پوکو رسماً از اولین ساعت هوشمند خود به همراه بادز پرو Genshin رونمایی کرد

به گزارش فارس کلوب، شرکت پوکو امروز با معرفی محصولات تازه خود روز شلوغی را پشت سر گذاشت. از جمله مهم ترین محصولی که پوکو از آن رونمایی کرد می توان به گوشی هوشمند پوکو F4 GT اشاره نمود که در واقع همان نسخه ریبرند شده ردمی K50G است. این گوشی هوشمند از مشخصاتی نظیر نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED با رزولوشن FHD+ و رفرش ریت 120 هرتزی، باتری 4700 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 وات و اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره می برد. در کنار این گوشی ما شاهد معرفی اولین ساعت هوشمند پوکو به نام پوکو واچ هستیم که به همراه پوکو بادز پرو نسخه Genshin Impact به کاربران پرتعداد این برند معرفی گردید. در ادامه به آنالیز این دو محصول خواهیم پرداخت.

پوکو رسماً از اولین ساعت هوشمند خود به همراه بادز پرو Genshin رونمایی کرد

ساعت هوشمند پوکو واچ

اولین ساعت هوشمند شرکت پوکو به نظر می رسد که نسخه ری برند شده ساعت هوشمند ردمی واچ 2 است. از لحاظ ظاهری باید بگوییم که پوکو واچ از یک نمایشگر مربعی شکل با لبه های تخت و یک دکمه چرخان در سمت راست بدنه خود بهره می برد. پوکو واچ مجهز به نمایشگری 1.6 اینچی از نوع AMOLED است که به لطف استفاده از این پنل می تواند قابلیت Always-On یا صفحه همواره-روشن را در اختیار کاربر بگذارد. صفحه همواره روشن در این دستگاه با چند واچ مختلف در دسترس خواهد بود. علاوه بر این، کاربران قادر خواهند بود از بین بیش از 100 واچ فیس نمایشگر ساعت خود را شخصی سازی نمایند و در واقع پوکو در این مقوله دست آن ها را باز گذاشته است.

از لحاظ قابلیت های ورزشی این ساعت هوشمند باید بگوییم که پوکو واچ از بیش از 100 حالت ورزشی، GPS، حسگر ضربان قلب، پایش سطح اکسیژن خون (SpO2) و تشخیص تمرین های ورزشی پشتیبانی می نماید. یکی از قابلیت های بسیار کاربردی این ساعت نظارت بر شرایط خواب است که می تواند سطوح مختلف شامل خواب سبک، REM و سنگین را تشخیص دهد. پوکو ادعا می نماید که این ساعت هوشمند می تواند تا 14 روز شارژدهی را برای کاربرانش به ارمغان بیاورد که با شارژر مغناطیسی به سرعت شارژ می گردد. در نهایت باید اشاره کنیم که این ساعت هوشمند با استاندارد 5ATM در برابر آب مقاوم است و کاربران می توانند از بین سه رنگ مشکی، سفید و آبی دست به انتخاب بزنند. قیمت اولیه پوکو واچ نیز 79 دلار در نظر گرفته شده است.

پوکو بادز پرو نسخه Genshin Impact

در کنار گوشی هوشمند پوکو F4 GT و ساعت هوشمند پوکو واچ، این شرکت از هدفون بی سیم نو خود با نام پوکو بادز پرو نسخه Genshin Impact نیز رونمایی کرد. این ایربادز نو یک جفت هدفون TWS است که به رنگ قرمز طراحی شده و یادآور شخصیت دوست داشتنی Klee از بازی نقش آفرینی محبوب است. پوکو ادعا می نماید که این هدفون نو از فناوری هوش مصنوعی برای تنظیم اتوماتیک تنظیمات حذف نویز فعال بر اساس سطح سر و صدای محیط اطراف شما استفاده می نماید. همانطور که در تصاویر این هدفون معین است، پوکو در طراحی ایرباد خود از شیوه های سنتی با درایورهای دینامیک 9 میلی متری استفاده نموده که داخل گوش کاربران قرار می گیرد. بعلاوه یک سیستم هوش مصنوعی پیشرفته برای انتقال صدا در پر سر و صداترین محیط ها درون پوکو بادز پرو تعبیه شده است.

در خصوص عمر باتری، پوکو ادعا می نماید که این محصول می تواند با یک بار شارژ کامل تا 28 ساعت شارژدهی را به کاربران ارائه دهد. باید خاطر نشان کرد که این هدفون بی سیم از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می نماید که می توان آن را در مدت تنها 10 دقیقه به طور کامل شارژ کرد. بعلاوه کیس شارژ از فناوری شارژ بی سیم پشتیبانی می نماید و شارژ شدن آن در حدود یک ساعت زمان می برد.

از دیگر ویژگی های قابل توجه پوکو بادز پرو نسخه Genshin Impact می توان به قابلیت اتصال همزمان به دو دیوایس و مقاومت IPX4 در برابر پاشش آب اشاره نمود. در خصوص قیمت این محصول نو پوکو باید بگوییم که با قیمت 73 دلار در اختیار کاربران علاقمند به این برند قرار خواهد گرفت.

منبع: Xda-developers

منبع: دیجیکالا مگ

به "پوکو رسماً از اولین ساعت هوشمند خود به همراه بادز پرو Genshin رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوکو رسماً از اولین ساعت هوشمند خود به همراه بادز پرو Genshin رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید