تندروان: سرلوحه کار ما رعایت اصل جوانمردی است، در طرف دیگر جدول هم بودیم، کارمان سخت بود

به گزارش فارس کلوب، سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: مقابل فولاد سیرجان با ترکیب اصلی به میدان رفتیم چون ممکن بود نتیجه بازی ما برای دیگر تیم ها مهم باشد.

تندروان: سرلوحه کار ما رعایت اصل جوانمردی است، در طرف دیگر جدول هم بودیم، کارمان سخت بود

رضا تندوران در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس کلوب در خصوص پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل فولاد سیرجان در هفته پایانی نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال گفت: سرلوحه حضور ما در لیگ برتر والیبال، رعایت اصل جوانمردی است. به همین دلیل در بازی آخر مرحله گروهی مقابل فولاد سیرجان با ترکیب اصلی به میدان رفتیم چون ممکن بود نتیجه بازی ما برای دیگر تیم ها مهم باشد. شهرداری ارومیه با تمام قدرت وارد زمین شد و نتیجه هم به سود ما بود.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در خصوص اینکه تیمش در کنار 2 مدعی دیگر قهرمانی، کار سختی برای رسیدن به فینال دارد، گفت: راه سختی که برای ما ترسیم شده برای تیم های پیکان و سپاهان هم وجود دارد. شرایط مرحله پلی آف با مرحله گروهی لیگ، کاملا فرق دارد. در نیم فصل دوم، تیم های شهداب یزد و هراز آمل، عملکرد بسیار خوبی داشتند یعنی اگر در طرف دیگر جدول هم بودیم، کارمان سخت بود. ما برای رسیدن به هدف خود مصمم هستیم.

تندروان درباره رویارویی با فولاد سیرجان، تیم فصل گذشته خود توضیح داد: من اصلا روی این مسائل حساس نیستم و فقط روی والیبال تمرکز دارم. به اعتقاد من، چنین بازی هایی اگر با باخت همراه گردد، بیشتر به سود ماست چون درس های بیشتری برای یادگیری دارد.

وی با اشاره به شرایط صابر کاظمی، ملی پوش تیم شهرداری ارومیه گفت: ما در مقاطعی از لیگ، نوسان داشتیم، مصدومان زیادی می دادیم و سخت بازی می کردیم. در نهایت تصمیم گرفتیم صابر کاظمی را وارد فاز بدنسازی کنیم که خوشبختانه، فرایند رو به رشدی دارد. صابر با شرایط ایده آل فاصله دارد ولی امیدوارم در مرحله پلی آف به برترین شکل خود برسد.

مرحله یک چهارم نهایی از سه شنبه 3 اسفندماه 1400 شروع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تندروان: سرلوحه کار ما رعایت اصل جوانمردی است، در طرف دیگر جدول هم بودیم، کارمان سخت بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تندروان: سرلوحه کار ما رعایت اصل جوانمردی است، در طرف دیگر جدول هم بودیم، کارمان سخت بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید