کمالوند: فکر نمی کردم شاهین بوشهر تا این حد سختکوش باشد، بازی از دست داور در رفت

به گزارش فارس کلوب، سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: می دانستم شاهین انگیزه دارد، اما فکر نمی کردم این قدر سختکوش باشد و بازیکنان این تیم بسیار خوب کوشش کردند.

کمالوند: فکر نمی کردم شاهین بوشهر تا این حد سختکوش باشد، بازی از دست داور در رفت

به گزارش خبرنگار فارس کلوب از بوشهر، فراز کمالوند پس از رجحان 4 بر 3 نفت مسجدسلیمان مقابل شاهین شهرداری بوشهر در ضربات پنالتی گفت: خیلی خوشحالم که به شهر بوشهر بازگشتم. بابت اتفاقات فصل گذشته و جدایی ام از شاهین، یک عذرخواهی بزرگ به مردم بوشهر بدهکارم. امیدوارم خدا توفیقی بدهد تا دوباره به بوشهر بازگردم و دِینم را ادا کنم. سالی که در خدمت شاهین شهرداری بوشهر بودم، یکی از برترین فصول ورزشی من بود، اما اتفاقات به گونه ای رقم خورد که نتوانم تا سرانجام فصل در شاهین بمانم. شاید مقدّر نبود این اتفاق بیفتد و ان شاءالله سعادت نصیبم گردد تا دوباره به مکتب شاهین خدمت کنم.

وی با بیان اینکه بازی برای نفتی ها سخت شد، توضیح داد: سه روز پیش ملاقات بسیار سنگینی مقابل تراکتور داشتیم و در نیمه اول بازی با شاهین به 8،9 بازیکن استراحت دادیم. با این حال مجبور شدیم در وقت اضافه از پنج نفر از این بازیکنان استفاده کنیم. می دانستم شاهین برای این بازی انگیزه دارد، اما فکر نمی کردم این قدر سختکوش باشد و بازیکنان این تیم بسیار خوب کوشش کردند. امیدوارم شاهین به شرایط عادی بازگردد و حیف است که این تیم در جایگاه اصلی خود یعنی لیگ برتر نباشد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه در بوشهر کار نموده و عشق مردم این استان به شاهین را می داند، گفت: از استاندار، شهردار و شورای شهر بوشهر درخواست می کنم تیم را به امان خدا رها نکنند. شاهین خیلی علاقه مند دارد و امیدوارم مسائل باشگاه حل گردد تا تیمی در خور نام شاهین باشد. ان شاءالله این تیم در لیگ برتر، جایگاه خوبی به دست بیاورد و امیدوارم شاهین را خیلی زود در لیگ برتر ببینیم.

کمالوند در خصوص کار سخت شاگردانش در این مسابقه گفت: در نیمه اول تیم دوم خودمان را به زمین فرستادیم و فکر می کردیم کار را در نیمه اول تمام کنیم. با این حال شاهین خیلی خوب بازی کرد.

وی در خصوص قضاوت ابوالفضل گرجی گفت: داور هیچ عمدی نداشت که بد قضاوت کند، اما بازی در نیمه دوم از دست او خارج شد و اخطارهای زیادی به بازیکنان داد. هر دو تیم در روزهای آینده بازی دارند و خدا را شکر بازیکنان دو تیم به صورت شدید مصدوم نشدند. از صمیم قلب برای شاهین آرزوی موفقیت می کنم و در شش ماهی که در بوشهر زندگی کردم، جز خوبی از مردم این شهر ندیدم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که آیا نفتی ها در لیگ برتر ماندنی خواهند شد یا خیر، مطرح نمود: این هم همایی است که در دو سال اخیر روی دوش ما نشسته است! سال گذشته 15 روز مانده به شروع لیگ یک، شاهین را تحویل گرفتم و سال جاری هم در فاصله 17 روز تا شروع لیگ برتر، کارم را در نفت مسجدسلیمان شروع کردم. این موضوع باعث می گردد کار بسیار سخت باشد و شرایط در لیگ برتر سخت تر است. قول می دهم نفت حتماً در لیگ برتر می ماند و با تقویت تیم در نیم فصل، جایگاه آبرومندی کسب می کنیم.

کمالوند که سابقه راهنمایی شاهین شهرداری بوشهر را در کارنامه دارد، در خصوص راهکار مسائل این باشگاه گفت: شاهین باید خصوصی گردد و مالکی متموّل به این باشگاه بیاید. زمانی که در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر بازی کردیم، جوّی وحشتناک بر ورزشگاه حاکم بود. حیف است که شاهین به این روز بیفتد و باشگاه باید خصوصی گردد. شهرداری بوشهر هم تا جایی می تواند از شاهین حمایت کند که این هم کافی نیست. شاهین پیشکسوتان و مکتب بزرگی دارد و باید فکری اساسی به حال این باشگاه کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کمالوند: فکر نمی کردم شاهین بوشهر تا این حد سختکوش باشد، بازی از دست داور در رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمالوند: فکر نمی کردم شاهین بوشهر تا این حد سختکوش باشد، بازی از دست داور در رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید