منصوریان: در نیمه دوم بهتر از پرسپولیس بودیم اما دیگر دیر بود، زوار فوتبال ایران از دست فدراسیون در رفته است

به گزارش فارس کلوب، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک بازی تیمش مقابل پرسپولیس را خوب و باکیفیت دانست و گفت: ما نیمه دوم بهتر بودیم و موقعیتی به آنها ندادیم، اما دیر بود.

منصوریان: در نیمه دوم بهتر از پرسپولیس بودیم اما دیگر دیر بود، زوار فوتبال ایران از دست فدراسیون در رفته است

به گزارش فارس کلوب، علیرضا منصوریان پس از شکست 2 بر صفر آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس گفت: بازی خیلی خوب و باکیفیتی بود. ما تمام سعی و تلاش مان را بعد از اتفاق گل گهر کردیم و سعی می کنیم پردازش آن بازی را در یک برنامه زنده تلویزیونی انجام دهیم. زوار فوتبال ایران از دست فدراسیون فوتبال در رفته است و مسائلی که گفتم را در یک برنامه تلویزیونی بیان خواهم کرد.

وی اضافه نمود: من نمی خواستم شب بازی با پرسپولیس صحبت جنجالی کنم. برخی فکر می کنند که چون آلومینیوم اراک فصل اول حضورش در لیگ برتر است، می توانند راحت حقش را بخورند. من خیلی تند در این باره در یک برنامه زنده صحبت خواهم کرد تا یکسری تصور گردن کلفتی نکنند. حق ما لازم نیست دو هفته دیگر از یک تیم دیگر گرفته شود و ما فقط حق خودمان را می خواهیم، اما برخی دوستان ترجیح می دهند حق شان را از مردم اراک بگیرند و روی این خیلی بحث داریم. نه صرفاً با تیمی که هفته پیش بازی کردیم، در مورد کل تیم ها معتقدم که باید تلنگری بخورند که زوار کار را از دست فدراسیون خارج کردند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: بازی امروز فوق العاده باکیفیت بود و ما تمام سعی و تلاش مان این بود بازیکنان مان را متوجه این موضوع کنیم که اگر با تیم بزرگ بازی می کنید، باید به سه نکته بسیار مهم توجه کنید. ابتدا نترس بودن، اشتباه نکردن و اعتمادبه نفس فوق العاده بالا که کاذب نباشد. ما در نیمه دوم شرایط فوتبال مان را نسبت به نیمه اول تغییر دادیم. ما در نیمه اول روی دو اشتباه روی پاس توپ را در اختیار تیمی قرار دادیم که تشنه گلزنی بود و 2 بر صفر عقب افتادیم. با این حال در نیمه دوم بازیکنان متوجه شدند که تفاوتی بین دو تیم نیست و بازیکنان استقلال و پرسپولیس هم، همان بازیکنان تیم هایی مثل آلومینیوم اراک بودند که رشد کردند و سر از این تیم ها در آوردند.

منصوریان اضافه نمود: نیمه دوم فوق العاده خوب بودیم و اگر حامد پاکدل آن توپ سخت را دقت کرده و گل کرده بود، به بازی برمی گشتیم. ما به لحاظ فیزیکی خیلی خوب هستیم و تیم پرستاره و پرمهره پرسپولیس را خیلی خوب تحت فشار قرار دادیم و ضرباتی که باید می زدیم تا آهنگ تیم ما در نیمه دوم خوب شود را زدیم، اما قافیه را در نیمه اول باختیم. به هر حال تیمی که صدر جدول است، محسنات خوبی دارد و پرسپولیس آنجایی که می خواست به نقطه لازم برسد با دو گلی که زد، شرایطش را رقم زد. ما نیمه دوم بهتر بودیم و موقعیتی به آنها ندادیم، اما دیر بود. در نهایت در اولین فصل حضور آلومینیوم تیم ها به فکر ثبات هستند و ما به آن ثبات رسیدیم، اما هنوز از اتفاقات لیگ برتر سیر نشدیم. ما سه بازی مهم در پیش داریم که دو بازی آن در خانه است و این بازی های خیلی برای ما مهم هستند. همچنین باید برای بازی روز پنجشنبه در جام حذفی مقابل تیم امیر قلعه نویی آماده شویم. باید آماده ترین تیم مان را به سیرجان ببریم. به هر حال من معتقدم تیمی که می تواند مقابل تراکتور، فولاد و استقلال در اراک خیلی راحت فوتبال بازی کند یا مقابل گل گهر و مس برشود، خیلی فوتبال خوبی انجام می دهد. ما قبل از بازی با گل گهر باختی نداشتیم و یعنی بازیکنان ما به شرایط ایده آل رسیده اند، اما هنوز باید بدانیم مقابل تیم های تاپ لول چطور بازی کنیم. ما در نیمه دوم به پرسپولیس موقعیت ندادیم. در نهایت به یحیی گل محمدی، افشین پیروانی، حمید مطهری، مهرداد خانبان، کریم باقری و مربی دروازه بان های خوشتیپ آنها تبریک می گویم.

وی درباره اینکه با وجود باخت در انتها بازی برخورد خوبی با نیمکت و بازیکنان حریف داشت، گفت: فوتبال برای من به هر قیمتی ارزشمند نیست که بخواهم دوستی 28-27 ساله ام با یحیی و افشین را برای یک موقعیت به هم بزنم. فوتبال این است که یک روز می برید و یک روز مساوی می کنید یا شکست می خورید. دوست ندارم اگر یکی را در خیابان دیدم، خجالت زده شوم. من با محمدحسین کنعانی زادگان صحبت نمی کردم و از کنار هم رد می شدیم، اما امروز آمد بغلم کرد و در گوش من درددل هایش را گفت و من هم گلایه هایم را گفتم. در فوتبال برد و باخت دارید، اما اگر برای سه امتیاز دوستی و اخلاق را از دست بدهید، ارزش ندارد. برخی خیلی سخت می گیرند و همه چیز و نهایت همه چیز را آن نتیجه می دانند. من در استقلال آخر همه این اتفاقات را تجربه کردم، اما فوتبال همه چیز و همه زندگی نیست. ما هفته بعد هم بازی داریم و دوست نداریم که زندگی مان را به خاطر فوتبال از دست بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره اینکه شما اخیراً با استقلال و پرسپولیس بازی کردید و از نظر فنی کدام تیم را برنده دربی می دانید، گفت: ما با استقلال با یک موقعیت بازی کردیم و آن یک موقعیت هم بین اساتید درگیری وجود دارد که آفساید بوده یا نه. فقط یک موقعیت 50-50 به استقلال دادیم و خیلی با فشار بالا مقابل آنها بازی کردیم. علتش این بود که ما مهدی قایدی را از بازی خارج کردیم و اجازه حمله به آنها را ندادیم و از 90 دقیقه 80-70 دقیقه مسلط بازی کردیم و موقعیتی ندادیم. البته ما با استقلال در اراک بازی کردیم که بچه های ما در خانه مسلط تر بازی می کنند و این تجربه کم کم باید به آنها اضافه شود. امروز با پرسپولیس در خانه اش بازی کردیم و شرایط فرق داشت، اما ما امروز همان بازی که مقابل استقلال انجام دادیم را در نیمه دوم مقابل پرسپولیس کردیم.

منصوریان گفت: با این حال بازی های سه چهار هفته اخیر استقلال و پرسپولیس ربطی به دربی ندارد و این بازی فرق دارد. من در 15 دربی بازی کردم. در دربی سال 74 بود که شاید خیلی ها ما را از پیش بازنده می دانستند. آنها با حضور دایی، پیوس، کرمانی مقدم، نامجو مطلق و خیلی بازیکنان قلم درشت، شرایطی بهتر از ما داشتند، اما تا دقیقه 26 سه گل از پرسپولیس جلو افتادیم. برعکس این اتفاق هم رخ داده است و با خدا بیامرز ناصرخان و با تمام بازیکنان بزرگ مان آمدیم و یک بر صفر باختیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک شرح داد: به نظرم این دربی یکی از قشنگ ترین دربی ها و البته یکی از پر حاشیه ترین بازی ها خواهد بود. باید خدا را شکر کنیم که هواداران در ورزشگاه نیستند و علتش هم فرهنگ ما و فشار فضای مجازی روی فوتبال مان است که ما هنوز از نظر روحی و روانی و فرهنگی فضای استفاده از اینستاگرام را نداریم. ما اصلاً نمی دانیم چطور باید در اینستاگرام کار کنیم و فقط برخی آن را برای انواع توهین ها می دانند. به نظرم اگر اینستاگرام در کشور ما هم بسته شود، اتفاقی نمی افتد و بهتر می شود که بدتر نمی شود.

منصوریان تأکید کرد: به هر حال من دو تیم استقلال و پرسپولیس را در یک قواره دیدم و هر دو تیم خیلی خوب بودند. در هر صورت استقلال دو جین بازیکن دارد و برخی بازیکنان این تیم از قواره فوتبال آسیا هم بالاتر هستند که یکی از آنها مهدی قایدی است که به راحتی می تواند نتیجه بازی را تغییر دهد. در تیم مقابل هم من دو سه بازیکن خیلی بزرگ می بینم و بازی قشنگی خواهد بود، اما اگر مراقبت نشود، بازی خطرناکی خواهد بود. در مجموع هر کاری کنید، بالا و پایین و چپ و راست که کنید، ما قلب مان آبی است. من بدهکار استقلال قبل از سال 96 هستم و بدهکار مردمی که بهمن سال 73 اجازه دادند من در این نقطه باشم و بازیکنی نبودم که با تیم ملی به استقلال بیایم و به هر جایی رسیدم با این پیراهن رسیدم و از نظر لذت هم در این تیم سیراب شدم و برای استقلال در بازی روز پنجشنبه آرزوی موفقیت می کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "منصوریان: در نیمه دوم بهتر از پرسپولیس بودیم اما دیگر دیر بود، زوار فوتبال ایران از دست فدراسیون در رفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منصوریان: در نیمه دوم بهتر از پرسپولیس بودیم اما دیگر دیر بود، زوار فوتبال ایران از دست فدراسیون در رفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید