جریان قهرمانی در میان جوانان خراسان رضوی باید حفظ گردد

به گزارش فارس کلوب، خبرنگاران/خراسان رضوی رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولین خراسان رضوی گفت: حفظ جریان قهرمانی در جوانان خراسانی با تکیه بر برنامه های استعدادیابی از اهمیت بالایی برخوردار است.

جریان قهرمانی در میان جوانان خراسان رضوی باید حفظ گردد

مصطفی صفایی در گفت وگو با فارس کلوب در حاشیه مراسم استقبال از جوانان مدال آور مسابقات پارآسیایی بحرین اظهار کرد: ورزشکاران خراسانی از تیم اعزامی به مسابقات پارآسیایی بحرین پیروز شدند با کسب 3 مدال طلا، 7 نقره و 5 برنز سهم قابل توجهی در قهرمانی ایران در این مسابقات داشته باشند.

وی اضافه نمود: حفظ این جریان قهرمانی در جوانان خراسانی با تکیه بر برنامه های استعدادیابی از اهمیت بالایی برخوردار است. این ورزشکاران باید در مرکز توجه قرار بگیرند تا برای مسابقات آینده در سایر رده های سنی از آنان استفاده کنیم. قطعا مراسم تقدیری برای تمامی این ورزشکاران برگزار خواهدشد.

رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولین خراسان رضوی ادامه داد: از حمایت های اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی بابت واگذاری مجموعه 15 خرداد به این هیات تشکر می کنم، اما با توجه به محدودیت های بودجه، از محل ورودی های مجموعه و حمایت خیرین و اسپانسرها در تلاشیم هیات را اداره کنیم.

صفایی یادآور شد: هیات ورزش های جانبازان و معلولین خراسان رضوی مسائل و بدهی های اقتصادی زیادی دارد که از گذشته به جای مانده است. در حوزه سخت افزاری نیز اصلاحات و تغییراتی باید صورت بگیرد. از مدیریت شهری نیز برای حمایت دعوت نموده ایم که قول مساعدت داده اند.

وی اعلام نمود: توقع داشتیم در این مراسم استقبال مسئولین استانی و شهری همچون استاندار و شهردار حضور یابند. قهرمانان ما از مسئولین توقع دارند، اما متاسفانه هیچ یک از آنان در این مراسم استقبال حضور پیدا نکردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جریان قهرمانی در میان جوانان خراسان رضوی باید حفظ گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریان قهرمانی در میان جوانان خراسان رضوی باید حفظ گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید