بازیکن نو جذب خواهیم کرد ، با فعل خواستن وارد زمین شویم

به گزارش فارس کلوب، جواد نکونام عصر امروز پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش در هفته نهم لیگ برتر با بیان اینکه در فوتبال ایران کیفیت بازیکنان و تیم ها به یکدیگر نزدیک هستند، گفت: فردا باید مقابل نساجی مازندران با تمرکز بالا و فعل خواستن وارد زمین شویم تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

بازیکن نو جذب خواهیم کرد ، با فعل خواستن وارد زمین شویم

وی با اشاره به اینکه مصدومیت و کمبود نفرات لطمات فراوانی به نتیجه گیری مطلوب وارد نموده اضافه نمود: ما مجبور هستیم با همین نفرات برترین عملکرد را تا نیم فصل داشته باشیم تا در نیم فصل دوم تیم را تقویت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برای اینکه بخواهیم سرمایه گذاری کنیم و نتیجه بگیریم باید بازیکن درجه یک جذب تیم گردد تا بتوانند در لحظه و ثانیه نتیجه را عوض نمایند.

نکونام با بیان اینکه برای حضور قدرتمند در جام باشگاه های آسیا به بازیکن نو احتیاج داریم، اظهار کرد: این مسئله مورد تأیید مدیران نیز قرار گرفته و امیدواریم برترین نفراتی را که به کار تیم می آیند، جذب کنیم.

در هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، تیم های فولاد خوزستان و نساجی مازندران از ساعت 18 فردا در استادیوم شهدای فولاد خوزستان مقابل یکدیگر صف آرایی می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازیکن نو جذب خواهیم کرد ، با فعل خواستن وارد زمین شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن نو جذب خواهیم کرد ، با فعل خواستن وارد زمین شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید