دریاچه اوزارک؛ دریاچه ای کهنسال با جذابیت های فراوان

به گزارش فارس کلوب، دریاچه اوزارک Lake Ozark واقع در لبه شمالی کوه اوزارک بوسیله رودخانه ای به نام اوساژ (Osage) در سال 1931 ساخته شده و تا به امروز پذیرای گردشگران بسیاری بوده است. با بیش از 1100 مایل خط ساحلی، آب همواره یک خصیصه مهم و مجذوب کننده برای بازدید از آن بشمار می رود. علاوه بر گلف بازی کردن با چشم انداز آب، کمپ زدن کنار ساحل یا اجاره قایق برای یک روز دلایل زیادی برای غرب میانه ای ها و سایر افراد وجود دارند تا به تماشای مجذوب کنندهیت های دریاچه رشته کوه اوزارک بنشینند. به لطف شکل مارپیچ و شاخه شاخه ای دریاچه، شما می توانید فضایی مناسب برای اقامت موقت خود داشته باشید.

دریاچه اوزارک؛ دریاچه ای کهنسال با جذابیت های فراوان

در اطراف دریاچه و در تمام جهت ها، چشم انداز ها و مکانهای هیجان انگیزی برای کشف کردن وجود دارند شامل خرابه های قلعه باستانی، پل های معلق و آبشارهای سه طبقه که همه آنها برای سرگرم کردن خانواده هایی طراحی شده اند که در طول سالها به آنجا رفت و آمد می نمایند. در ادامه این مطلب جالب و خواندنی با ما همراه باشید تا شما را با شماری از مجذوب کنندهیت ها و تفریحات دریاچه اوزارک آشنا کنیم.

فعالیت های دریاچه

افراد بدون تجربه دست کم چند فعالیت آبی و سرگرم نماینده از Lake Ozark خارج نخواهند شد. از جمله فعالیت های مجذوب کننده و پرطرفدار میتوان به قایقرانی در آب، ماهیگیری یا لذت تماشای طبیعت زیبای آبزی از یک اقامتگاه دنج و راحت در نقطه کانونی دریاچه اشاره نمود. با توجه به تعداد بالای قایق هایی که برای اجاره در اطراف دریاچه وجود دارند، قایقرانی یک فعالیت آسان و بی دغدغه در دریاچه خواهد بود. یکی دیگر از روش های لذت بردن از حضور در دریاچه رشته کوه اوزارک، اقامت شبانه در یکی از اقامتگاه های زیباست.

پارک استانی اوزارک

پارک استانی دریاچه اوزارک Lake Ozark واقع در بخش جنوب شرقی دریاچه بوده و دسترسی آسان به چشم انداز های سرسبز و خارق العاده دارد. این پارک بزرگترین پارک استانی در استان میزوری است. تنها راه کشف تمام 17000 هکتار و خط ساحلی توسعه نیافته دریاچه پارک استانی اوزارک، اقامت شبانه و گذراندن چند شب و روز در منطقه هست. از جمله محبوب ترین فعالیت های این پارک پیاده روی، شنا، قایقرانی و فعالیت های اکتشافی بوده و این پارک فرصت هایی متعدد برای تفریح و خوشگذرانی برای تمامی افراد را فراهم کرده است.

برای فعالیت های آبی، دو بندرگاه پارک تمامی امکانات لازم برای لذت و تفریح شما از جمله اجاره انواع قایق، ابزار مورد احتیاج برای ماهیگیری و سواحل زیبا برای شنا را مهیا کرده اند. بعلاوه، تعدادی راهنمای گردشگری برای کشف بخش های ناشناخته و مهیج درون مرزهای این پارک استانی وجود دارند و یاری بزرگی در این راه برایتان خواهند بود.

زمین گلف

یکی از محبوب ترین فعالیت ها در این بخش، رفتن به زمین های گلف است؛ زمین هایی که میزبان مسابقات جهانی گلف هستند. تجربه حضور و بازی در زمین های گلف این پارک زیبا با چشم انداز ها خیره نماینده از Lake Ozark، منحصر بفرد برای هر فرد علاقمند خواهد بود.

سد Bagnell

ساختن سد Bagnell بر روی روخانه اوساژ در استان میزوری، دریاچه اوزارک را بوجود آورده است. این سد در سال 1931 تکمیل شد، ظرفیت بیش از 2500 فوت آب را دارد و بطور موثری یاری به فراوری نیروی برق می نماید. دریاچه اوزارک در تاریخ 2 فوریه 1931 آغاز به پر شدن کرد. درست در سمت مخالف سد، تفریح ها و تفریحات تابستانی کلاسیک برای علاقمندان فراهم شده اند که از جمله آنها میتوان به وجود رستوران ها و کافه های متعدد، برگزاری جشنواره های مختلف و فروشگاه های خاص اشاره نمود.

غار Bridal

غار عروس (Bridal Cave) یکی دیگر از مکان های مجذوب کننده برای گردشگران و کاشفان جوان و بعلاوه گردشگران علاقمند به کشف و جستجو است. بیش از 3000 جشن عروسی از سالی که ورود برای عموم امکانپذیر شد، در این بخش از دریاچه رشته کوه اوزارک صورت گرفتند. این غار نزدیک شهر کمدنتون واقع شده و دارای تاریخ بسیار طولانی هست. این غار نقش بسیار مهمی در فرهنگ و فولکلور بومی قبیله osage داشت.

پارک استانی Ha Ha Tonka

این پارک در جنوب سد بگنل، نزدیک کمدنتون و در طول خط ساحلی Niangua واقع شده است. این پارک استانی جز بخش های مهم در اوزارک بوده و جالب ترین بخش آن وجود به جامانده های باستانی از گذشته است. این پارک دارای بیش از 3000 هزار هکتار محوطه جنگلی سرشار از جاذبه های گوناگون بوده و فعالیت های سرگرم نماینده آن شامل پیاده روی، کوله گردی، کشف غار و پل های طبیعی هستند. نزدیک ورودی شمال غربی این پارک، بقایای مانده از قلعه باستانی متعلق به اوایل قرن بیستم وجود دارند که بطور کلی، نقطه اصلی آغاز برای بازدید هر علاقمند بشمار می آیند.

لژ تاریخی Willmore

لژهای ویلمور به عنوان مکان های تاریخی ثبت ملی شده اند. لژ ویلمور مرکز اصلی حضور بازتماشامایندگان دریاچه اوزارک Lake Ozark است. لژهای چوبی و زیبایی که به وسیله آب محاصره شده اند، در سال 1930 و در امتداد سد ساخته شدند. امروزه، بازتماشامایندگان این لژها می توانند با معماری غنی و تحسین برانگیز منطقه به یاری نمایشگاه هایی که برای این منظور ایجاد شده، آشنا شوند و با گذراندن ساعتها، از گردش خود لذت ببرند.

پل معلق Brumley

پل فلزی معلق براملی در بخش جنوب شرقی مرزهای دریاچه اوزارک Lake Ozark و نزدیک به روستای کوچک براملی واقع شد. در گذر زمان این پل تبدیل به جاذبه توریستی منطقه شده است. با توجه به مدل طراحی آن، بازتماشامایندگان امروزه همچنان می توانند بر روی پل رانندگی نمایند.

پارک آبی Big Surf

هیچ چیز مهیج تر و مجذوب کننده تر از گذراندن تابستان در پارک آبی big surf نیست. این پارک آبی در جنوب ساحل اوساژ و پارک استانی دریاچه اوزارک واقع شده و انواع فعالیت های آبی در این پارک برای علاقمندان وجود دارند.

سایر کارهای شگفت انگیز

بعد از اینکه از جاذبه های دریاچه اوزارک Lake Ozark تماشا کردید، می توانید به دیگر نقاط میزوری بروید. بدون شک، این استان شگفتی های بسیاری برای بازتماشامایندگان داشته و تماشا تمامی آنها دست کم به یک سال زمان احتیاج دارد.

منبع: همگردی

به "دریاچه اوزارک؛ دریاچه ای کهنسال با جذابیت های فراوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریاچه اوزارک؛ دریاچه ای کهنسال با جذابیت های فراوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید