لوفت هانزا تعلیق پروازهایش به ایران را تمدید کرد

به گزارش فارس کلوب، هواپیمایی لوفت هانزا، اتریشی و امارات اعلام کردند که تعلیق پروازهایشان به ایران را به علت توسعه شیوع کرونا، تا 30 آوریل (11 اردیبهشت) تمدید می نمایند.

لوفت هانزا تعلیق پروازهایش به ایران را تمدید کرد

گروه هواپیمایی لوفت هانزا گفت که لغو و تعلیق پرواز هواپیماهایش به ایران و چین را تمدید نموده است. این گروه هواپیمایی آلمانی پروازهایش به ایران را تا تاریخ 30 آوریل و پروازهایش به چین را تا 24 آوریل به حالت تعلیق درآورد.

لوفت هانزا در بیانیه ای گفت که ایمنی مسافران و کارمندان، اولویت اصلی این گروه هواپیمایی است و پس از ارزیابی دقیق کلیه اطلاعات مربوط به بیماری کرونا تصمیم گرفت تا پروازهایش بین آلمان، سوئیس، اتریش و چین را تا تاریخ 24 آوریل (5 اردیبهشت) به حال تعلیق درآورد. در همین حال، تعلیق پروازهای این گروه هواپیمایی آلمانی به تهران نیز تا 30 آوریل (11 اردیبهشت) تمدید شد.

شرکت هواپیمایی لوفت هانزا چند روز قبل نیز اعلام نموده بود که به علت شیوع بیماری کرونا، پرواز 20 درصد هواپیماهایش را متوقف نموده است. پیش از این زیرمجموعه های لوفت هانزا، از جمله یورو وینگز، سوئیس ایرلاینز و اتریش ایرلاینز نیز به علت شیوع این بیماری مجبور به کاهش چشمگیر پروازهای خود شده بودند.

شرکت هواپیمایی اتریشی و امارات نیز همین تصمیم را اتخاذ و لغو پروازهای خود به ایران را تا 30 آوریل تمدید کردند.

شمار مبتلایان به کرونا به تازگی از مرز 100 هزار نفر گذشت و آمارهای نگران کننده از بعضی کشورها از جمله کشورمان، کره جنوبی و ایتالیا نشان می دهد که شمار افراد آلوده به ویروس کرونا به سرعت در حال افزایش است. علاوه بر این، پس از ایتالیا که آلوده ترین کشور اروپایی از این حیث به شمار می رود، 670 مورد ابتلا به کرونا در آلمان گزارش شده است تا این کشور پس از ایتالیا، رتبه دوم را در میان کشورهای اروپایی داشته باشد. بر اساس آمارهای رسمی از سوی وزارت بهداشت، شمار مبتلایان به کرونا در ایران نیز به 5,823 نفر رسیده است و متأسفانه 145 نفر نیز فوت نموده اند.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا / newsroom.lufthansagroup.com

به "لوفت هانزا تعلیق پروازهایش به ایران را تمدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوفت هانزا تعلیق پروازهایش به ایران را تمدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید