قوچان نژاد: دوست دارم در ایران از فوتبال خداحافظی کنم

به گزارش فارس کلوب، تهران (پانا) - رضا قوچان نژاد معتقد است مهدی طارمی از لحاظ فنی می تواند تاثیر زیادی روی تیم ملی ایران بگذارد.

قوچان نژاد: دوست دارم در ایران از فوتبال خداحافظی کنم

به گزارش طرفداری، رضا قوچان نژاد در خصوص خط خوردن مهدی طارمی از سوی اسکوچیچ گفت: در خصوص مهدی طارمی من نظرم این است که هیچ کس نمی داند چه اتفاقی افتاده! فقط خود مربی و مهدی طارمی می دانند و یا بازیکنان تیم ملی. کسانی که آنجا نبودند نمی دانند و نمی توانند بدانند دقیقا چه اتفاقی افتاده است! فقط می توانیم نظراتمان را بدهیم و من فکر کنم همواره یک مربی وقتی تصمیمی می گیرد، چه خوب باشد و چه بد باشد، همانطورکه خودتان می دانید مشابه آن برای خود من هم رخ داده است، همواره باید به آن احترام گذاشت. حالا اینکه ما موافق تصمیم او هستیم یا نیستیم آن یک چیز دیگر است.

رضا قوچان نژاد ادامه داد: به هرحال سرمربی است و یک تصمیمی را می گیرد. خودتان می دانید من از روی تجربه ام صحبت می کنم. چه تصمیمش خوب باشد، چه بد، آخر سر باید احترام بگذاریم چون سرمربی است. اما از طرف دیگر خب من مهدی طارمی را خیلی دوست دارم، بازی اش را نیز خیلی قبول دارم. به نظر من از طرف دیگر یک بازیکنی که می تواند به تیم ملی یاری کند و تیم ملی را یک لول بالاتر ببرد و نتایج خوبی را برای تیم ملی رقم بزند، همواره باید دعوت گردد. مهدی طارمی یکی از بازیکنانی است که خیلی می تواند به تیم ملی یاری کند، برای همین هر بازیکنی که می تواند تیم ملی را بهتر کند باید دعوت گردد. بازهم می گویم من سرمربی نیستم و فقط نظرم این است چون نمی دانم چه اتفاقی افتاده و دقیقا بحث شان چیست و چرا با هم اینطور شدند. آن هم فقط سر یک توییت! فکر می کنم این حل شدنی است، فقط باید با هم بنشینند و حلش نمایند.

قوچان نژاد در انتها در خصوص احتمال حضور در لیگ برتر گفت: بله همانطور که پیش تر گفتم من دوست دارم در ایران فوتبالم را دنبال کنم و در همین ایران از فوتبال خداحاقظی کنم.

منبع: خبرگزاری پانا

به "قوچان نژاد: دوست دارم در ایران از فوتبال خداحافظی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوچان نژاد: دوست دارم در ایران از فوتبال خداحافظی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید