مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

به گزارش فارس کلوب، دولت کانادا برای سرمایه گذاران بین المللی، برنامه های مهاجرتی متنوعی را ایجاد کرده که بر اساس آن سرمایه گذاران کشورهای دیگر می توانند ثروت و سرمایه خود را به کانادا بیاورند و با سرمایه گذاری قابل توجه در کانادا به رشد اقتصادی کانادا کمک کنند. سرمایه گذارانی که تمامی الزامات لازم برای برنامه های مهاجرت تجاری کانادا را دارند، همراه با اعضای نزدیک خانواده شان، می توانند ویزای اقامت دائم کانادا را دریافت کنند.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

برنامه سرمایه گذاری اقتصادی دولت فدرال کانادا از سال 2014 به طور دائمی بسته شده است اما متقاضیانی که مایل به سرمایه گذاری اقتصادی در کانادا هستند، می توانند برنامه سرمایه گذاری اقتصادی استان کبک (QIIP) را مد نظر قرار دهند. همچنین برنامه های مهاجرتی دیگری برای سرمایه گذاری در کانادا وجود دارد که در ادامه این مقاله بررسی خواهیم کرد.

سازمان مهاجرتی ونوس ایرجی با ارائه مشاوره تخصصی آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در زمینه مهاجرت به کانادا و سرمایه گذاری در کانادا خواهد بود. شما می توانید با پر کردن فرم مشاوره با سازمان مهاجرتی ونوس ایرجی در ارتباط باشید.

برنامه های مهاجرتی برای سرمایه گذاری در کانادا

برنامه های مهاجرتی مختلف برای سرمایه گذاری در کانادا عبارتند از:

  • سرمایه گذاری از طریق برنامه های مهاجرتی استانی (PNP)

در برنامه های مهاجرتی استانی (PNP) مخفف Provincial Nominee Program متقاضیان بر اساس تعدادی از فاکتورها مانند سن، تحصیلات، تجربه کاری از طریق یک استان، برای مهاجرت و اخذ اقامت انتخاب می شوند. بیشتر برنامه های مهاجرتی استانی دارای یک برنامه مهاجرتی کارآفرینی یا سرمایه گذاری هستند.

هر استانی بر اساس دارایی خالص و الزامات تجاری، معیارهای پذیرش خود را دارد تا بتواند نیازهای فوری و بلندمدت منطقه مربوطه خود را به بهترین نحو برآورده کند. متقاضیان واجد شرایط سرمایه گذاری در کانادا از طریق برنامه های مهاجرتی استانی، می توانند برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند.

  • سرمایه گذاری از طریق استارتاپ

کانادا در پی کارآفرینان با استعدادی است که علاقه مند به راه اندازی مشاغلی هستند که ضمن ایجاد فرصت های شغلی برای ساکنان آن، به رشد اقتصادی کانادا کمک می کند.

برنامه ویزای استارت آپ کانادا به کارآفرینان این فرصت را می دهد که به منظور ایجاد یک بیزینس نو به کانادا مهاجرت کنند. کارآفرینان مهاجر باید ثابت کنند که بیزینس آنها نوآورانه است، مشاغل نوی برای کانادایی ها ایجاد می کند و می تواند در مقیاس جهانی رقابت کند.

  • سرمایه گذاری از طریق خرید بیزینس

برای خرید بیزینس در کانادا 4 روش وجود دارد:

  1. راه اندازی بیزینس نو
  2. خرید یک بیزینس فعال
  3. خرید سهام یک بیزینس فعال (حداقل 33٪ یا بیشتر)
  4. خرید فرنچایز (کپی رایت)
  • سرمایه گذاری از طریق خوداشتغالی

برنامه مهاجرتی افراد خوداشتغال برای متقاضیان این امکان را فراهم می کند که به صورت دائم به عنوان یک فرد خوداشتغال به کانادا مهاجرت کنند.

اگر متقاضی این برنامه مهاجرتی هستید، باید:

  • دارای تجربه مرتبط در فعالیت های فرهنگی، هنری یا ورزشی باشید.
  • بتوانید سهم قابل توجهی در زندگی فرهنگی یا ورزشی کانادا داشته باشید.
  • الزامات پزشکی، امنیتی و اقتصادی را برآورده کرده باشید.
  • برنامه سرمایه گذار مهاجر در کبک (QIIP)

QIIP برای سرمایه گذاران این شرایط را فراهم می کند تا با سرمایه گذاری 1.2 میلیون دلاری کانادا بدون ریسک از طریق یک واسطه اقتصادی تایید شده، اقامت دائم کانادا را دریافت کنند.

توجه: اداره مهاجرت استان کبک بیان نمود که برنامه سرمایه گذاری در کبک (QIIP) تا ماه آوریل سال 2023 بسته خواهد ماند.

مزایای سرمایه گذاری در کانادا

برخی از مزایای سرمایه گذاری و زندگی در کانادا عبارتند از:

کیفیت بالای زندگی در کانادا و داشتن آزادی های مدنی و آزادی اقتصادی

سطح بالای تحصیلات و بهداشت و درمان

  • کاهش نرخ اقتصادیات شرکت ها (کانادا در تلاش برای تشویق رشد اقتصادی و جذب سرمایه گذاران بین المللی، به تدریج نرخ اقتصادیات خود را طی نه سال گذشته از 18 درصد به نرخ فعلی 15 درصد کاهش داده است)
  • نرخ پایین جرم و جنایت
  • استانداردهای بالای زندگی و مسکن مقرون به صرفه
  • اقتصاد باز و پویا که فرصت های متعددی را ارائه می دهد.
  • جامعه آزاد و دموکراتیک
  • مشوق های اقتصادی و هزینه های عملیاتی کم برای ایجاد مشاغل
  • امکان داشتن تابعیت دوگانه

اگر شما هم قصد دارید تا به عنوان یک سرمایه گذار به کانادا مهاجرت کنید و اقامت دائم این کشور را دریافت کنید، سازمان مهاجرتی ونوس ایرجی با مشاوران و وکلای حرفه ای و با تجربه، در زمینه سرمایه گذاری در کانادا همراه شما خواهند بود. تیم سازمان مهاجرتی ونوس ایرجی بهترین برنامه مهاجرتی را متناسب با نیازهای تجاری و مهاجرتی شما بررسی و شناسایی می کنند.

منبع: همگردی

به "مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید