5 مدل از جدیدترین دستبند و انگشتر در گالری پرسته

به گزارش فارس کلوب، خرید طلا از فروشگاهی که انواع متنوعی از ظریف ترین و خاص ترین طلاها را فراوری می نماید، قطعا برای شما مجذوب کننده خواهد بود. پرسته نام فروشگاهی است که امکان چنین خریدی را برایتان فراهم می نماید و داستان شکل گیری آن از بیش از یازده سال پیش یعنی اردیبهشت 1390 شروع شده است.

5 مدل از جدیدترین دستبند و انگشتر در گالری پرسته

در فروشگاه پرسته هر آنچه از مدل های مختلف طلا بخواهید از انگشتر، دستبند، زنجیر، گوشواره و النگو گرفته تا اکسسوری های مختلف مثل آویز ساعت و پا بند برایتان با تصاویر با کیفیت و اطلاعات مهمشان ارائه می گردد.

ما در این مطلب قصد داریم به معرفی جدیدترین دستبند و انگشتر در گالری پرسته بپردازیم تا اگر شما زمانی قصد خرید این مدل از طلاها را داشتید، با شناخت و اطمینان کافی بتوانید خریدتان را انجام دهید.

جدیدترین دستبند و انگشتر در گالری پرسته را در این مدل ها پیدا کنید

جدیدترین دستبند و انگشتر در گالری پرسته در مدل های گوناگون در نهایت ظرافت و طرح هایی متفاوت طراحی می شوند تا شما با هر اندازه بودجه و سلیقه بتوانید برترین انتخاب را برای خود رقم بزنید.

1- انگشتر کارتیر؛ انگشتری دوست داشتنی برای هواداران مدل کارتیر

اگر هوادار مدل ساده و زیبای کارتیر برای زیورآلات خود باشید، حتما انگشتر کارتیر مورد پسندتان خواهد بود. انگشتر کارتیر در گالری پرسته مدل های متنوع و دست سازی به نام های کارتیر، تمام کارتیر و ضربدری را دارد که از بین این مدل ها تمام کارتیر به خاطر وزن بالا جلوه بیشتری را در دستان شما خواهد داشت. کارتیر و ضربدری مدل هایی با وزن کمتر و مناسب برای افرادی هستند که می خواهند انگشتری زیبا و در عین حال قیمت مناسب را داشته باشند.

2- انگشترهای پینکی؛ انگشترهایی بدون طرح اما خاص و زیبا

انگشترهای پینکی با آنکه طرحی را روی آن ها مشاهده نمی کنید اما سادگی این مدل، آن را خاص و زیبا نموده است. انگشترهای پینکی را با هر لباسی می توانید بپوشید اما لباس های اسپرت با این مدل انگشتر، تناسب بیشتری دارد. اگر دوست دارید انگشتر پینکی شما کمی از حالت سادگی خارج گردد، مدل هایی با حکاکی کلمه یا حروف را انتخاب کنید.

3- دستبند سکه ای؛ مدلی شیک برای دستبند شما که هیچ وقت قدیمی نمی گردد

دستبند سکه ای همواره از سال ها پیش تا الان هوادار مخصوص به خود را داشته است و این سکه های مجذوب نماینده و خاص آویزان شده از این مدل دستبند هیچ وقت قدیمی نمی گردد. دستبند سکه ای را می توانید به تنهایی بهره ببرید یا اگر خیلی هوادار آن هستید، مدل ست یعنی انگشتر و زنجیر آن را هم سفارش دهید. اگر به مهمانی ها و مجالس رسمی رفتید، ست دستبند سکه ای را بپوشید تا استایلتان خاص تر به چشم بیاید.

4- دستبند طلا سنگی؛ ترکیبی مجذوب نماینده از طلا و سنگ های خوش ر نگ

اگر دوست دارید دستبند طلایتان خاص تر به نظر برسد، مدل پیشنهادی ما دستبند طلا سنگی است. این مدل دستبند با هر مدل لباس چه اسپرت و چه مجلسی قابل ست کردن است.

نازلار؛ مدلی اسپرت از دستبند طلاسنگی با سنگ های لاجوردی

یکی از مدل های زیبای برای دستبند طلا سنگی در گالری پرسته، دستبند طلا سنگی نازلار است که در آن طلای زرد رنگی در میان سنگ های خوش رنگ لاجوردی جا خوش نموده است. دستبند طلا سنگی نازلار فرم اسپرت دارد؛ بنابراین خانم و آقا در استفاده از آن محدودیتی نخواهند داشت.

5- دستبند طلا چرم و بافت میکی ماوس

افرادی که مدل های عروسکی و فانتزی را می پسندند، دستبند طلا چرم و بافت میکی ماوس در گالری پرسته با سلیقه آن ها سازگار است. نوع چرم به کار رفته در این دستبند از نوع چرم و بافت است که رنگ صورتی و قهوه ای این چرم ها تضاد رنگی زیبایی را به وجود آورده است. مدل طلا چرم و بافت میکی ماوس با شکل وشمایل فانتزی که دارد برای هدیه دادن به سنین نوجوان انتخابی مناسب است.

گالری پرسته؛ فروشگاهی مطمئن برای خرید جدیدترین انواع دستبند و انگشتر

آنالیز مدل های مختلف دستبند و گردن بند به شما این امکان را می دهد تا خریدتان را با اطمینان، آگاهی و رضایت بیشتری انجام دهید. اگر شما خرید طلای خود را از فروشگاهی معتبر و باسابقه ای مانند گالری پرسته انجام دهید فقط ضروری است به مدل های مختلف آن توجه کنید و از بابت کیفیت نیازی به آنالیز نیست؛ چراکه در پرسته فراوری با کیفیت در اولویت نسبت به هرچیزی واقع شده است.

طراحان طلا در گالری پرسته با دست های هنرمندشان خاص ترین طلاها را با وزن و طرح های مختلف فراوری می نمایند تا کسی برای انتخاب آنچه می خواهد و از نظر اقتصادی می تواند دچار محدودیت نگردد.

اگر شما بخواهید از گالری پرسته مدل های جدیدی از دستبند و انگشتر را خریداری کنید، برای دستبند باید سراغ مدل های سکه ای، سنگ و طلا و چرمی بروید و برای انگشتر مدل های پینکی و کارتیر را انتخاب کنید.

طلاجات پرسته تنها به انگشتر و دستبند محدود نمی گردد و انواعی از زنجیر، گردن بند، گوشواره، النگو و اکسسوری را در طرح های خاص و لوکس در بر می گیرد.

اگر زمانی قصد خرید انگشتر و دستبند را داشته باشید، انتخاب شما چه مدل هایی است؟ مدل های ترکیبی از سنگ و طلا را دوست دارید یا ساده و بدون طرح؟

منبع: فوت و فن

به "5 مدل از جدیدترین دستبند و انگشتر در گالری پرسته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 مدل از جدیدترین دستبند و انگشتر در گالری پرسته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید