آمادگی لازم برای تحصیل در نروژ در سال 2021

به گزارش فارس کلوب، نروژ یک کشور اسکاندیناوی توسعه یافته و پیشرو در عصر علم و ارتباطات با شهرت زیادی که در عرصه تحقیق بدست آورده پیشنهاد بسیار خوبی برای هر دانش آموز بین المللی است.

آمادگی لازم برای تحصیل در نروژ در سال 2021

یکی از بهترین مزیت های تحصیل در نروژ که میتوان به آن اشاره نمود استقبال از دانشجویان خارجی و رویکرد مساوات طلبانه برای آموزش عالی است و به همین دلیل است که این کشور در حال حاضر میزبان 8000 دانشجوی خارجی در سطوح مختلف تحصیل می باشد.

سال تحصیلی نروژ از ماه اوت تا ژوئن با تعطیلات زمستان و بهار و تعطیلات طولانی تر بین ماه های ژوئن تا آگوست است. البته به طور مثال به عنوان یک دانشجوی کارشناس ارشد در نروژ، به احتمال زیاد از این تعطیلات طولانی تر برای انجام تحقیق و نوشتن برای مؤلفه خاتمه نامه مدرک استفاده می کنید. مدرک کارشناسی ارشد نروژ به طور معمول برای دو سال اجرا می گردد و شامل 120 واحد است . در بعضی موارد، برنامه های دوره دوم معادل مدرک کارشناسی ارشد تنها شامل 90 اعتبار ECTS تحصیلات رسمی است، اما این برنامه ها فقط برای نامزدهای دارای آموزش و تجربه کاری موجود در زمینه مربوطه قابل استفاده است.

رنکینگ جهانی برترین دانشگاه های نروژ

در اینجا اطلاعاتی عمومی راجع به شرایط کنونی در سال جدید و محدودیت های ناشی از ویروس کرونا در نروژ و سطح اروپا مشاهده میکنید .

شهروندان خارجی با ویزا دانشجویی به نروژ می توانند به این کشور بیایند، اما پس از ورود باید یک دوره قرنطینه انجام دهند.

اگر هنوز در نروژ نیستید اما در یک دوره تحصیلی پذیرفته شده اید و قصد دارید برای این کار برنامه ریزی کنید، همچنین باید برای هدایت های بیشتر با موسسه ارائه دهنده برنامه مطالعه در تماس باشید. در منوی سمت چپ این صفحه اطلاعات بیشتری در مورد سایت های اطلاعاتی و سازمان های دانشجویی پیدا می کنید.

تعدادی از دانشجویان بین المللی که پیش از این در نروژ بودند در مورد تمدید مجوز این دوره به دلیل شیوع بیماری کرونا نگران هستند که خوشبختانه UDI مهلت مستند سازی را تمدید نموده اند.

سفارت سلطنتی نروژ در ابوظبی مسئولیت رسیدگی به درخواست های اجازه اقامت دانشجویی را بر عهده دارد. پذیرش در دانشگاه نروژ نقطه عطفی در پیشرفت آینده شماست و اینکه بتوانید این فرصت را دنبال کنید بسیار مهم است.

دانشگاه ها و کالج های دانشگاهی نروژ علی رغم اینکه کشور کوچکی است، تحصیلات با کیفیتی را ارائه می دهند که تبادلات بین المللی و دانشجویان متقاضی تحصیل از آن نیز بهره مند می شوند. تحصیل در نروژ امکان شغلی شما را چه در داخل و چه در خارج از کشور بهبود می بخشد.

امروز احتمال اینکه از فضای غیررسمی دانشگاه غافلگیر شوید زیاد است. با فضای دیجیتالی جدید معلمان به راحتی قابل دسترس هستند، آموزش ها اغلب در گروه های کوچک برگزار می گردد و به عنوان یک دانش آموز شما را به پرورش ذهن انتقادی ترغیب می نمایند وما معتقدیم این بهترین راه برای آماده سازی شما برای آینده است.

تعدادی از برنامه ها و دوره های تحصیلی به زبان انگلیسی تدریس می شوند. دانشجویان غیر بومی انگلیسی می بینند که مهارت های انگلیسی آنها در طول تحصیل در نروژ بهبود می یابد، بطوریکه حتی دانشجویان بومی انگلیسی خسته نخواهند شد. سطح بالای انگلیسی در جامعه به طور کلی باعث شده شرایط تحصیل، زندگی و مهاجرت به نروژ آسانتر گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در نروژ با موسسه اعزام دانشجوی Eustudy با ما تماس حاصل فرمایید.

در تاریخ 25 ژوئن 2020 ، دولت نروژ بعضی تغییرات در مورد محدودیت های سفر که در اوایل بهار سال جاری برای کنترل کردن ویروس کرونا ارائه شد، منتشر کرد.

از 1 جولای 2020، کلیه دانشجویان بین المللی که به آنها پیشنهاد پذیرش در یک برنامه تحصیلی در دانشگاه نروژ داده شده است، مجاز به ورود به نروژ هستند. این مربوط به شهروندان اتحادیه اروپا / منطقه مالی اروپا و شهروندان کشورهای خارج از اتحادیه اروپا است که قبلاً اجازه اقامت در نروژ را دریافت نموده اند.

پس از 15 ژوئیه ، افرادی که از بیشتر کشورهای اروپایی سفر می نمایند می توانند آزادانه وارد نروژ شوند ، با این حال بعضی از کشورها هنگام ورود هنوز قرنطینه دارند.

با وجود این قوانین جدید، ما هنوز هم به شما توصیه می کنیم که ترم پاییز در خانه باشید و ورود خود به نروژ را برای ژانویه برنامه ریزی کنید.

منبع: همگردی

به "آمادگی لازم برای تحصیل در نروژ در سال 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی لازم برای تحصیل در نروژ در سال 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید