2 ورزشکار زن و مرد ایرانی با مهاجرت به تیم پناهندگان دنیا پیوستند

به گزارش فارس کلوب، فدراسیون جهانی وزنه برداری ترکیب تیم پناهندگان را علام کرد که در این بین نام 2 ایرنی هم دیده می گردد.

2 ورزشکار زن و مرد ایرانی با مهاجرت به تیم پناهندگان دنیا پیوستند

به گزارش فارس کلوب فدراسیون دنیای وزنه برداری بیان کرد که تیم پناهندگان این فدراسیون متشکل از چهار ورزشکار زن و سه مرد و بعلاوه یک مربی منتخب خواهد بود. نمایندگان زن این تیم عبارتند از: پریسا دنیافکریان (ایران/ آلمان) کلمنتین میوکئوگنی نومبیسی (کامرون/ فرانسه)، آلین دو سوزا (برزیل/ آمریکا) و مونیک لیما د آراوژو (برزیل/ آمریکا).

در بین مردان، آدریل گارسیا (کوبا/ ایتالیا)، فواز محمد صالح حسین (یمن/ عربستان سعودی) و رضا روحی (ایران/ بریتانیا) تیم پناهندگان را تشکیل می دهند.

پریسا دنیافکریان که در سال 1401 به آلمان مهاجرت کرد در مسابقات قهرمانی آسیا 2019 نهم شد، در قهرمانی دنیا 2019 بیست و یکم شد و در آخرین مسابقه قطر کاپ 2019 نیز به مقام هفتم رسید. رضا روحی نیز که در سال 1401 به انگلیس مهاجرت کرد مقامی در قهرمانی آسیا و مسابقات دنیای ندارد. او در سال 1398، قهرمان فوق سنگین ایران شده بود.

مربی این گروه از ورزشکاران، پاتریک بتمبورگ، در حال حاضر سرمربی تیم جوانان و نوجوانان سوئد خواهد بود.

اکنون تیم پناهندگان وارد یک برنامه آماده سازی برای حضور در رویدادهای بزرگ می گردد.

پس از این تایید به وسیله فدراسیون دنیای وزنه برداری، تیم پناهندگان با نام اختصاری WRT رقابت خواهد نمود، از پرچم رسمی فدراسیون دنیای وزنه برداری استفاده خواهد نمود و تابع قوانین ضد دوپینگ خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "2 ورزشکار زن و مرد ایرانی با مهاجرت به تیم پناهندگان دنیا پیوستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 ورزشکار زن و مرد ایرانی با مهاجرت به تیم پناهندگان دنیا پیوستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید