گوشی پرچمدار تازه سامسونگ در دنیای واقعی، عکس

به گزارش فارس کلوب، دیجیاتو نوشت: تنها چند هفته قبل از معرفی رسمی سری گلکسی S24، حالا تصاویر واقعی گلکسی اس 24 اولترا به سطح اینترنت راه پیدا نموده است. در این تصاویر که کیفیت نسبتاً خوبی دارند، می توانیم طراحی جلو و عقب گوشی را ببینیم.

گوشی پرچمدار تازه سامسونگ در دنیای واقعی، عکس

یک منبع مطلع در شبکه اجتماعی ایکس به نام WorkaholicDavid دو تصویر را به اشتراک گذاشته است که ظاهراً گلکسی S24 اولترا را نشان می دهند. این گوشی نسبت به نسل قبلی حاشیه های خمیده کنار نمایشگر را کنار گذاشته و این بار از صفحه ای تماماً تخت استفاده نموده است. بعلاوه مانند نسل گذشته، دوربین سلفی را به صورت حفره ای در بالای صفحه نمایش می بینیم.

  • آشپزی و ظرف شستن را به این ربات بسپارید

گلکسی S24 اولترا در دنیای واقعی

تغییر دیگری که در گزارش ها به آن اشاره شده بود، کاهش میزان حاشیه های اطراف نمایشگر است که در این تصویر با توجه به تصویر پس زمینه مشکی آن، شاید چندان قابل تشخیص نباشد. البته در مجموع این کاهش حاشیه بسیار اندک بوده است.

در عقب، گلکسی اس 24 اولترا از دوربین چهارگانه ای با طراحی آشنای گلکسی اس 23 اولترا استفاده می نماید. البته در این جا به نظر می رسد که سنسورها بزرگ تر شده اند، هرچند برای اطمینان باید منتظر رونمایی رسمی بمانیم.

طبق شایعات، گلکسی S24 اولترا از دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با سنسور ایزوسل HP2SX استفاده می نماید و می تواند فیلم برداری 4K با نرخ 120 فریم برثانیه داشته باشد. بعلاوه گفته می گردد که سال جاری زوم 10 برابری دوربین تله فوتو جای خود را به زوم 5 برابری داده اما کیفیت آن افت پیدا نخواهد کرد.

دیگر نکته قابل توجه در این تصویر، رنگ تازه گلکسی اس 24 اولترا است که در نسل قبلی وجود نداشت و در این جا بسیار مجذوب کننده به نظر می رسد.

براساس گزارش ها، گفته می گردد که گلکسی S24 اولترا در تمامی بازارها به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز خواهد شد و با رابط کاربری تازه One UI 6.1 عرضه می گردد. این گوشی بعلاوه باید قابلیت های زیادی مبتنی بر هوش مصنوعی مولد داشته باشد.

  • ناپدید شدن جنازه مسافران تایتانیک/ چرا تا به حال بقایای هیچ انسانی داخل کشتی پیدا نشده؟

  • کار گذاشتن دوربین شفاف و پنهان درون شیشه

5858

منبع: خبرآنلاین

به "گوشی پرچمدار تازه سامسونگ در دنیای واقعی، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی پرچمدار تازه سامسونگ در دنیای واقعی، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید