پیشرفت 40 درصدی پروژه مشارکتی تهرانسر

به گزارش فارس کلوب، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از پیشرفت 40 درصدی پروژه مشارکتی تهرانسر ذیل طرح اقدام ملی فراوری مسکن اطلاع داد.

پیشرفت 40 درصدی پروژه مشارکتی تهرانسر

به گزارش گروه مالی فارس کلوب به نقل از وزارت راه و شهرسازی، خلیل محبت خواه با اعلام اینکه یکی از اهداف اجرای طرح مسکن تهرانسر ساخت 1000 هزار واحد مسکونی و تجاری، بستر سازی و فراهم آوردن زمینه های رونق فراوری در حوزه مسکن و ساختمان و تعادل در عرضه و تقاضای مسکن در غرب شهر تهران است، گفت: امیدواریم ادامه طرح در تهرانسر به زودی کلید بخورد.

وی افزود: با توجه به زمان شروع پروژه مسکن تهرانسر در شهریورماه 1398 و برنامه ریزی برای پایان پروژه در شهریور 1401 کار و فعالیت در این پروژه به صورت هفتگی رصد می گردد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از پیشرفت 40 درصدی این پروژه مشارکتی ذیل طرح فراوری مسکن اطلاع داد و گفت: مقرر شده است ظرف هفته آینده مشاورین شرکت های سازنده نسبت به آنالیز نقشه ها و اصلاح موارد درخواستی به وسیله سازمان نظام مهندسی اقدام و سرانه های هفت گانه اراضی یاد شده مجدداً آنالیز و موضوع بازنگری شده و طرح ساماندهی برای ارائه در کمیسیون ماده 5 شهر تهران آماده گردد.

محبت خواه در پایان با تاکید بر نظارت هر چه بیشتر ناظرین پروژه ها جهت اجرایی شدن هر چه بهتر پروژه، نسبت به فعال نمودن اکیپ های دیوار چینی و تأسیسات برقی و مکانیکی و مشارکت انبوه سازان برای فعالیت بیشتر و سریع تر اکیپ ها در کارگاه های عملیاتی و جبران تأخیرات بر اساس برنامه زمانبندی، با رعایت مشخصات فنی و اخذ تأییدیه ها و الزامات HSE (موارد ایمنی) اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پیشرفت 40 درصدی پروژه مشارکتی تهرانسر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشرفت 40 درصدی پروژه مشارکتی تهرانسر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید