تیم ملی دست از سر سعید معروف بر نمی دارد!

به گزارش فارس کلوب، روز گذشته محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در خصوص احتمال دعوت مجدد سعید معروف به تیم ملی والیبال بعد از خداحافظی گفت: تصمیم در خصوص دعوت بازیکنان به تیم ملی را سرمربی تیم خواهد گرفت. در این مورد هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است. این بحث ها همواره مطرح بوده، چون تیم ملی، جای بازیکنان شایسته و باانگیزه است. سعید معروف و بازیکنان هم نسل او از سرمایه های ملی ما هستند. تصمیم در این موارد با بهروز عطایی است.

تیم ملی دست از سر سعید معروف بر نمی دارد!

پس از صحبت های رئیس فدراسیون والیبال، رسانه والیبالی ورد آف والی بیان کرد که آینده سعید معروف در تیم ملی والیبال مردان ایران همچنان در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

این رسانه به نقل از داورزنی نوشت: هنوز تصمیمی برای دعوت یا عدم دعوت از معروف ترین ستاره والیبال ایران به تیم ملی گرفته نشده است.

این رسانه ادامه داد: پس از ناکامی ایران در المپیک 2022 توکیو، پاسور حرفه ای ایران بیان کرد که از تیم ملی خداحافظی می نماید. کاپیتان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا 2021 که با قهرمانی والیبال ایران همراه بود، در مسابقات حاضر نشد. این بازیکن 36 ساله اکنون در تیم والیبال فنرباغچه توپ می زند.

این رسانه والیبالی با تیتر معروف از تیم ملی منصرف می گردد، اما تیم ملی او را رها نمی نماید به انتشار این خبر پرداخت.

منبع: فرارو

به "تیم ملی دست از سر سعید معروف بر نمی دارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی دست از سر سعید معروف بر نمی دارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید