باغ تالار میرزایی

به گزارش فارس کلوب، اگرچه هر فرد می تواند هر ساله تاریخ های خاصی از زندگی خود مانند روز تولد، سالگرد ازدواج و … را جشن بگیرد اما برخی از اتفاقات مانند ازدواج وجود دارند که فقط یک بار در زندگی رخ می دهند و افراد تمایل دارند که این اتفاقات را به برترین شکل ممکن در فکر خود و اطرافیانشان ماندگار نمایند. برگزاری مراسم عقد و عروسی در تمامی فرهنگ ها جایگاه ویژه ای دارد و افراد از مدت ها قبل برای برگزاری چنین مراسم هایی برنامه ریزی می نمایند. یکی از مهم ترین نکات در برگزاری این مراسم ها انتخاب تالار یا باغ تالار مناسب است.

باغ تالار میرزایی

خوشبختانه امروزه باغ تالارهای متعددی وجود دارند که می توانند با ارائه خدمات متنوع و مختلف به افراد یاری کند که مراسم های خودشان را به برترین شکل ممکن برگزار نمایند. باغ تالار میرزایی به عنوان یکی از برترین و معتبرترین باغ تالارهای گرمدره شناخته می گردد که امکان ارائه خدمات مختلفی را داشته و می تواند میزبان انواع مراسم های خانوادگی، رسمی و عمومی باشد. در ادامه مطلب به آنالیز و معرفی بیشتر این باغ تالار پرداخته خواهد شد.

معرفی باغ تالار میرزایی گاردن:

همانطور که گفته شد باغ تالارها امروزه جایگاه ویژه ای در میان مردم پیدا نموده و بسیاری از افراد تمایل دارند مراسم های مختلفی همانند جشن تولد، عقد را در این مکان ها برگزار نمایند. یکی از شیک ترین، لوکس ترین و معتبرترین باغ تالارهای تهران و گرمدره باغ تالار میرزایی گاردن است که از سال 1378 فعالیت خود را آغاز نموده است. این باغ بیشتر از 6 هزار مترمربع فضای مفید در اختیار دارد و این فضای بزرگ امکان ارائه خدمات مختلف به مشتریان را فراهم می نماید. وجود درختان کهنسال و زیبا، برکه های آب، آلاچیق ها، چمن، گل و گیاهان طبیعی از مهم تری شاخصه های این تالار بوده و افراد می توانند با برگزاری مراسم های مختلف خود در آن لحظات ماندگاری را به ثبت برسانند.

باغ تالار میرزایی از دو سالن مجزا با طراحی و دکوراسیون های متفاوت و خاص برخوردار است به گونه ای که می تواند علاوه بر مراسم های عقد، عروسی، تولد میزبان مراسم های سفارت خانه ها، ایونت ها و مراسم های تشریفاتی خاص باشد. مدیریت این باغ تالار از زمان آغاز به فعالیت خود همواره اولویت اصلی خود را بر روی جلب رضایت حداکثری مشتریان قرار داده و به همین دلیل در کوشش بوده است که خدمات متنوع و متعددی ارائه کند و همین امر موجب شده است که این باغ تالار به عنوان یکی از برترین باغ تالارهای تهران شناخته گردد.

ویژگی های اصلی باغ تالار میرزایی:

طبیعتاً هر تالار یا باغ تالاری از مجموعه ای از ویژگی های و قابلیت ها برخوردار است که آن را از سایر باغ تالارهای دیگر متمایز می نماید و باغ تالار میرزایی در گرمدره نیز از این قاعده خارج نیست. در سال های اخیر به علت آب و هوا و شرایط جغرافیایی مناسب تعداد باغ تالار در گرمدره روزبه روز در حال افزایش بوده است و هر کدام از این باغ تالارها می توانند ویژگی ها و مزیت های متعددی داشته باشند. تالار میرزایی ازجمله تالارهای باسابقه معتبری است که به واسطه ویژگی های مختلف خود همواره میزبان بسیاری از مراسم های مختلف بوده است. از جمله مهم ترین ویژگی های این باغ تالار می توان موارد زیر را مطرح نمود:

  • داشتن نیروهای متخصص و ماهر

از آنجایی که آغاز فعالیت این باغ تالار از سال 1378 بوده است همواره کوشش بر این بوده که رضایت مشتریان به برترین شکل ممکن جلب گردد. استفاده از نیروهای متخصص و ماهر در بخش های مختلف باغ تالار مانند آشپزخانه، دکوراسیون و تزئین، پشتیبانی و هماهنگی، پذیرایی، امنیت و حراست و … باعث شده است که مهمانان در نهایت آسایش و آرامش اوقات خوبی را تجربه نموده و از مراسم ها لذت ببرند.

  • منظره و منظره ها بی نظیر

از آنجایی که باغ تالار میرزایی مساحت بسیار بزرگی دارد فضای سبز بزرگی را پوشش داده است و با داشتن انواع درختان، گل و گیاهان یک مکان ایدئال و بی نظیر به شمار می رود. این باغ هم در طول روز و هم در طول شب از زیبایی ها و مجذوب کنندهیت های منحصربه فردی برخوردار است که می تواند برای مراسم های مختلف خصوصاً مراسم عروسی یک امتیاز ویژه باشد چرا که مهمانان و عروس و داماد قادر خواهند بود فیلم ها و تصاویر بسیار زیبایی از مراسم خود داشته باشند. در حقیقت این باغ تالار پر از لوکیش های طبیعی و مجذوب کننده است و باعث مجذوب کننده تر شدن مراسمات خواهد شد.

  • داشتن امکانات مناسب

یک تالار یا باغ تالار هرچقدر هم که با سابقه و بزرگ باشد زمانی در بین مردم محبوب خواهد شد که از امکانات مناسبی برخوردار باشد. باغ تالار میرزایی در گرمدره به علت داشتن امکانات مناسب همواره توانسته رضایت مشتریان را در بالاترین حد خود جلب کند. داشتن پارکینگ بزرگ و مناسب، داشتن سیستم های سرمایشی و گرمایشی، سرویس بهداشتی مناسب، اتاق پرو و … از مهم ترین امکانات این باغ تالار به شمار می روند.

  • نورپردازی های عالی و ایجاد حس صمیمیت

در تالارهای سرپوشیده و محدود امکان استفاده از نورپردازی های مختلف کمتر است در حالی که در باغ تالارها به علت تنوع فضاها می توان از نورپردازی های متنوع تری نیز استفاده کرد. برگزاری مراسم های مختلف در فصولی بهار و تابستان در این باغ تالار به مشتریان این امکان را می دهد که از نورپردازی های متنوع در فضای بزرگ باغ بهره مند شوند.

  • ظرفیت بالای تالار پذیرایی

همان طور که گفته شد باغ تالار میرزایی به علت مساحت بسیار زیاد خود دارای دو سالن سرپوشیده مجهز است که می تواند به صورت همزمان میزبان تعداد زیادی از مهمانان باشد. افرادی که در مراسم خود تعداد مهمانان بالایی دارند می توانند با خیالی آسوده از خدمات این باغ تالار استفاده نمایند. بعلاوه برای برگزاری مراسم های مختلف در فضای روباز هیچ مشکل و محدودیتی وجود نخواهد داشت و تمامی امکانات لازم در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت.

  • داشتن بروزترین دیزاین و طراحی داخلی

دیزاین و طراحی داخلی تالارها، فضای باغ و سایر بخش های یک مجموعه می تواند اهمیت بسیار زیادی داشته باشد. در حقیقت دکوراسیون و تزئین یک مکان باعث می گردد که همواره در فکر مهمانان و بیننده ها باقی بماند. باغ تالار میرزایی از زمان آغاز فعالیت خود در کوشش بوده است که با در اختیار داشتن نیروهای متخصص و حرفه ای در زمینه دکوراسیون و طراحی همواره از به روزترین طراحی ها استفاده کند و زمینه رضایت مشتریان را فراهم کند. در این باغ تالار بر اساس سلیقه و خواسته مشتریان انواع دکوراسیون های سنتی، مدرن، فانتزی، روستیک، ساده انجام می گردد و حتی مشتریان می توانند از دکوراسیون های متفاوت در بخش های مختلف مانند سالن و فضای باغ بهره مند شوند.

خدمات مختلف باغ تالار میرزایی:

باغ تالار میرزایی به سبب داشتن فضا، امکانات و نیروهای متخصص آمادگی و توان ارائه خدمات مختلفی را به مشتریان خود دارد. از جمله مهم ترین خدماتی که این باغ تالار به مشتریان خود ارائه می نماید می توان به موارد زیر اشاره نمود:

· برگزاری مراسم نامزدی، عقد و عروسی

· برگزاری سالگردهای عروسی و مراسم جشن تولد

· برگزاری انواع مراسم ها و نشست های سفارت خانه ها و ایونت ها

· ارائه خدمات گل آرایی، سفره آرایی

· ارائه خدمات مربوط به آتلیه و فیلم برداری، اجرای موسیقی، ماشین عروس

· امکان رزرو باغ تالار به صورت غیرحضوری و به وسیله آدرس سایت (https://mirzaeegarden.com/)

· ارائه مشاوره های رایگان به مشتریان

جمع بندی نهایی

باغ تالار میرزایی به عنوان یکی از باسابقه ترین، معتبرترین و برترین باغ تالارهای گرمدره و استان تهران شناخته می گردد که خدمات متنوع و متعددی به مشتریان خود ارائه می نماید. این باغ تالار به علت ظرفیت بالای پذیرش، فضای طبیعی گسترده، سالن های سرپوشیده، منظرههای بی نظیر، نیروهای متخصص و ماهر می تواند میزبان هرگونه مراسم و ایونتی باشد و رضایت کامل مشتریان را جلب کند.

منبع: اتاق

به "باغ تالار میرزایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغ تالار میرزایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید