کنفرانس اقتصاد کشاورزی در حوزه بازاریابی و تجارت در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود

به گزارش فارس کلوب، دوازدهمین کنفرانس ملی اقتصاد کشاورزی در حوزه بازاریابی و تجارت محصولات کشاورزی در 11 و 12 خرداد در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود.

کنفرانس اقتصاد کشاورزی در حوزه بازاریابی و تجارت در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود

به گزارش خبرنگار دانشگاه فارس کلوب، دوازدهمین کنفرانس ملی اقتصاد کشاورزی، در بخش های تحول سیاست ها و برنامه های توسعه کشاورزی، بازاریابی و تجارت محصولات کشاورزی، اقتصاد تولید و مدیریت کشاورزی و اقتصاد منابع طبیعی و محیط زیست در دانشگاه های کشور برگزار می شود. دانشگاه فردوسی مشهد میزبان بخش دوم این کنفرانس ملی خواهد بود.

هدف از برگزاری این کنفرانس بسترسازی و هم افزایی بین مراکز دانشگاهی، تحقیقاتی و اجرایی برای ایجاد نگرش مشترک در حوزه تحول در کشاورزی و بررسی مهم ترین چالش ها در حوزه سیاست ها و مدیریت کشاورزی عنوان شده است.

این بخش از کنفرانس ملی اقتصاد کشاورزی موضوعاتی مانند سیاست های ارتقای کارایی کارکرد های بازار محصولات و نهاده های کشاورزی، تحریم های اقتصادی و بازار محصولات و نهاده های کشاورزی، مدیریت هوشمند زنجیره ارزش و تأمین کشاورزی با تأکید بر شرکت ها دانش بنیان، بورس کالای کشاورزی، کشاورزی قراردادی و رفتار فعالان بازار کشاورزی، تجارت محصولات کشاروزی و مواد غذایی، ایجاد و تکمیل زنجیره تأمین و ارزش محصولات سالم و ارگانیک با استفاده از شرکت های دانش بنیان و کسب و کار های کشاورزی و شتاب دهنده های استارتاپی برنامه ریزی شده است.

برگزاری این مراسم در روز های 11 و 12 خرداد اعلام شده است و علاوه بر دانشگاه فردوسی، دانشگاه های شیراز، علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان و علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری نیز مشارکت دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کنفرانس اقتصاد کشاورزی در حوزه بازاریابی و تجارت در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنفرانس اقتصاد کشاورزی در حوزه بازاریابی و تجارت در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید