آیفون 15 اولترا ممکن است جایگزین مدل 6.1 اینچی غیرپرو اپل گردد

به گزارش فارس کلوب، با عرضه سری آیفون 14 اپل، این شرکت رسما مدل آیفون مینی خود را حذف کرد. اکنون اما گزارش نو حاکی از آن است که این اتفاق می تواند برای مدل غیرپرو 6.1 اینچی در سری آیفون 15 تکرار و آیفون 15 اولترا جایگزین آن گردد.

آیفون 15 اولترا ممکن است جایگزین مدل 6.1 اینچی غیرپرو اپل گردد

برای آن دسته از کاربرانی که نمی دانند باید بگوییم که بر اساس تازهترین شایعات منتشر شده، غول کوپرتینویی در حال کار روی مدل اولترا آیفون است. با این حال، این فقط به این معنی نیست که این برند میخواهد یک گوشی هوشمند پرچم دار تازه را به خط فراوری سری آیفون اضافه کند. در عوض گفته می گردد که این شرکت ممکن است آیفون اولترا را به جای آیفون 6.1 اینچی غیر پرو در اختیار کاربران قرار دهد. این شایعه واکنش و حواشی زیادی را به همراه داشته و بسیاری از کاربران در توییتر مخالفت خود را با مدل اولترا آیفون 15 اعلام نموده اند.

بعضی کاربران اظهار داشته اند که مدل های پروی آیفون در حال حاضر بیش از حد بزرگ هستند. در حقیقت مدل پایه آیفون تنها پرچم دار کامپکت واقعی این برند است که بعضی افراد آن را نسبت به مدل های پرو ترجیح می دهند. بنابراین، آن طور که به نظر می رسد بیشتر کاربران این برند آمریکایی علاقه ای ندارد تا این گوشی هوشمند در سری بعدی آیفون 15 از خط فراوری این شرکت حذف گردد.

بعلاوه این احتمال وجود دارد که اپل آیفون 15 اولترا را با بعضی از ویژگی های انحصاری اولترا روانه ی بازار گوشی های هوشمند پرچم دار کند. این موضوع با وجود شایعات مبنی بر جایگزینی مدل اولترا به جای مدل پرو مکس، نگرانی هایی را برای بعضی کاربران ایجاد نموده که مایل به حضور مدل پرو مکس دیگری در زیست بوم گوشی های هوشمند اپل نیستند.

امروز علاوه بر همه این ها، شایعه ای در خصوص ساخت آیفون 15 اولترا با بدنه تیتانیومی مطرح شده است. اگر این شایعه درست باشد، ممکن است بعضی از مسائل کاربران اپل مبنی بر سنگین بودن این گوشی رفع گردد؛ زیرا تیتانیوم 45 درصد سبک تر از فولاد ضد زنگ است و در عین حال به همان مقدار مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهد. در نهایت باید اشاره کنیم که گزارش صرفاً در حد یک شایعه است و غول فناوری آمریکایی هنوز هیچ خبر رسمی در این باره منتشر ننموده است.

نظر شما درباره مدل اولترای اپل چیست؟ آیا دوست دارید که این مدل جایگزین آیفون 6.1 اینچی گردد یا نه؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "آیفون 15 اولترا ممکن است جایگزین مدل 6.1 اینچی غیرپرو اپل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 15 اولترا ممکن است جایگزین مدل 6.1 اینچی غیرپرو اپل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید