ساخت و نصب نخستین نشان شهری قم در مبادی ورودی شهر

به گزارش فارس کلوب، مدیر منطقه سه شهرداری قم از نصب نخستین نشان شهر قم اطلاع داد و گفت: این نشان با هزینه دو میلیارد ریالی احداث شده است.

ساخت و نصب نخستین نشان شهری قم در مبادی ورودی شهر

به نقل از شهرداری قم، مهرداد روحانی وزیری با تأکید بر اجرا و ساخت المان های با هویت در شهر قم اظهار کرد: یکی از کار هایی که برای نخستین بار در منطقه سه انجام شد، اجرا و ساخت نشان شهر قم بود.

او نصب نخستین نشان شهر قم در ورودی شهر را موردتوجه قرارداد و اضافه نمود: نخستین نشان شهر قم در ورودی شهر به وسیله شهرداری منطقه سه احداث و نصب شد که هزینه ای برابر دو میلیارد ریال داشت.

مدیر منطقه سه شهرداری قم تأکید کرد: با توجه به حجم مسافری که به صورت سالانه وارد شهر قم می گردد، باید به نصب نشان شهر قم و سایر المان های مرتبط با هویت شهر توجه بیشتری شده و در زیباسازی شهر اهتمام بیشتری داشته باشیم.

او نهاده شدن شهر قم را در راستا مواصلاتی 17 استان یادآور شد و گفت: شهر قم با توجه به وجود حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران، احتیاج به جذب جهانگرد و مسافر نداشته و تنها باید برای ماندگاری مسافر در شهر برنامه ریزی کنیم.

روحانی وزیری در خاتمه افزود: جهت ارائه امکانات مناسب به مسافران و زائران، دو بوستان لاله نسیم و بنیادی نیز سال جاری بااعتباری بالغ بر10 میلیارد ریال بهسازی شده و در اختیار مسافران و شهروندان نهاده شد.

فارس کلوب قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ساخت و نصب نخستین نشان شهری قم در مبادی ورودی شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت و نصب نخستین نشان شهری قم در مبادی ورودی شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید