مهم ترین رویداد های امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ساخت ونتیلاتور در شرکت فاکسکان تا به روزرسانی گوشی گلکسی J6

به گزارش فارس کلوب، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید. مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

مهم ترین رویداد های امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ساخت ونتیلاتور در شرکت فاکسکان تا به روزرسانی گوشی گلکسی J6

شرکت فاکسکان، بزرگترین شریک فراوری اپل برای آیفون، میخواهد ساخت ونتیلاتور ها را شروع کند. مدیرعامل شرکت فناوری پزشکی Medtronic خاطرنشان کرد که فاکسکان با Medtronic همکاری نموده است تا در طی چهار تا شش هفته آینده در کارخانه خود در ویسکانسین ونتیلاتور بسازد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

محصول جدید مایکروسافت سرفیس دوئو برای اولین بار سال گذشته در رویداد سرفیس مایکروسافت معرفی گردید. این محصول تجسم تصور مایکروسافت از آنچه یک تلفن هوشمند می تواند با نمایشگر دوگانه خود انجام دهد را نشان می دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از میلیاردر های فناوری در حال تأمین بودجه بلاعوض سریع تا 500 هزار دلار برای تحقیقات COVID-19 هستند، با هر تصمیم اعطای یاری هزینه در کمتر از 48 ساعت بودجه ارسال خواهد شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی هوشمند می A3 شرکت چینی شیائومی بخشی از برنامه اندروید وان است، بنابراین انتظار داریم که این گوشی به روزرسانی های سریع و پیاپی را کسب کند. با این حال شیائومی واقعاً با به روزرسانی اندروید 10 که دو بار نیز لغو شده است مشکل دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت سامسونگ گوشی گلکسی J6 را با سیستم عامل اندروید 8.0 Oreo در ماه مه سال 2018 معرفی کرد. این گوشی در ماه آوریل گذشته آپدیت اندروید 9 پای را دریافت کرد و اکنون اندروید 10 را دریافت نموده است که می تواند آخرین به روزرسانی مهم نرم افزاری آن باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویداد های امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ساخت ونتیلاتور در شرکت فاکسکان تا به روزرسانی گوشی گلکسی J6" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویداد های امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ساخت ونتیلاتور در شرکت فاکسکان تا به روزرسانی گوشی گلکسی J6"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید