والیبال

از آشفتگی تا نظم؛ راهنمای مدیریت زمان برای دانش آموزان

دوران مدرسه و دانشگاه و به خصوص روزهای امتحان، می تواند دوره پراسترسی باشد و مدیریت زمان یکی از ضروری ترین، اما دشوارترین مهارت هایی است که باید یاد بگیرید. شرکت در کلاس ها، مطالعه برای امتحانات، دوست یابی و زمان گذاشتن برای استراحت و سرگرمی، می تواند...

14 شهریور 1402

صدرنشینی هراز و دومین شکست هورسان

در هفته ششم مسابقات لیگ برتر والیبال کشور، لبنیات هراز آمل با کسب ششمین برد صدرنشین شد و هورسان رامسر دومین باخت فصل را تجربه کرد.

5 آبان 1401

المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان بین الملل موجب ایجاد وحدت بین دانشجویان می گردد

مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان گفت: برگزاری نخستین المپیاد فرهنگی - ورزشی دانشجویان بین الملل علاوه بر رقابت، فرصتی برای ایجاد وحدت محسوب می گردد.

19 خرداد 1401

تندروان: سرلوحه کار ما رعایت اصل جوانمردی است، در طرف دیگر جدول هم بودیم، کارمان سخت بود

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: مقابل فولاد سیرجان با ترکیب اصلی به میدان رفتیم چون ممکن بود نتیجه بازی ما برای دیگر تیم ها مهم باشد.

2 خرداد 1401

تیم ملی دست از سر سعید معروف بر نمی دارد!

روز گذشته محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در خصوص احتمال دعوت مجدد سعید معروف به تیم ملی والیبال بعد از خداحافظی گفت: تصمیم در خصوص دعوت بازیکنان به تیم ملی را سرمربی تیم خواهد گرفت. در این مورد هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است. این بحث ها همواره...

8 اردیبهشت 1401

تاریخ قرعه کشی لیگ برتر والیبال ساحلی اعلام شد

تهران (پانا) - دومین دوره لیگ برتر ساحلی روز یکشنبه پنجم دی ماه قرعه کشی خواهد شد و کمیته ساحلی فدراسیون والیبال شرایط جذب بازیکن خارجی را گفت.

10 اسفند 1400

یک قهرمانی دیگر برای والیبال ایران در آسیا

تیم ملی والیبال ایران در فینال بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا از ساعت 13:30 امروز یکشنبه در شهر چیبا به مصاف ژاپن رفت و میزبان خود را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد و از اسم قهرمانی خود دفاع کرد.

4 مهر 1400

عبادی پور: لایق قهرمانی آسیا بودیم، بازی سنگینی با ژاپن در فینال داشتیم

کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان بازی تیمش مقابل ژاپن در فینال پیکارهای آسیایی را سنگین و پرفشار تعبیر کرد.

2 مهر 1400

لیگ ملت های والیبال؛ ترکیب ایران برای ملاقات با آلمان اعلام شد

تهران (پانا) - تیم ملی والیبال مردان ایران برای برگزاری نهمین بازی خود در مسابقات لیگ ملت ها از ساعت 12:30جمعه به مصاف آلمان می رود.

17 تیر 1400

شهنازی: باید بازیکنان را از نظر ذهنی و تاکتیکی آماده کنیم، سال گذشته، شانس مسلم قهرمانی بودیم

سرمربی جدید تیم والیبال سایپا گفت: امیدوارم برای تیم مثمر ثمر باشم و شرایط سایپا را به بهترین شکل، تغییر دهم.

1 بهمن 1399

غیبت نماینده والیبال نشسته ایران در تورنمنت بین المللی ترکیه

به گزارش خبرنگاران، ترکیه از یکشنبه آینده (27 مهرماه) میزبان یک تورنمنت بین المللی چهار روزه در رشته والیبال نشسته است که به میزبانی آنکارا برگزار خواهد شد.

2 آذر 1399

مجمع انتخاباتی هیات استان والیبال بوشهر برگزار می شود

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان بوشهر ساعت 10 روز یکشنبه 15 تیرماه به ریاست رئیس فدراسیون والیبال برگزار می شود. وحید مرادی مشاور عالی فدراسیون والیبال نیز داورزنی را در سفر به بوشهر برای حضور در مجمع...

8 شهریور 1399