گل محمدی: ورزشگاه تختی برای لیگ بیستم فوتبال آماده می شود

به گزارش فارس کلوب، رضا گل محمدی در مصاحبه با خبرنگاران به اختصاص بودجه 10 میلیارد تومانی برای بازسازی ورزشگاه تختی تهران اشاره کرد و گفت: در نشستی که در دفتر وزیر ورزش و با حضور شخصِ وزیر، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران و مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی برگزار گشت در مورد بازسازی ورزشگاه تختی و تکمیل سالن 3.500 نفری بعثت (مجموعه ورزشی شهید معتمدی) صحبت و تصمیم گیری شد.

گل محمدی: ورزشگاه تختی برای لیگ بیستم فوتبال آماده می شود

وی شرح داد: بر اساس جمع بندی و مصوبه این نشست، 10 میلیارد تومان به بازسازی استادیوم تختی اختصاص داده شد. این اعتبار برای تعمیر سازه و زمین چمن آن هزینه خواهد شد.

مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه کارشناسان و مشاوران در حال بررسی شرایط کابل های نگهداری کننده سقف استادیوم تختی هستند، ادامه داد: باید مشخص شود که میزان آسیب و فرسودگی سقف استادیوم چقدر است، اگر کم باشد که با تعمیر برطرف می شود اما اگر بالاتر از حد مشخصی باشد باید تعویض شود.

گل محمدی اعلام کرد: به همین دلیل در مورد کلِ هزینه موردنیاز برای بازسازی استادیوم تختی فعلاً هیچ رقمی نهایی نیست. بعد از اتمام مراحل بررسی و مشخص شدن اقداماتی که باید انجام شود، هزینه لازم برآورد خواهد شد. آنچه مسلم است فعلاً 10 میلیارد تومان بودجه برای بازسازی استادیوم تختی اختصاص داده شده و باید با همان کار را پیش ببریم.

وی به این پرسش که اعتبار 10 میلیارد تومانی مصوب برای بازسازی استادیوم تختی در اختیارتان گذاشته شده است؟ پاسخ منفی داد و گفت: فعلاً بودجه مورد نظر مصوب شده اما هنوز اعتبار ویژه این کار را دریافت نکرده ایم اگرچه ما هم هنوز وارد فاز اجرایی کار نشده ایم.

گل محمدی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه بازسازی استادیوم تختی چه زمانی آغاز می شود و آیا این استادیوم برای لیگ بیستم آماده خواهد شد؟، گفت: باید فصل سرما تمام شود تا بتوانیم بر روی کابل ها کار کنیم بنابراین عملیات اجرایی برای بازسازی استادیوم تختی بعد از نوروز 99 آغاز می شود. کار را به گونه ای پیش خواهیم برد که استادیوم تختی برای فصل آینده لیگ برتر آماده شود. به این معنا که تیم های تهرانی می توانند دیدارهای خانگی خود در لیگ بیستم را در این استادیوم برگزار کنند.

مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان تهران تاکید کرد: اگر از کل بودجه تخصیصی به بازسازی استادیوم تختی و پس از انجام اقدامات لازم در این زمینه، هزینه ای باقی بماند آن را برای تکمیل استادیوم شهید معتمدی (سالن بعثت) هزینه خواهیم کرد. البته که کل بودجه موردنیاز برای بازسازی سالن سرپوشیده بعثت 25 میلیارد تومان برآورده شده است.

وی با بیان اینکه تکمیل مجموعه ورزشی شهید معتمدی تا سال 1400 در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان استان تهران است، یادآور شد: بخش باقی مانده بودجه تخصیصی به استادیوم تختی به علاوه بودجه ای که قرار است به ترتیب در سال 1399 و 1400 در اختیارمان گذاشته شود، صرفِ بازسازی سالن بعثت می شود.

رضا گل محمدی با یادآوری اینکه آغاز ساخت مجموعه ورزشی شهید معتمدی مربوط به 13 سال پیش است، اعلام کرد: این استادیوم در همان مرحله فنداسیون تعطیل و به حال خود رها شد. 2 سال است که تلاش می کنیم این استادیوم را راه اندازی کنیم. امیدواریم تلاش مان تا دو سال دیگر به نتیجه برسد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "گل محمدی: ورزشگاه تختی برای لیگ بیستم فوتبال آماده می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: ورزشگاه تختی برای لیگ بیستم فوتبال آماده می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید