اطلاعاتی از سه ساعت هوشمند سامسونگ (احتمالا گلکسی واچ 5) با نام رمز قلب لو رفت

به گزارش فارس کلوب، به گزارش وب سایت گلکسی کلابز، ظاهرا سامسونگ می خواهد سال جاری از سه ساعت هوشمند نو (احتمالا گلکسی واچ 5) که همه آن ها با نام رمز قلب (Heart) شناخته می شوند، رونمایی کند.

اطلاعاتی از سه ساعت هوشمند سامسونگ (احتمالا گلکسی واچ 5) با نام رمز قلب لو رفت

سامسونگ سال جاری قرار است از ساعت های هوشمند سری گلکسی واچ 5 رونمایی کند، اما فعلا موضوعی که باعث اختلاف نظر بین افشاگران و منابع خبری شده این است که شرکت کره ای این ساعت ها را در چند مدل راهی بازار می نماید. در ابتدا که تصور می شد مثل سال گذشته، سامسونگ سال جاری هم از دو مدل کلاسیک و استاندارد رونمایی خواهد نمود، اما بعدها شنیدیم شرکت می خواهد این تعداد را به سه، افزایش دهد. این خبر هم در حد یک شایعه بود، اما حالا به نظر می رسد اندکی جدی تر شده است.

به تازگی وب سایت معتبر گلکسی کلابز، گزارشی را منتشر نموده مبنی بر اینکه سامسونگ، سه ساعت هوشمند تازه را در دست ساخت دارد. این ساعت ها که اطلاعات زیادی از آن ها در اختیار نداریم، به احتمال زیاد از سری گلکسی واچ 5 هستند، اما نکته اینجاست که نام رمز همه آن ها، قلب (Heart) است. البته هر کدام از این مدل ها، یک پسوند هم دارند. در واقع این سه مدل با نام رمز Heart-S ،Heart-L و Heart پرو شناخته می شوند.

پیش تر خبری منتشر شد مبنی بر اینکه سامسونگ می خواهد سال جاری به جای مدل کلاسیک، از یک مدل پرو از سری گلکسی واچ 5 رونمایی کند. حال با انتشار این خبر تازه و وجود مدلی با نام رمز Heart پرو، می توانیم تا حد زیادی به صحت خبر قبل اطمینان داشته باشیم.

با توجه به این گزارش، به نظر می رسد سامسونگ می خواهد استراتژی خود را در رابطه با ساعت های هوشمندش تغییر دهد. اگر توجه نموده باشید، احتمالا متوجه خواهید شد که گلکسی واچ اکتیو 2، مدت هاست که هیچ جانشینی نداشته و سری واچ 4 هم در دو مدل راهی بازار شده اند. حال این احتمال وجود دارد که سامسونگ فراوری سری واچ اکتیو را متوقف نموده و به جای آن، تعداد پرچم دارهایش را به سه برساند. بدین ترتیب، سامسونگ هم نظم خاصی به بخش ساعت های هوشمند خود خواهد بخشید و هم کاربران، در انتخاب بین مدل های مختلف، سردرگم نخواهند شد.

اینطور که به نظر می رسد، Heart-S کوچک ترین مدل از ساعت های هوشمند تازه سامسونگ خواهد بود که در میزان های 40 و 42 میلی متری و با شماره مدل SM-R90X در دسترس قرار خواهد گرفت. مدل Heart-L، اندکی بزرگ تر است و در دو میزان 44 و 46 میلی متری، با شماره مدل SM-R19X عرضه می گردد. در نهایت هم می رسیم به مدل پرو که فقط در یک میزان نامشخص عرضه خواهد شد.

متأسفانه گزارش یادشده رسما ادعا ننموده این مدل ها حتما از سری گلکسی واچ 5 هستند، اما با توجه به نام رمز قلب، باید هر سه از یک سری باشند. در غیر این صورت باید نام رمز متفاوتی می داشتند. حال باید دید سامسونگ در نهایت برای نام گذاری آن ها، چه سیاستی را در پیش می گیرد.

در گزارشی که چند وقت پیش در رابطه با گلکسی واچ 5 منتشر شد، متوجه شدیم سامسونگ می خواهد در این محصول از یک باتری بسیار پر ظرفیت 572 میلی آمپر ساعتی استفاده کند که حدودا 200 میلی آمپر ساعت از باتری بکار رفته در بزرگ ترین گلکسی واچ 4 کلاسیک موجود، ظرفیت بیشتری دارد و این یعنی در این محصول، شاهد افزایش به شدت چشمگیر طول عمر باتری خواهیم بود. هرچند درون متن این گزارش آمده بود که نمی توان به صورت 100٪ مدعی شد که گلکسی واچ 5 پرو قطعا عرضه خواهد شد.

در هر صورت، سامسونگ تا قبل از تابستان سال جاری که از گوشی های تاشوی خود رونمایی خواهد نمود، بعید است از این ساعت ها رونمایی کند. این یعنی هنوز چند ماهی تا رونمایی رسمی از آن ها زمان به جای مانده و در نتیجه انتظار می رود خبرها و اطلاعات بیشتری از آن ها منتشر گردد. البته چیزی که تقریبا می توانیم بگوییم از بابت آن مطمئن هستیم، تجهیز ساعت های هوشمند تازه سامسونگ به سیستم عامل Wear OS گوگل است.

فعلا که به نظر می رسد سیاست عرضه سه ساعت هوشمند از یک سری در مدل های مختلف و حذف سری اکتیو از خط فراوری، منطقی تر به نظر می رسد. حال باید دید چه پیش می آید.

منبع: GSMArena (1,2)

منبع: دیجیکالا مگ

به "اطلاعاتی از سه ساعت هوشمند سامسونگ (احتمالا گلکسی واچ 5) با نام رمز قلب لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعاتی از سه ساعت هوشمند سامسونگ (احتمالا گلکسی واچ 5) با نام رمز قلب لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید