کسب و کار

مؤسسات پخش کتاب ناشران استانی را فراموش نکنند

راهنمایی الله امینیان، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در گرگان، گفت: نشر نارنجستان در سال 1382 باهدف کشف و معرفی نویسندگان جوان و نوقلم و اقدامی عملی برای یاری به توسعه فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و ارتقای صنعت نشر استان گلستان تأسیس شده است و تا به امروز...

14 اردیبهشت 1402

رشد 50 درصدی قیمت تخم مرغ ، تخم مرغ 30 تایی موجود نیست

آنالیز میدانی اکوایران از مغازه های سطح شهر نشان میدهد، فروشگاه ها به علت رشد قیمت تخم مرغ در روزهای اخیر تخم مرغ 30 تایی عرضه نمی نمایند. درحال حاضر در مغازه های سطح شهر هر عدد تخم مرغ بین 4 تا 4.5 عرضه میشود. برهمین اساس قیمت یک شانه 30 تایی تخم مرغ حدود بین...

28 فروردین 1402

جزئیات منابع و ضرایب دروس و ثبت نام در آزمون ورودی مدارس سمپاد ، مهلت ثبت نام؛ فقط تا 5 روز آینده

سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان منابع امتحانی و شرایط شرکت در آزمون های ورودی دبیرستان های دوره اول و دوم استعدادهای درخشان را در سال تحصیلی 1403-1402 اظهار داشت.

20 فروردین 1402

کاهش قدرت خرید مردم باعث تغییر الگوی سفر خانوار شده است

ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست آمده، کاهش قدرت خرید مردم باعث تغییر الگوی سفر خانوار شده است.

10 فروردین 1402

نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو معین شد

نتایج قرعه کشی آخرین طرح فروش فوق العاده محصولات گروه صنعتی ایران خودرو که روز سه شنبه هفته گذشته انجام شد، صبح امروز (شنبه) منتشر شد؛ بر این اساس مشتریان سه روز فرصت خواهند داشت تا با واریز وجه خودرو، ثبت نام خود را نهایی نمایند.

4 بهمن 1401

رکورد تفکیک زباله در شرق تهران شکست ، راه اندازی 3 هایپرپسماند در یک منطقه

چندی پیش سومین هایپرپسماند شرق تهران با شعار پسماند خشک از شما، کالاهای آشپزخانه از ما در تکه هشتم مرکز و ضلع جنوب میدان هفت حوض افتتاح شد.

15 آذر 1401

فیلم ، کنایه سنگین رنو به ماشین های تسلا

دیجیاتو نوشت: سوژه ویدیوی تبلیغاتی رنو، کشنده سنگین تسلا موسوم به Semi است.

12 آبان 1401

خدمات پس از فروش لوازم خانگی اجباری شد

معاون بازرسی اتاق اصناف گفت:از امروز خدمات پس از فروش لوازم خانگی در کشور اجباری شده است.

3 آبان 1401

ایسر سبک ترین لپ تاپ 16 اینچی OLED دنیا را روانه بازار می نماید: Swift Edge

هر چه باشد لپ تاپ های 16 اینچ برای کارهای سنگین چه کار نوشتاری باشد یا پردازشی بهتر از لپ تاپ های 13 اینچی هستند. اما حمل آنها هم مصیبیتی است!

16 مهر 1401

ظرفیت تسهیلات اشتغال خانگی در مشهد هشت برابر شد

فرماندار مشهد گفت: پارسال اندازه تخصیص تسهیلات برای ایجاد کسب و کارهای خانگی در این شهرستان، 70 میلیارد ریال بود که امسال این ظرفیت به 540 میلیارد ریال افزایش یافته است.

9 شهریور 1401

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

دولت کانادا برای سرمایه گذاران بین المللی، برنامه های مهاجرتی متنوعی را ایجاد کرده که بر اساس آن سرمایه گذاران کشورهای دیگر می توانند ثروت و سرمایه خود را به کانادا بیاورند و با سرمایه گذاری قابل توجه در کانادا به رشد اقتصادی کانادا کمک کنند. سرمایه...

1 شهریور 1401

100 اقدام شهر آلمانی برای کاهش 85 هزار تنی زباله ، جلوگیری از دورریختن ظروف یکبار مصرف با پاداش 500 یوروریی

مسئولان مونیخ برای ترویج بازیافت و تحقق هدف زباله صفر برنامه ای شامل 100 اقدام را آغاز کرده اند که بر اساس آن میزان زباله ها تا سال 2035، تا 35 درصد کاهش خواهد یافت.

17 مرداد 1401

شرکت های هواپیمایی که اسپانسر ورزشی شده اند!

امروزه، ایرلاین ها باعث شده اند تا حوزه گردشگری بین المللی، تقویت گردد و به پایداری برسد. این تاثیر به حدی است که امروزه دیگر مسافرت های توریستی بدون پرواز قابل تصور نیست. توسعه خطوط هوایی، روی افزایش شمار گردشگران و رونق مقاصد سفر، تاثیر مستقیم گذاشته...

15 مرداد 1401

برترین مراکز خرید ارمنستان

ارمنستان بدون شک یکی از محبوب ترین مقاصد سفر در بین ایرانیان است. این محبوبیت احتمالا به علت هم مرز بودن آن رواج پیدا نموده است. ارمنستان نه تنها در میان ایرانیان بلکه به واسطه فرهنگ کهن و چند هزارساله و طبیعت زیبا نیز در میان سایر گردشگران دنیا شناخته...

14 مرداد 1401

راهنمای حمل و نقل عمومی در دبی به همراه نقشه مترو دبی

یکی از مهم ترین مسائل سفر به دبی، حمل و نقل درون شهری است. برای جابه جایی های درون شهری در دبی دو راه دارید، یا مترو سوار شوید یا تاکسی بگیرید. البته اگر گواهی نامه بین المللی دارید، می توانید خودرو کرایه کنید که در یک پست جداگانه درباره آن خواهیم گفت.

12 مرداد 1401

مسائل ایمنی عامل فراخوان چری آریزو 5 و تیگو 7 در چین

خودروسازان مسئول تمامی جنبه های خودروی خود هستند. حتی اگر درصد کمی از بعضی قطعات معیوب باشد، یک فراخوان باید به خاطر ریسک های بالقوه سرنشینان اعلام گردد.

8 مرداد 1401

متفاوت ترین رستوران مرکز ؛مقصد گردشگران خارجی

خبرنگاران : کافه رستوران کوتاه قامتان در تهران که عمدتا به وسیله افراد کوتاه قامت اداره می گردد، توانسته به مکانی نو و جالب برای گردشگران خارجی تبدیل گردد.

29 تیر 1401

زمانی برای مردن نیست پرفروش ترین فیلم هالیوودی دوران پاندمی

آخرین حضور دنیل کرگ در قالب جیمز باند در حالی همچنان پیروز است که فیلم گشت وگذار در جنگل محصول تازه دیزنی در سینما های چین اقبال چندانی نداشته است.

25 تیر 1401

کلاب هاوس دست به اخراج زد

شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس که در روز های اوج پاندمی کووید پرطرفدار شده بود، طی روز های اخیر شمار متعددی از کارمندانش را اخراج نموده است.

20 تیر 1401

خرید اینترنتی بلیط هواپیما در تعطیلات نیمه خرداد چقدر هزینه دارد؟

خبرنگاران- خرید اینترنتی بلیط هواپیما به خاطر تعطیلات نیمه خرداد رونق گرفته است. طوری که تا سه شنبه 10 خرداد ظرفیت بعضی پرواز ها تکمیل شد و شرکت های هواپیمایی بلیطی برای فروش به مسافران نداشتند. قیمت بلیط هواپیما تهران - مشهد در روز های پیش رو به عنوان...

18 تیر 1401
تعداد: (130)