پرفروش ترین محصولات شیائومی

به گزارش فارس کلوب، تا به امروز محصولات متنوعی از برند شیائومی وارد کشور شده که بدون تعارف با استقبال بالایی از سوی کاربران ایرانی نیز روبرو شده اند. اما دلیل محبوبیت یکباره شیائومی در ایران چیست و اصلاً چه محصولاتی از این برند در کشورمان بالاترین درصد فروش را داشته اند؟ برای یافتن پاسخ این سوالات تا انتهای این مطلب را مطالعه کنید.

پرفروش ترین محصولات شیائومی

دلیل محبوبیت شیائومی در ایران چیست؟

شیائومی برندی است که از همان ابتدا به واسطه گوشی های موبایل ارزان و بعلاوه پاوربانک هایش خیلی زود جایگاه ویژه خود را در بازار یافت. این موضوع دلیل های زیادی داشت و یکی از مهم ترین آن ها قیمت مناسب محصولات شیائومی در عین کیفیت بالای آن ها بود که این برند را یک قدم جلوتر از نماد های تجاری مشابهش قرار داد. از طرف دیگر پاوربانک شیائومی در انواع بسیار متنوعی به کشورمان وارد شد و همین موضوع نیز موجب شد تا عده زیادی به یکباره جذب این برند شوند. در ادامه بعضی از محبوب ترین و البته پر فروش ترین محصولات شیائومی را با یکدیگر آنالیز خواهیم کرد.

1- پاوربانک 20000 نسخه 3 شیائومی مدل PLM18ZM

پاوربانک 20000 میلی آمپر ساعتی شیائومی ورژن 3، یکی از تازهترین و در عین حال پرطرفدارترین پاوربانک های این برند در دنیا و به ویژه در ایران است. بدون شک ظرفیت میانه و کاربردی این پاوربانک یکی از اصلی ترین دلایلی است که آمار فروش این شارژر همراه را بالا برده. این پاوربانک دارای 4 عدد پورت مجزا است که امکان شارژ همزمان دو گوشی موبایل و بعلاوه اتصال به یک لپ تاپ را فراهم می نمایند.

نکته جالب توجه دیگر در مورد این محصول قابلیت شارژ سریع دو طرفه 18 واتی آن است که نه تنها موجب شارژ سریع تر گوشی و گجت های هوشمندمان می گردد، بلکه مدت زمان شارژ خود پاوربانک را نیز به حداقل می رساند.

2- گوشی شیائومی Mi 11

ورود گوشی شیائومی مدل Mi 11 به بازار با سر و صداهای زیادی همراه بود. چرا که شیائومی که پیش از این همه آن را به عنوان یک برند فراوری نماینده گوشی های مالی می شناختند، حالا یک گوشی پرچم دار حرفه و کلاس یک را فراوری نموده بود که از نظر فنی به راحتی با برند های سامسونگ و اپل رقابت می کرد. حتی اگر خوش دستی و ابعاد بزرگ این گوشی شیشه ای را کنار بگذاریم، باز هم دوربین 108 مگاپیکسلی و نمایشگر آمولد QHD+ آن یک تنه قابلیت سنگین کردن کفه ترازو برای این گوشی را دارند. البته صحبت از امکانات سخت افزاری هم که باشد، انصافاً شیائومی برای Mi 11 کم نگذاشته و با تجهیز کردن آن به پردازنده سریع اسنپدراگون 888، این گوشی را برای جنگ رقابتی با آیفون 11 پرو مکس فرستاده!

3- می بند 5 شیائومی

شیائومی هر ساله یک نسخه تازه از می بند های خود را روانه بازار می نماید. می بند 5 نیز یکی از آخرین ورژن های سری مچ بندهای هوشمند شیائومی است که در ایران هواداران زیادی دارد. اگر تا به حال برای خرید محصولات شیائومی سری به فروشگاه های اختصاصی این برند زده باشید حتماً نام این مچ بند را بارها و بارها دیده اید.

می بند 5 شیائومی نسبت به مدل های قبلی خود، نمایشگر بزرگتر و با کیفیت تری داشته و به سنسورهای تازهتر و حرفه ای تری نیز مجهز شده. از جمله مهم ترین قابلیت های این مچ بند سلامتی می توان به قابلیت آن در ثبت اطلاعات مربوط به ضربان قلب، مقدار اکسیژن خون، کیفیت خواب، مقدار استرس و حتی آنالیز آشفتگی های نفس های کاربر اشاره نمود.

4- گوشی شیائومی Poco X3 Pro

مورد بعدی که تازهاً بیش از هر وقت دیگری به عنوان یکی از محصولات محبوب شیائومی از آن یاد می گردد، گوشی شیائومی مدل Poco X3 Pro است که در دسته گوشی های میان رده این کمپانی طبقه بندی می گردد. گرچه نرخ تازه سازی 120 هرتزی، باتری بزرگ و 5160 میلی آمپر ساعتی، پردازنده گرافیکی و تراشه پردازنده مرکزی پر سرعت آن، این گوشی را به یکی از بهترین گزینه های میان رده موجود در بازار برای گیمرها بدل نموده.

البته از این نکته نیز نباید غافل شد که سنسور های دوربین چهارگانه این گوشی نیز عملکرد بسیار قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته و با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی تصاویری شارپ و واضح را ثبت می نمایند. در مجموع باید گفت سخت افزار کارآمد گوشی شیائومی Poco X3 Pro یکی از اصلی ترین دلایلی بوده که موجب شده متخصصان فراوری محتوا این گوشی را در فهرست بهترین گزینه ها قرار دهند.

5- دوربین تحت شبکه شیائومی مدل MJSXJ10CM

فراوری دوربین های امنیتی از همان زمان شروع به کار شیائومی یکی از اصلی ترین حوزه های فعالیت این برند به شمار می آمد. می توان گفت پس از گوشی موبایل، پاوربانک و مچ بند هوشمند، دوربین های تحت شبکه این کمپانی از جمله پرفروش ترین محصولات شیائومی در کشورمان هستند. دوربین تحت شبکه شیائومی مدل MJSXJ10CM به عنوان یک دوربین 360 درجه ای با قابلیت ثبت تصاویر به صورت پانوراما یکی از تازهترین محصولات این برند می باشد.

این دوربین به جهت تهیه با کیفیت ترین تصاویر ممکن حتی در تاریکی و شرایط نوری نامساعد به تکنولوژی WDR مجهز شده تا وضوح تصویر تحت شعاع شرایط نامناسب نوری قرار نگیرد. از جمله دیگر قابلیت های این مدل از دوربین های تحت شبکه شیائومی می توان به قابلیت گفتگوی دو طرفه، امکان مدیریت تصاویر از راه دور، ارسال هوشمندانه پیغام اخطار در صورت تشخیص حصور انسان و دید در شب بی نقص آن اشاره نمود.

منبع: ایرنا زندگی

به "پرفروش ترین محصولات شیائومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرفروش ترین محصولات شیائومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید