خرید اینترنتی بلیط هواپیما در تعطیلات نیمه خرداد چقدر هزینه دارد؟

به گزارش فارس کلوب، خبرنگاران- خرید اینترنتی بلیط هواپیما به خاطر تعطیلات نیمه خرداد رونق گرفته است. طوری که تا سه شنبه 10 خرداد ظرفیت بعضی پرواز ها تکمیل شد و شرکت های هواپیمایی بلیطی برای فروش به مسافران نداشتند. قیمت بلیط هواپیما تهران - مشهد در روز های پیش رو به عنوان یکی از جهت های پرتردد حداقل 820 هزار تومان است و گران ترین بلیط در این جهت یک میلیون تومان فروخته می گردد. ارقامی که شرکت های هواپیمایی از مسافران دریافت می نمایند، نسبت به تعطیلات عید فطر در هفته اول اردیبهشت سال جاری تفاوتی ندارد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما در تعطیلات نیمه خرداد چقدر هزینه دارد؟

قیمت بلیط هواپیما تهران - مشهد؛ حداقل 820 هزار تومان

به گزارش فارس کلوب، خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران - مشهد در تعطیلات پیش رو حداکثر یک میلیون تومان هزینه دارد. پرواز روز آدینه تهران مشهد به وسیله هوپیمایی کاسپین با این رقم انجام می گردد و زمان پرواز یک ساعت و 15 دقیقه خواهد بود. در طرف مقابل خرید اینترنتی بلیط هواپیما از تهران به سمت مشهد حداقل 820 هزار تومان تمام می گردد. این هزینه در روز یکشنبه 15 خرداد از مسافرانی که هواپیمایی وارش را برای سفر به مشهد انتخاب نموده اند، درنظر گرفته شده است. بعلاوه خرید اینترنتی بلیط هواپیما برای پرواز تهران - مشهد در تعطیلات پیبش رو از سوی هواپیمایی فلای پرشیا 850 هزار تومان، زاگرش 860 هزار تومان، سپهران 900 هزار تومان و ایران ایرتور 910 هزار تومان هزینه خواهد داشت.

قیمت بلیط هواپیما تهران - کیش؛ حداقل 550 هزار تومان

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران - کیش در نیمه خرداد سال جاری نهایتا یک میلیون و 360 هزار تومان آب می خورد. هواپیمایی سا ها بلیط هواپیما تهران - کیش در روز آدینه 13 خرداد را یک میلیون و 360 هزار تومان درنظر گرفته است و مقرون به صرفه ترین گزینه، خرید اینترنتی بلیط هواپیما کیش از سوی هواپیمایی زاگرس در روز یکشنبه 15 خرداد است. قیمت این بلیط 550 هزار تومان است و مدت پرواز یک ساعت و نیم خواهد بود. به جز این دو مورد خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران - کیش در نیمه خرداد از سوی هواپیمایی کیش ایر در روز آدینه 14 خرداد یک میلیون و 200 هزار تومان تمام می گردد و هزینه خرید اینترنتی این بلیط از هواپیمایی معراج 700 هزار تومان، هواپیمایی کاسپین 800 هزار تومان و زاگرس 830 هزار تومان خواهد بود.

قیمت بلیط هواپیما تهران - بندرعباس؛ حداقل 890 هزار تومان

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران - بندرعباس در نیمه خرداد سال جاری دست کم 890 هزار تومان تمام می گردد. این هزینه را هواپیمایی ایران ایرتور بابت بلیط روز آدینه 13 خرداد از مسافران دریافت می نماید و مدت پرواز تقریبا یک ساعت و 45 دقیقه خواهد بود. در طرف مقابل گران ترین بلیط پرواز تهران - بندعباس در روز های پیش رو یک میلیون و 480 هزار تومان است و این هزینه از سوی هواپیمایی آسمان در روز یکشنبه 15 خرداد گرفته می گردد. در روز های پیش رو خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران - بندرعباس از هواپیمایی قشم ایر و وارش یک میلیون و 315 هزار تومان، از هواپیمایی پویا یک میلیون و 280 هزار تومان و از هواپیمایی سپهران یک میلیون و 30 هزار تومان هزینه خواهد داشت.

قیمت بلیط هواپیما تبریز - مشهد؛ یک میلیون و 90 هزار

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تبریز - مشهد در نیمه خرداد سال جاری می تواند یک میلیون و 350 هزار تومان هزینه داشته باشد. این هزینه را هواپیمایی ایران ایرتور روز دوشنبه 16 خرداد دریافت می نماید و برای خرید مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما تبریز - مشهد در تعطیلات پیش رو گزینه یک میلیون و 90 هزار تومانی مقابل تبریزی ها وجود دارد. خرید اینترنتی بلیط هواپیما تبریز - مشهد از هواپیمایی آتا در روز شنبه 14 خرداد یک میلیون و 90 هزار تومان تمام می گردد. در تعطیلات پیش رو خرید اینترنتی بلیط هواپیما تبریز - مشهد از هواپیمایی زاگرس یک میلیون و 300 هزار تومان و از هواپیمایی پویا یک میلیون و 290 هزار تومان هزینه روی دست تبریزی ها می گذارد.

قیمت بلیط هواپیما اصفهان - مشهد؛ حداقل یک میلیون تومان

خرید اینترنتی بلیط هواپیما اصفهان - مشهد در تعطیلات پیش رو تقریبا یک میلیون تومان هزینه دارد. اصفهانی ها روز آدینه 13 خرداد با خرید اینترنتی بلیط هواپیما مشهد از هواپیمایی کاسپین یک میلیون و 16 هزار تومان می پردازند و این رقم در روز های شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته بعد تفاوتی نخواهد داشت. بعلاوه هواپیمایی وارش، تابان و زاگرس بابت خرید اینترنتی بلیط هواپیما مشهد از مسافران اصفهانی حدود یک میلیون تومان دریافت می نمایند.

قیمت بلیط هواپیما کیش - مشهد؛ حداقل یک میلیون تومان

خرید اینترنتی بلیط هواپیما کیش - مشهد در تعطیلات نیمه خرداد سال جاری بین یک تا یک میلیون و 400 هزار تومان هزینه دارد. رقم یک میلیون تومان را هواپیمایی معراج روز آدینه 13 خرداد از مسافرانی که جهت هوایی کیش - مشهد را طی می نمایند، دریافت می نماید و خرید اینترنتی بلیط هواپیما کیش - مشهد از هواپیمایی زاگرس در روز شنبه 14 خرداد یک میلیون و 400 هزار تومان آب می خورد. بعلاوه در تعطیلات نیمه خرداد خرید اینترنتی بلیط هواپیما کیش - مشهد از هواپیمایی ایران ایرتور یک میلیون و 300 هزار تومان، از هواپیمایی سپهران یک میلیون و 250 هزار تومان و کیش ایر یک میلیون و 30 هزار تومان هزینه خواهد داشت.

قیمت بلیط هواپیما در جهت های پرتردد

جهت

کف قیمت

سقف قیمت

تهران - مشهد

820 هزار تومان

یک میلیون تومان

تهران - کیش

550 هزار تومان

یک میلیون و 360 هزار تومان

تهران - بندرعباس

890 هزار تومان

یک میلیون و 480 هزار تومان

تبریز - مشهد

یک میلیون و 90 هزار تومان

یک میلیون و 350 هزار تومان

اصفهان - مشهد

یک میلیون تومان

یک میلیون و 20 تومان

کیش - مشهد

یک میلیون تومان

یک میلیون و 400 هزار تومان

منبع: فرارو

به "خرید اینترنتی بلیط هواپیما در تعطیلات نیمه خرداد چقدر هزینه دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید اینترنتی بلیط هواپیما در تعطیلات نیمه خرداد چقدر هزینه دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید