نتایج یک پژوهش: 85 درصد بستری های کرونایی ماه ها پس از ترخیص بهبود نیافته اند

به گزارش فارس کلوب، یک مطالعه نو نشان می دهد، بیشتر بیماران کووید 19 که در طول موج زمستان گذشته در بیمارستان بستری شده بودند هنوز به طور کامل بهبود نیافته اند.

نتایج یک پژوهش: 85 درصد بستری های کرونایی ماه ها پس از ترخیص بهبود نیافته اند

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت فارس کلوب به نقل از دیلی میل، نتایج یک آنالیز که اخیرا صورت گرفته نشان می دهد، تقریبا 85 درصد از بیمارانی که در اثر ابتلا به کووید 19 در بیمارستان بستری شدند، پس از گذشت ماه ها از ترخیص، هنوز کامل بهبود نیافته اند، ضمن اینکه 55 درصد از آنها از بیماری قلبی یا ریوی نو خبر داده اند.

این مطالعه نو که به وسیله محققان دانشگاه میشیگان صورت گرفته نشان می دهد تقریبا 85 درصد از افرادی که در اواخر سال 2020 با کووید 19 بستری شده اند، هنوز علائم این ویروس را با وجود گذشت بیش از 6 ماه احساس می نمایند.میانگین سنی بیماران در این مطالعه 60 سال و مبه وسیله زمان بستری در بیمارستان پنج روز بود.

پیش از این تحقیق صورت گرفته در چین نشان داده بود، دوسوم بیمارانی که به شدت به کووید 19 مبتلا شده اند تا شش ماه بعد از آلودگی به ویروس کرونا به عوارض درازمدتی مانند درد عضلانی، خستگی و اختلالات روانی دچارند.

براساس یافته های نو بعضی از بیماران حتی مجبورند نشسته بخوابند یا از دستگاه اکسیژن خانگی به علت عوارض ناشی از ویروس استفاده نمایند.

جک ایواشینا، نویسنده و سرپرست گروه پزشکی داخلی میشیگان در بیانیه ای گفت: این افراد پس از بستری شدن در بیمارستان مسائل بسیار بدتری نسبت به آنچه پزشکان انتظار داشتند، دارند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "نتایج یک پژوهش: 85 درصد بستری های کرونایی ماه ها پس از ترخیص بهبود نیافته اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج یک پژوهش: 85 درصد بستری های کرونایی ماه ها پس از ترخیص بهبود نیافته اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید