پیشی دریافت فراوری مقالات زیست فناوری از سایر مقالات

به گزارش فارس کلوب به نقل از معاونت علمی و فناوری، دکتر مصطفی قانعی دبیر ستاد توسعه زیست فناوری گفت:ما کوشش می کنیم رتبه ایران را در حوزه زیست فناوری در آسیا ارتقا دهیم؛ کوششی که تا همین امروز هم ما را از اهداف سند چشم انداز جلوتر انداخته است.

پیشی دریافت فراوری مقالات زیست فناوری از سایر مقالات

دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: اگر رتبه ایران در حوزه زیست فناوری را با سند چشم انداز مقایسه کنیم، متوجه خواهیم شد که حوزه زیست فناوری از سند چشم انداز خیلی جلوتر است و در منطقه رقیبی نداریم.

به گفته وی، رتبه ایران از نظر فراوری مقالات علمی در دنیا شانزدهم است که این رتبه در حوزه مقالات زیستی به مقام سیزدهم رسیده است. یعنی 4 رتبه بالاتر از دیگر حوزه های علمی.

وی ادامه داد: این افتخار جز با کوشش و همت متخصصان و نخبگان ایرانی به دست نیامده است. اتفاقی که ایران را در میان کشورهای عظیم و قوی زیستی در دنیا قرار داده است. در این شرایط سخت دنیای داروهای فراوریی ایرانی به دیگر کشورها صادر می گردد و نام ایران به عنوان یکی از فراوریکنندگان دارو در دنیا مطرح است.

قانعی در ادامه اعلام کرد: ما در کوشش هستیم تا زیست فناوری را به قله های دنیای برسانیم و توانمندی ها و ظرفیت های جوانان کشور را به دنیا اثبات کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پیشی دریافت فراوری مقالات زیست فناوری از سایر مقالات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشی دریافت فراوری مقالات زیست فناوری از سایر مقالات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید