی

به "20 کاری که در دهه بیستم زندگی باید در انگلستان انجام دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 کاری که در دهه بیستم زندگی باید در انگلستان انجام دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید