نیوزلند مرزهایش را به روی دنیا باز کرد

به گزارش فارس کلوب، مرزهای نیوزلند روز دوشنبه به طور کامل به روی گردشگران از سراسر دنیا باز شد؛ این اتفاق برای اولین بار از زمان بسته شدن مرزها به علت همه گیری کووید-19 در مارس 2020 رخ می دهد.

نیوزلند مرزهایش را به روی دنیا باز کرد

به گزارش فارس کلوب به نقل از سی تی وی، مرزهای نیوزلند ابتدا در ماه فوریه برای نیوزلندی ها بازگشایی شد و محدودیت ها به تدریج کاهش یافت.

فرایند بازگشایی مرزها با دادن اجازه برگشت به نیوزلند به افرادی که برای ورود احتیاج به ویزا داشتند و دارندگان ویزای دانشجویی کامل شد. نیوزلند حالا به کشتی های کروز و قایق های تفریحی خارجی هم اجازه می دهد در بنادرش پهلو بگیرند.

بیشتر گردشگرانی که وارد نیوزلند می شوند هنوز باید در برابر کووید واکسینه شوند و بعد از ورود دو آزمایش کووید را انجام دهند. با این حال، هیچ الزامی برای قرنطینه وجود ندارد.

نخست وزیر نیوزلند، روز دوشنبه در جریان سخنرانی در اجلاس تجاری چین در اوکلند، گفت که مرحله نهایی بازگشایی مرزها لحظه باشکوهی بوده است.

این یک فرایند مرحله ای و محتاطانه از ماه فوریه بوده است، چون ما در کنار سایر نقاط دنیا به مدیریت یک بیماری همه گیر دنیای بسیار فعال ادامه می دهیم و در عین حال مردممان را ایمن نگه می داریم.

جدیدترین مطالب

بر اساس نتایج یک نظرسنجی کبک سیتی برترین شهر کانادا شد

کدام مکان ها در تعطیلات روز ویکتوریا باز هستند؟

نصب حلقه بزرگ در مرکز شهر مونترال

رویدادهای گردشگری بهاری کانادا ؛ تماشای شگفتی

دانش آموزان بین المللی نقش مهمی در اقتصاد نیوزلند داشتند و ارائه دهندگان خدمات آموزشی امیدوارند بازگشایی مرزها دوباره به مدارس و دانشگاه های سراسر این کشور یاری کند.

وزیر گردشگری نیوزلند ، گفت که بازگشت کشتی های کروز هم جان تازه ای برای صنایع محلی خواهد بود:

بیشتر سفرهای دریایی در طول ماه های گرمتر از اکتبر تا آوریل انجام می گردد و تابستان به طور کلی فصل گردشگری ما است. یعنی این صنعت با تمام قوا پیش خواهد رفت.

منبع: خبرکانادا

به "نیوزلند مرزهایش را به روی دنیا باز کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیوزلند مرزهایش را به روی دنیا باز کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید