بعد از ماه ها انتظار فروش بلیت فیلم نولان آغاز شد

به گزارش فارس کلوب، کمپانی برادران وارنر چندین بار تاریخ اکران فیلم انگاشته را به دلیل تعطیلی گسترده سینماهای سراسر جهان به تعویق انداخت، اما این طور که پیداست بالاخره اثر جدید کریستوفر نولان در ماه آینده رنگ پرده به خود می بیند و فروش بلیت آن از هم اکنون آغاز شده است. این اولین فیلم بزرگ و مهم و جدی است که بعد از شیوع کرونا روی پرده سینماها می رود.

بعد از ماه ها انتظار فروش بلیت فیلم نولان آغاز شد

از ساعاتی قبل بسیاری از مراجع فروش بلیت در انگلستان و اروپا فروش بلیت های فیلم انگاشته را آغاز کرده اند. فیلم جدید کریستوفر نولان ابتدا قرار بود در تیرماه به سینماهای سراسر جهان بیاید، اما به دنبال تعطیلی گسترده سالن ها و احتمالا شکست این فیلم پرهزینه در گیشه، کمپانی برادران وارنر بارها تاریخ اکران آن را به تعویق انداخت. در اوایل مردادماه اعلام شد انگاشته بالاخره اکران خود را از 5 شهریور (26 آگوست) در 70 کشور مختلف از جمله امارات متحده عربی، کانادا، روسیه، ژاپن، انگلیس و فرانسه آغاز می کند و با چند روز تأخیر از 13 شهریور (2 سپتامبر) به سینماهای آمریکا می آید.

اکران انگاشته را باید به فال نیک گرفت؛ زیرا تمامی کمپانی های بزرگ توزیع و پخش فیلم تا به امروز رغبتی برای نمایش عمومی فیلم های پرهزینه خود نشان نداده اند. برای نمونه می توان به مولان از دیزنی اشاره کرد که این کمپانی بعد از کش وقوس های فراوان در نهایت تصمیم بر پخش فیلم جدید و مهم اش در سرویس دیزنی پلاس گرفت. ولی برادران وارنر و کریستوفر نولان به هر طریق به اکران عمومی انگاشته در کشورهای مختلف جهان رضایت داده اند.

این فیلم درباره یک عملیات جاسوسی پیچیده و نفس گیر برای جلوگیری از وقوع جنگ جهانی سوم است؛ در حال حاضر اطلاعات چندانی از فرایند و اتفاقات داستانی فیلم موجود نیست، اما گفته می شود مفهوم زمان و بازی با زمان همانند سایر آثار این کارگردان نقش کلیدی در پیشبرد قصه خواهد داشت.

  • تریلر اکران دوباره تلقین نمای پایانی فیلم را لو می دهد!

درحالی که سینمادوستان در سراسر جهان، از جمله در برخی از کشورهای منطقه همانند ترکیه، عربستان صعودی و امارات متحده عربی می توانند از هم اکنون برای تماشای انگاشته روی پرده سینما برنامه ریزی کنند، خبری از اکران آثار خارجی در سینماهای کشورمان نیست. طی هفته های اخیر بسیاری از بانیان هنر و سینما راه برون رفت از مخمصه مالی فعلی و به طور کلی افزایش گردش مالی سینمای ایران را اکران به روز فیلم های خارجی دانسته اند. از تیرماه شاهد اکران فیلم هایی همچون جوکر و 1917 در برخی سالن ها بودیم، اما چنین رفتاری بیشتر شبیه به رفع تکلیف و تکمیل پفراینده است! که برخی مدیران بتوانند بعدا ادعا کنند که در بحبوحه همه گیری کرونا دست به انجام چه کارهایی زده اند. اگر عزم جدی در این راستا وجود داشته باشد، بسیاری از فیلم های روز و مهم می توانند با برخی اصلاحات در سینماهای ایران نیز اکران شوند؛ همانند کاری که در کشورهای حاشیه خلیج فارس صورت می گیرد.

منبع: Variety

منبع: دیجیکالا مگ

به "بعد از ماه ها انتظار فروش بلیت فیلم نولان آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعد از ماه ها انتظار فروش بلیت فیلم نولان آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید